Toimitustavat

Kuinka pitkiä toimitusajat ovat? 

Valtaosa tuotteistamme lähetetään varastoltamme Lahdesta, josta tilaukset saadaan toimitettua perille 1-3 arkipäivän kuluessa.

Osa tuotteista joudutaan edelleen lähettämään päävarastoltamme Saksasta, josta tuotteet saadaan toimitettua perille 1-3 viikon kuluessa.

Tuotteen arvioitu toimitusaika on aina ilmoitettuna tuotesivun oikeassa reunassa hinnan alapuolella, sekä kassalla ostoskorilistauksessa jokaiselle yksittäiselle tuotteelle tuotteen alla.


Mitä toimitustapoja on saatavilla? 

Toimitus Schenker noutopisteeseen

Tuote toimitetaan osoitteen sekä noutopisteiden tilan perusteella lähimpään DB Schenker noutopisteeseen, josta tuotteen voi noutaa henkilöllisyystodistusta vastaan. Saat saapumisilmoituksen tekstiviestitse yhteystiedoista löytyvään puhelinnumeroon, kun lähetys on noudettavissa noutopisteeltä. Toimituksen hinta noutopisteeseen on 9,95 € / tilaus (sis. Alv 24%), toimitus noutopisteelle on maksuton yli 69 € tilauksille.

Voit tarkistaa lähimmän DB Schenker noutopisteesi täältä.

Mikäli et ole saanut saapumisilmoitusta, mutta tuotteesi on seurannan mukaan saapunut noutopisteelle, ole yhteydessä asiakaspalveluun sähköpostitse info@gorillasports.fi. Pakettia voi myös käydä tiedustelemassa noutopisteeltä ilman saapumisilmoitusta, ota henkilöllisyystodistus sekä lähetystunnus (seurantakoodi) mukaan.

Schenkerin noutoaika noutopistelähetyksille on 7 arkipäivää, jonka jälkeen lähetys palautuu takaisin varastollemme. Valitettavasti noutoaikaa ei ole mahdollista pidentää. Mikäli lähetystä ei ehdi itse noutamaanl, on mahdollista ladata ja tulostaa valtakirja toiselle henkilölle noutoa varten alla olevan linkin kautta:

Linkki valtakirjaan

Toimitus ulko-ovelle

Jos haluat että tuotteet toimitetaan suoraan kotiovelle, voit valita kassalla tilaukselle toimituksen ulko-ovelle. Kotiinkuljetuksen hinta on 19,95 € (sis. alv 24%) / tilaus. 

Nouto varastoltamme Lahdesta

Pikatoimitustuotteet voidaan myös noutaa Lahden varastolta veloituksetta. Jos haluat tehdä noutotilauksen pikatoimitustuotteesta, ole yhteydessä myyntipalveluun arkisin 12 - 16 soittamalla 0341092922, tai sähköpostitse info@gorillasports.fi.

Noutoa ei voida valita toimitustavaksi kassalla, noutotilaukset tulee aina tehdä ottamalla yhteyttä myyntipalveluun tai asiakaspalveluun. Noutovarastomme on avoinna arkisin ma-to, noudot eivät ole mahdollisia pe-su tai arkipyhinä.


Miksi sain vain osan tilaamistani tuotteista?

Suuret tuotteet lähetetään usein useassa laatikossa, sillä ne eivät mahdu yhteen laatikkoon. Jos tilaus lähetetään useana lähetyksenä on mahdollista että paketit erkanevat toisistaan kuljetuksessa. Tästä syystä emme voi taata että paketit saapuvat teille yhtäaikaa.

Jos tilauksesi sisältää pikatoimitustuotteita sekä päävarastoltamme lähetettäviä tuotteita, lähetetään ne eri varastoilta suoraan sinulle. Päävarastoltamme lähetettävien tuotteiden toimitusaika on 1-3 viikkoa, pikatoimitustuotteet toimitetaan perille pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän kuluessa.

Saat kaikille lähetyksille seurantakoodit sähköpostitse sitä mukaa, kun paketteja lähetetään varastoltamme. Päävarastoltamme lähetettyjen pakettien seurantakoodit alkavat toimimaan vasta 5 - 10 arkipäivän kuluttua lähetyksestä, kun paketit saapuvat Suomeen. Ennen tätä seurannassa ei näy tietoja, tai siellä näkyy pelkkä ennakkotieto lähetyksestä. Lähetysilmoituksesta löydät tarkemmat ohjeet lähetysten seuraamiselle.

Jos tilauksesi sisältää tuotteita jotka ovat olleet ennakkotilauksessa, voidaan varastosta löytyviä tuotteita lähettää jo ennen ennakkotilaustuotteita. Tarkastathan puuttuvan tuotteen tilan tuotteen tuotesivulta.


Miksi tuote toimitetaan minulle kotiinkuljetuksena, vaikka tilasin sen noutopisteelle? 

Mikäli tilattu tuote on liian suuri käytössä olevien kuljetuspalveluiden noutopisteeseen, toimitetaan se kotiinkuljetuksena toimitustapavalinnasta huolimatta.


Voinko vaihtaa toimitustapaa tai -osoitetta? 

Toimitustavan muutos on mahdollista vain ennen kuin tilaus on otettu käsittelyyn. Väärinkäytösten estämiseksi osoitteenmuutos ei ole mahdollista tilauksille, joissa on valittu maksutavaksi lasku- tai osamaksu, tuotteista on tällöin tehtävä uusi tilaus ja laskutussopimus. Laskulla tilatut tuotteet voidaan toimittaa ainoastaan väestörekisterin mukaiseen osoitteeseen, uuden tilauksen tekeminen ei siis välttämättä mahdollista osoitteenmuutosta.

Toimitustavan tai -osoitteen muuttamiseksi ole yhteydessä myyntipalveluumme arkisin 12 - 16 soittamalla 0341092922, tai sähköpostitse info@gorillasports.fi. Ilmoitathan viestissä nimen ja sähköpostin jolla tilaus on tehty, sekä tilausvahvistuksesta löytyvän tilauksen viitteen.


Miksi seurantakoodini ei toimi? 

Pikatoimitustuotteiden seurantakoodit aktivoituvat useimmiten jo seuraavana arkipäivänä, mutta viimeistään 2 arkipäivän kuluessa tilauksen lähettämisestä.

Päävarastoltamme lähetettävien tuotteiden seurantakoodit aktivoituvat 5-10 arkipäivän kuluessa lähetyksestä, kun paketit saapuvat Suomeen ja skannataan terminaalissa. Ennen tätä seurantatietoja ei ole saatavilla, tai seurantasivulla näkyy ainoastaan ennakkotieto lähetyksestä.

Tarkista myös seurantasivulta, onko lähetyksen viitetyyppi oikein. Tarkemmat ohjeet lähetysten seuraamiseen löydät lähetysilmoituksesta.

DB Schenker lähetysten seurannan löydät täältä.


Tilasin ennakkotilaustuotteen, milloin saan sen? 

Ennakkotilaustuotteiden arvioitu saapumispäivämäärä, eli päivämäärä jolloin saamme tuotetta lisää varastoon on ilmoitettu tuotesivulla. Saapumispäivämäärä on arvio, joka voi muuttua. Saat ilmoituksen sähköpostitse, mikäli tilaamasi ennakkotilaustuotteen arvioituun saapumispäivämäärään tulee muutoksia. Mikäli haluat tehdä muutoksia ennakkotilaukseesi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@gorillasports.fi.


Miksi toimitusaika päävarastolta on pidempi? 

Tilaukset lähetetään päävarastoltamme Saksasta koostettuina kaksi kertaa viikossa. Tilaukset tulevat Saksasta meriteitse, jonka vuoksi seurantaa ei ole saatavilla Saksa-Suomi välille, vaan seurantakoodit alkavat toimimaan vasta Suomen puolella.

Joskus koko tilaus ei mahdu samaan kuormaan, esimerkiksi paketin koon vuoksi. Tämän vuoksi päävarastoltamme lähetetyt paketit saattavat saapua perille eri aikaan.


Miksi en ole saanut seurantakoodia? 

Seurantakoodit lähetetään sähköpostitse, kun tilaus on käsitelty varastollamme. Pikatoimitustuotteiden seurantakoodit lähetetään tyypillisesti jo seuraavana arkipäivänä, muiden tuotteiden seurantakoodit 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksen teosta.

Mikäli tilauksesi sisälsi ennakkotilaustuotteita, tilauksesi jää jälkitoimitukseen ja käsitellään vasta kun kaikkia tilaamiasi tuotteita on saatavilla. Jos haluat että varastosta löytyvät tuotteet lähetetään jo etukäteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse info@gorillasports.fi.

Mikäli tilauksesi ei sisällä ennakkotilaustuotteita etkä saa seurantakoodia 3 arkipäivän kuluessa tilauksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse info@gorillasports.fi.


Jäikö sinulla kysyttävää? Ota meihin yhteyttä

Yhteystiedot

Laskutusosoite: (ei myyntiä tai tuotteita esillä) Gorilla Sports
Aleksanterinkatu 26 A
15140 Lahti
Suomi

Soita:
0341092922

Asiakaspalvelun aukioloajat:
klo 12-16

info@gorillasports.fi

Ota meihin yhteyttä

valinnainen
valinnainen