Usein kysytyt kysymykset

Toimitus
Mihin painoliivejä yleensä käytetään harjoittelussa?

Painoliivit ovat tehokas tapa lisätä vastusta monenlaisiin harjoituksiin, kuten juoksulenkkeihin, lihaskuntotreeneihin ja crossfit-harjoitteluihin. Lisätty paino tekee harjoittelusta haastavampaa, edistäen lihaskasvua ja kuntoa.


Tilaukset
Kuinka muutan tilaustani?

Jos olet jo maksanut tilauksen, voit lisätä unohtuneet tuotteet tekemällä uuden tilauksen. Jos haluat vaihtaa tuotteen tilauksen maksamisen jälkeen, ota pikimmiten yhteyttä soittamalla myyntipalveluun 0341092922, tai sähköpostitse info@gorillasports.fi. Myyntipalvelumme palvelee arkipäivisin klo 12-16 ja asiakaspalvelu arkipäivisin klo 9 - 17. Jo lähetetyn tilauksen toimitusta ei ole mahdollista enää perua. Tarjoamme kuitenkin asiakkaille 30 päivän palautusoikeuden tuotteen vastaanottamisesta. Palautuksesta veloitetaan aiheutuneet kustannukset. Lisätietoa palautuksista ja näiden käsittelystä löydät kohdasta “Palautukset”. Sähköposteihin vastataan 1-2 arkipäivän kuluessa, kiireellisissä tilaukseesi liittyvissä asioissa soita myyntipalveluun 0341092922.


Kuinka muutan toimitusosoitetta? 

Toimitusosoitteen muuttaminen onnistuu soittamalla myyntipalveluumme ennen kuin tilaus on lähetetty. Jos olet jo saanut lähetysilmoituksen sähköpostitse, muutos ei ole enää mahdollinen.

Osoitteenmuutos ei ole myöskään mahdollinen, jos olet käyttänyt tilauksen maksutapana laskua tai osamaksua. Tässä tapauksessa tuotteista on tehtävä uusi tilaus sekä laskutussopimus. Laskulla tai osamaksulla tehdyt tilaukset toimitetaan ainoastaan väestörekisterin mukaiseen osoitteeseen eikä uuden tilauksen tekeminen mahdollista osoitteenmuutosta, mikäli maksutapaa ei vaihdeta.

Käsittelemme tilaukset nopeasti taataksemme mahdollisimman nopeat toimitusajat. Tästä syystä tilausten peruminen ei välttämättä ole enää mahdollista edes samana päivänä tehdyille tilauksille.


Miten teen tilauksen yritysasiakkaana? 

Jos haluat tilata tuotteita yritykselle, se onnistuu helpoiten tekemällä tilauksen normaalisti verkkokaupassamme. Valitsemalla kassan henkilötiedot kohdassa tilaajamuodoksi yrityksen, saat käyttöösi yrityksille suunnatut maksutavat.

Vaihtoehtoisesti voit tehdä tilauksen sähköpostitse joeli@gorillasports.fi tai info@gorillasports.fi Muistathan antaa meille yrityksenne nimen lisäksi y-tunnuksen, sekä mahdollisen verkkolaskutusosoitteen ja operaattoritunnuksen.

Laskutuksemme päättää yritystietojen perusteella myönnetäänkö tilaukselle ennakkolasku vai tavallinen yrityslasku. Ennakkolasku tulee maksaa ennen tuotteiden toimitusta. Laskut lähetetään sähköpostitse antamaanne sähköpostiosoitteeseen 1-2 arkipäivän kuluessa. 


Näytä lisää vastauksia >>
Maksutavat
Mitä maksutapoja on saatavilla?

Meillä voit maksaa ostoksesi kaikkien suomalaisten pankkien kautta, useilla eri maksukorteilla, mobiilimaksulla sekä Gorilla Sports laskulla tai tilillä. Yritykset voivat maksaa tilauksen myös yrityslaskulla.

Saatavilla olevat maksutavat:

• Maksukortit: Visa, Visa Electron, Maestro sekä MasterCard

• Verkkopankki: OP, Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, Säästöpankki, S-pankki, POP-pankki ja Oma Säästöpankki

• MobilePay

• Gorilla Sports Lasku

• Gorilla Sports Tili

• Svea yrityslasku (vain puhelintilaukset)

• Avarda yrityslasku

• Ennakkolasku yrityksille


Voiko teillä maksaa laskulla? 

Kuluttajille on saatavilla laskuvaihtoehto Gorilla Sports Lasku, jonka tarjoamme yhteistyössä Avardan kanssa.

- Joustava ja turvallinen maksutapa
- Maksat vasta saatuasi tuotteen
- Laskutusmaksu 2,95 €
- Korotonta maksuaikaa aina 30 päivää
- Laskun saatuasi voit itse päättää, maksatko useammassa erässä

Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii Avarda. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon. Kampanjaehtoja, kuten luoton perustamismaksua, korotonta ja kulutonta maksuaikaa tai muuta kampanjaan liittyvää erityistä ehtoa sovelletaan, kun Luotonsaaja on oston yhteydessä valinnut maksaa kampanjaehtojen mukaisesti. Kampanjaehtoja sovelletaan ainoastaan kyseessä olevaan ostoon. Tarkemmat kampanjaehdot esitetään ostoksen teon yhteydessä. 

Luottoehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot.


Voiko teillä maksaa osamaksulla? 

Kuluttajille on saatavilla osamaksuvaihtoehto Gorilla Sports Tili, jonka tarjoamme yhteistyössä Avardan kanssa.

- Joustava ja turvallinen maksutapa
- Kaikki laskutuskuukauden aikana tehdyt tilaukset kootaan yhdelle laskulle
- Maksuaikaa jopa 36 kuukautta
- Valitset itse, kuinka paljon maksat kuukaudessa. Laskulla kerrotaan maksettava vähimmäiserä.
- Ei tilinavausmaksua
- Tilinhoitomaksu 3,95 € / kk (riippumatta kuukauden ostomäärästä)
- Lasku lähetetään kuukauden 17. päivä ja eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä

Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittain tilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii Avarda. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon. Kampanjaehtoja, kuten luoton perustamismaksua, korotonta ja kulutonta maksuaikaa tai muuta kampanjaan liittyvää erityistä ehtoa sovelletaan, kun Luotonsaaja on oston yhteydessä valinnut maksaa kampanjaehtojen mukaisesti. Kampanjaehtoja sovelletaan ainoastaan kyseessä olevaan ostoon. Tarkemmat kampanjaehdot esitetään ostoksen teon yhteydessä.

Luottoehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot.


Näytä lisää vastauksia >>
Reklamaatiot ja takuu
Kuinka teen reklamaation? 

Voit tehdä reklamaation jos saamasi tuote on saapunut rikkinäisenä, se ei ole tilaamasi tuotteen kaltainen tai siitä puuttuu osia. Reklamaation voi tehdä myös takuuaikana rikkoutuneista tuotteista. Voit tehdä reklamaation sähköpostitse lähettämällä viestiä info@gorillasports.fi.

Reklamaatiota varten tarvitsemme kuvan jossa näkyy selkeästi virheellinen tai rikkoutunut osa. Reklamaatiopyyntöä tehdessäsi selitäthän myös mahdollisimman tarkasti reklamaation syyn. Jos mahdollista, lisää reklamaatioon myös rikkoutuneen osan osanumero, jonka löydät tuotteen manuaalista.

Ilmoitathan aina reklamaatiopyynnöissä nimen ja sähköpostin jolla tilaus on tehty, sekä tilauksen viitteen. Reklamaatiopyyntöön vaadittavat tiedot löydät sähköpostiisi tulleesta tilausvahvistuksesta.

Huolella tehty reklamaatiopyyntö nopeuttaa reklamaatioprosessia!


Sain paketin, mutta se oli vaurioitunut kuljetuksessa. Mitä nyt? 

Älä kieltäydy vastaanottamasta pakettia, vaikka se olisi vaurioitunut. Jos pakettia toimitettaessa huomaat paketin olevan vaurioitunut, ota paketista kuva ja ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalvelumme sähköpostiin info@gorillasports.fi.

Sisällytä viestiin tilauksen viite, sekä nimi jolla tilaus on tehty, ja laita viestin liitteeksi kuva paketista. Hoidamme tämän jälkeen mahdollisen tuotteen vaihdon tai palautuksen, mikäli tuote on vaurioitunut.


Onko tuotteilla takuu? 

Kaikilla tuotteillamme on vuoden takuu, jota voi tuotteen arvostelemalla pidentää 2 vuoteen. Takuu kattaa valmistusvirheistä johtuvat viat sekä tuotteiden hajoamiset. Takuu ei kata käytöstä johtuvaa tuotteiden normaalia kulumista, eikä virheellisestä käytöstä tai asennuksesta aiheutuneita vaurioita.

Tuotteiden normaalia kulumista on esimerkiksi taljan vaijerin, tai kuntopyörän vetohihnan rispaantuminen käytössä.


Toimitustavat
Kuinka pitkiä toimitusajat ovat? 

Valtaosa tuotteistamme lähetetään varastoltamme Lahdesta, josta tilaukset saadaan toimitettua perille 1-3 arkipäivän kuluessa.

Osa tuotteista joudutaan edelleen lähettämään päävarastoltamme Saksasta, josta tuotteet saadaan toimitettua perille 1-3 viikon kuluessa.

Tuotteen arvioitu toimitusaika on aina ilmoitettuna tuotesivun oikeassa reunassa hinnan alapuolella, sekä kassalla ostoskorilistauksessa jokaiselle yksittäiselle tuotteelle tuotteen alla.


Mitä toimitustapoja on saatavilla? 

Toimitus Schenker noutopisteeseen

Tuote toimitetaan osoitteen sekä noutopisteiden tilan perusteella lähimpään DB Schenker noutopisteeseen, josta tuotteen voi noutaa henkilöllisyystodistusta vastaan. Saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse yhteystiedoista löytyvään puhelinnumeroon, kun lähetys on noudettavissa noutopisteeltä. Toimituksen hinta noutopisteeseen on 9,95 € / tilaus (sis. Alv 24%), toimitus noutopisteelle on maksuton yli 69 € tilauksille.

Voit tarkistaa lähimmän DB Schenker noutopisteesi täältä.

Mikäli et ole saanut saapumisilmoitusta, mutta tuotteesi on seurannan mukaan saapunut noutopisteelle, ole yhteydessä asiakaspalveluun sähköpostitse info@gorillasports.fi. Pakettia voi myös käydä tiedustelemassa noutopisteeltä ilman saapumisilmoitusta, ota henkilöllisyystodistus sekä lähetystunnus (seurantakoodi) mukaan.

Schenkerin noutoaika noutopistelähetyksille on 7 arkipäivää, jonka jälkeen lähetys palautuu takaisin varastollemme. Valitettavasti noutoaikaa ei ole mahdollista pidentää. Mikäli lähetystä ei ehdi itse noutamaanl, on mahdollista ladata ja tulostaa valtakirja toiselle henkilölle noutoa varten alla olevan linkin kautta:

Linkki valtakirjaan

Toimitus ulko-ovelle

Jos haluat että tuotteet toimitetaan suoraan kotiovelle, voit valita kassalla tilaukselle toimituksen ulko-ovelle. Kotiinkuljetuksen hinta on 19,95 € (sis. alv 24%) / tilaus. 

Nouto varastoltamme Lahdesta

Pikatoimitustuotteet voidaan myös noutaa Lahden varastolta veloituksetta. Jos haluat tehdä noutotilauksen pikatoimitustuotteesta, ole yhteydessä myyntipalveluun arkisin 12 - 16 soittamalla 0341092922, tai sähköpostitse info@gorillasports.fi.

Noutoa ei voida valita toimitustavaksi kassalla, noutotilaukset tulee aina tehdä ottamalla yhteyttä myyntipalveluun tai asiakaspalveluun. Noutovarastomme on avoinna arkisin ma-to, noudot eivät ole mahdollisia pe-su tai arkipyhinä.


Miksi sain vain osan tilaamistani tuotteista?

Suuret tuotteet lähetetään usein useassa laatikossa, sillä ne eivät mahdu yhteen laatikkoon. Jos tilaus lähetetään useana lähetyksenä on mahdollista että paketit erkanevat toisistaan kuljetuksessa. Tästä syystä emme voi taata että paketit saapuvat teille yhtäaikaa.

Jos tilauksesi sisältää pikatoimitustuotteita sekä päävarastoltamme lähetettäviä tuotteita, lähetetään ne eri varastoilta suoraan sinulle. Päävarastoltamme lähetettävien tuotteiden toimitusaika on 1-3 viikkoa, pikatoimitustuotteet toimitetaan perille pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän kuluessa.

Saat kaikille lähetyksille seurantakoodit sähköpostitse sitä mukaa, kun paketteja lähetetään varastoltamme. Päävarastoltamme lähetettyjen pakettien seurantakoodit alkavat toimimaan vasta 5 - 10 arkipäivän kuluttua lähetyksestä, kun paketit saapuvat Suomeen. Ennen tätä seurannassa ei näy tietoja, tai siellä näkyy pelkkä ennakkotieto lähetyksestä. Lähetysilmoituksesta löydät tarkemmat ohjeet lähetysten seuraamiselle.

Jos tilauksesi sisältää tuotteita jotka ovat olleet ennakkotilauksessa, voidaan varastosta löytyviä tuotteita lähettää jo ennen ennakkotilaustuotteita. Tarkastathan puuttuvan tuotteen tilan tuotteen tuotesivulta.


Näytä lisää vastauksia >>
Palautus
Miten 30 päivän palautusoikeus toimii? 

Tarjoamme kuluttaja-asiakkaille tuotteiden 30 vuorokauden palautusoikeuden alkaen tuotteen vastaanottamispäivästä.

30 vuorokauden palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita.

Palautettavan tuotteen tulee olla jälleenmyyntikelpoinen, ja se tulee palauttaa alkuperäisessä tuotepakkauksessa hyvin pakattuna tuotteen mukana tulevien pakkausmateriaalien kanssa. Huonosti pakattu tuote saattaa rikkoutua kuljetuksessa. Alkuperäinen tuotepakkaus on osa tuotetta. Palautettavan tuotteen mukana tulee palauttaa kaikki toimitetut osat, tarvikkeet, käyttöohjeet sekä mahdolliset kaupanpäälliset. Asiakas on vastuussa tuotteen palautuksesta.

Jos palautettu tuote on asiakkaan toimesta menettänyt myyntiarvoaan, on asiakas velvollinen korvaamaan tuotteen myyntihinnan ja arvonalentumisen välisen erotuksen. Tuotteen arvon aleneminen käsitellään tapauskohtaisesti. Jos palautettu tuote osoittautuu kokonaan myyntikelvottomaksi, niin tuotteesta ei palauteta asiakkaan maksamaa hintaa, vaan arvonalentuminen on 100 prosenttia asiakkaan maksamasta tuotteen hinnasta.

Mikäli tilaamanne tuotteen pakkaus on liian iso palautettavakasi noutopisteelle, tilataan meiltä paketille/paketeille nouto. Ole tällöin yhteydessä asiakaspalveluumme palautusta varten sähköpostitse info@gorillasports.fi. Ilmoita viestissäsi toive noutoajasta palautukselle. Käsittelyaikojen vuoksi nouto on mahdollista aikaisintaan 3 arkipäivän päästä ilmoituksesta/viestistä. Mikäli haluat palauttaa vain osan tilaamistasi tuotteista, muistathan mainita kyseiset tuotteet viestissä.

Emme nouda pakettipalveluna lähetettyjä palautuksia noutopisteiltä tai automaateista.

Palautettavasta rahasummasta pidätämme palautuksesta muodostuneet kustannukset, jotka määräytyvät palautettavien pakettien lukumäärän, koon ja palautusmuodon mukaan.

Tuotteen voi palauttaa myös veloituksetta tuomalla sen itse suoraan Lahden varastolle 30 päivän sisällä sen vastaanottamisesta. Jos haluat palauttaa tuotteen Lahden varastolle, niin palautuksesta tulee tehdä ennakkoon palautusilmoitus asiakaspalveluun. Asiakaspalvelumme lähettää tämän jälkeen tarkemmat ohjeet sähköpostitse käsiteltyään ilmoituksen. Myös varastolle palautettavan tuotteen tulee olla pakattuna alkuperäispakkaukseen. Jos saamassasi tuotteessa on ollut virhe, niin tästä tulee ennen palautusta tehdä reklamaatio asiakaspalvelun kautta lisäohjeiden saamiseksi. Varasto ottaa asiakaspalautuksia vastaan vain arkisin ma-to klo 7:30-15:30 välillä. 


Onko palautus maksullinen?

Paketin lähetyksestä ja palautumisesta aiheutuva palautuskustannus määräytyy palautettavien pakettien lukumäärän, painon sekä palautusmuodon mukaan (paketti/rahti).

Palautushinnasto (mikäli palautuksen kuluista ei sovittu muuta)

0-19 kg: 9,95€/palautunut lähetys

20-30 kg: 14,95€/palautunut lähetys

+30 kg: Rahtipalautus, jonka hinta laskettava erikseen

Jos tuot tuotteen suoraan itse Lahden varastolle emme veloita palautuskustannuksia. Muistathan tehdä ennakkoon palautusilmoituksen tässäkin tapauksessa asiakaspalveluun, josta saat tarkemmat ohjeet palautusta varten.

Kun lähetys palautuu varastollemme, teemme rahapalautuksen käyttämällesi maksutavalle. Palautuskustannukset pidätetään palautettavasta summasta hinnaston mukaisesti. Mahdollisia toimituskuluja, laskutuskuluja tai tilauksen lisäpalveluiden kuluja ei hyvitetä.


Kuinka palautan tuotteen? 

Mikäli pakettisi on toimitettu Schenker noutopisteeseen, voit palauttaa paketin samaan noutopisteeseen kunhan alkuperäinen lähetystarra on edelleen ehjä, luettavissa ja kiinnitettynä pakettiin. Ilmoittakaa palautuksesta etukäteen myös meille sähköpostitse info@gorillasports.fi.

Mikäli alkuperäinen lähetystarra ei ole enää ehjä, saatte paketin palautettua meidän sopimustunnuksellamme Postin toimipisteelle. Sopimustunnuksemme on 638467. Kertokaa alla oleva sopimustunnus Postin toimipisteellä ja ilmoittakaa kyseessä olevan palautus. Ilmoittakaa palautuksesta etukäteen myös meille sähköpostitse info@gorillasports.fi.

Jos tilauksesi on toimitettu kotiinkuljetuksena / paketti on liian suuri itse palautettavaksi itse noutopisteelle, voidaan meiltä tilata paketille/paketeille nouto. Lähetämme tällöin sähköpostitse tulostettavan palautuskortin kiinnitettäväksi pakettiin palautusta varten. Ole noutotapauksissa yhteydessä asiakaspalveluumme palautusta varten sähköpostitse info@gorillasports.fi tai soittamalla 0341092922 (arkisin 12 - 16). Ilmoita viestissäsi mahdollinen noutoaika palautukselle. Käsittelyaikojen vuoksi nouto on mahdollista aikaisintaan 3 arkipäivän päästä ilmoituksesta/viestistä. Mikäli haluat palauttaa vain osan tilaamistasi tuotteista, muistathan mainita kyseiset tuotteet viestissä.

Jos et ole vielä vastaanottanut tilaustasi, voit ilmoittaa tilaustasi kuljettavaan yritykseen sekä asiakaspalveluumme, että et aio vastaanottaa pakettia. Paketti palautuu varastollemme säilytysajan umpeuduttua. Palautuskustannukset pidätetään hinnaston mukaisesti, lisää palautuskustannuksista löydät kohdasta “Onko palautus maksullinen?”.

Ota aina yhteyttä asiakaspalveluun, mikäli paketti tai tuote on vaurioitunut tai olet vastaanottanut väärän tuotteen.

Yli 30 kg painavat lähetykset noudetaan aina suoraan asiakkaalta, ja ne palautuvat rahtikuljetuksella. Käsiteltyään asiakkaan jättämän palautuspyynnön asiakaspalvelu sopii asiakkaan kanssa noutoajankohdan ja tekee kuljetustilauksen. Asiakkaalta veloitetaan rahdista muodostuvat kustannukset.

Palautuskustannukset pidätetään palautettavasta summasta rahapalautuksen yhteydessä. Ole yhteydessä asiakaspalveluun ennen palautusta, mikäli haluat asiakaspalvelun laskevan palautuskustannuksesi etukäteen. Tilauksen mahdollisia toimitus- tai laskutuskuluja ei palauteta. 

Tuotteet on mahdollista palauttaa myös arkipäivisin ma-to klo 8:00 - 15:00 varastollemme Hollolaan, osoitteeseen Soisalmentie 3, 15860 Hollola. Tällöin emme veloita palautuskustannuksia palautuksesta.


Näytä lisää vastauksia >>
Muuta
Onko myymälää, jossa voin tutustua tuotteisiin? 

Gorilla Sportsilla ei ole kivijalkamyymälää. Kaikki tuotteemme sijaitsevat varastollamme Hollolassa, sekä päävarastollamme Saksassa, joten tuotteita ei pääse katsomaan toimistollemme.

Varastollamme tuotteet ovat pakattuina, eikä siellä voi tutustua tuotteisiin. Tuotteilla on kuitenkin aina 30 vuorokauden palautusoikeus, joten tilaaminen on aina turvallista.

Jos haluat lisätietoa tuotteesta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme alla olevan lomakkeen kautta, tai myyntipalvelumme puhelimitse numerosta 0341092922. Asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisin klo 9-17 ja myyntipalvelumme arkisin klo 12-16.


Kuinka käytän alennuskoodin tai lahjakortin? 

Alennuskoodin tai lahjakortin voi käyttää kassalla kohdassa “Onko sinulla alennuskoodi?”. Tekstiä klikkaamalla avautuu tekstikenttä johon voit syöttää koodin.

Jos olet käyttänyt alennuskoodin tilaukseesi ja haluat palauttaa tuotteen, huomioimme alennuksen määrän palautettavassa summassa. Tilauksesta alennuskoodilla vähennettyä rahasummaa ei palauteta.

Lahjakortteja ei ole mahdollista vaihtaa rahaksi.


Tuotteen mukana ei toimitettu ohjekirjaa tai osaluetteloa. 

Löydät useimpien tuotteiden ohjekirjan tuotesivulta tuotetiedoista löytyvästä "Tuotemanuaali" -kohdasta. Jos tuotteen kohdalla ei ole tuotemanuaalia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla info@gorillasports.fi.


Näytä lisää vastauksia >>
Asiakaspalvelu
Kuinka tavoitan asiakaspalvelun? 

Yhteyden asiakaspalveluumme saat tämän sivun alalaidassa olevan lomakkeen kautta tai sähköpostitse info@gorillasports.fi

Asiakaspalvelumme aukioloajat:

ma-pe klo 8-17

Asiakaspalvelu on suljettu viikonloppuisin sekä juhlapyhinä 


Kuinka tavoitan myyntipalvelun?

Myyntipalvelumme tavoitat numerosta 0341092922, jos haluat tehdä tilauksen, muuttaa tilaustasi, tiedustella tuotteista tai maksu- ja toimitustavoistamme.

Jos myyntipalvelu on varattu, pyydämme odottamaan myyjän vapautumista tai yrittämään soittoa uusiksi myöhemmin.

Myyntipalvelumme aukioloajat:

ma-pe klo 12-16

Myyntipalvelu on suljettu viikonloppuisin sekä juhlapyhinä 


Miksi viesteihini ei ole vastattu ja puhelimitse ei saa yhteyttä? 

Asiakaspalvelumme vastaa viesteihin ja palvelupyyntöihin ma-pe kello 8-17 välillä.

Viesteihin vastataan saapumisjärjestyksessä. Lähetäthän vain yhden viestin aiheeseen liittyen, jotta asiakaspalvelumme voi käsitellä viestisi mahdollisimman nopeasti. Saat vahvistusviestin sähköpostiisi, kun olemme vastaanottaneet viestisi.

Myyntipalvelumme palvelee puhelimitse ma-pe klo 12-16. Jos palvelussa on ruuhkaa, pyydämme odottamaan hetken tai yrittämään soittoa myöhemmin uudelleen

Viikonloppuisin ja juhlapyhinä asiakas- sekä myyntipalvelumme ovat suljettu.


Tuotteet
Onko normaalia, että tuotteiden painoissa on pientä heittoa ilmoitettuun painoon?

Ei kisakäyttöön tarkoitetuissa tuotteissa (esim. levypainot, tangot tai kahvakuulat) saattaa ilmetä pientä heittoa ilmoitetusta painosta. Yleisesti ottaen noin 0-5% painotoleranssi ilmoitetusta painosta on vielä täysin normaalia. Joissain materiaaleissa kuten valurautaisissa tuotteissa, tai sementtitäytteississä painoissa, painotoleranssi voi olla myös hieman suurempi.

Kisakäyttöön tarkoitetuissa tuotteissa painot on kalibroitu ja tarkistettu, jolloin heitot ovat usein vain kymmeniä grammoja tai vähemmän. Mikäli tuote on kisäkäyttöön sopiva, mainitaan tästä tuotesivulla.


Tilaamani tuote ei vastaa täysin tuotekuvausta tai tuotekuvaa

Kaupassamme on yli 1 000 tuotetta ja näin ollen tuotekuvauksissa, saatavuuksissa, loppuunmyynnissä, saapumispäivämäärissä, hinnoissa, mainoksissa, sisällössä ja kuvissa saattaa olla virheitä tai vanhentunutta tietoa, tämä on äärimmäisen harvinaista, mutta mahdollista. Olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, jotta pystymme yhdessä etsimään ratkaisun asiaan.


Mitä ovat OUTLET-tuotteet?

OUTLET -tuotteet ovat asiakaspalautuksia, valikoimasta poistuvia, viallisia taikka puutteellisia 2-laatuisia tuotteita, joilla on huomattavasti edullisempi hinta kuin uusilla tuotteilla. OUTLET -tuotteita tilatessa lue tuotetiedot aina tarkasti. Tuotteissa voi olla vikaa sekä puutteita, jolloin tuotteen viat ja epäkohdat on ilmoitettuna tuoteteksteissä. OUTLET -valikoimasta löytyy myös vauriollisia tuotteita, jotka vaativat korjausta ennen käyttöönottoa. Varaosia voi tiedustella sähköpostitse osoitteesta info@gorillasports.fi

OUTLET-tuotteet ovat pääosin yksittäiskappaleita ja niitä on saatavilla rajoitetusti. OUTLET merkityillä tuotteilla ei ole takuuta.


Jäikö sinulla kysyttävää? Ota meihin yhteyttä

Yhteystiedot

Laskutusosoite: (ei myyntiä tai tuotteita esillä) Gorilla Sports
Aleksanterinkatu 26 A
15140 Lahti
Suomi

Soita:
0341092922

Asiakaspalvelun aukioloajat:
klo 12-16

info@gorillasports.fi

Ota meihin yhteyttä

valinnainen
valinnainen