Palveluehdot
Lähettämällä tilauksen sitoudut noudattamaan näitä ehtoja
1. Tilaajana ja maksajana voi toimia vain yli 18-vuotias. Alle 18-vuotiaan tilaukset tulee tehdä huoltajan nimellä ja suostumuksella
2. Asiakas vastaa antamiensa henkilötietojen oikeellisuudesta.
3. Asiakas vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan tehdyistä tilauksista. Asiakas on yksin vastuussa käyttäjätunnuksensa ja salasanansa salassapidosta.
4. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5%.
5. Tilauksen lähettäminen on aina sitovaa.
6. Tilattu tuote/tuotteet ovat myyjän omaisuutta, kunnes kauppahinta on kokonaisuudessaan suoritettu.
7. Kaupan peruminen: Yksityisasiakkaalla on 14 päivän peruutusoikeus.
8. Tuotteiden hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Oikeus hintojen muutokseen ilman eri ilmoitusta pidätetään.
9. Asiakas suostuu vastaanottamaan yrityksen uutiskirjeitä ja tekstiviestimarkkinointia. Asiakkaan sähköpostiosoite ja puhelinnumero poistetaan markkinointilistalta sitä pyydettäessä.
10. Preeco Trading Oy pidättää oikeuden:
a) Katkaista asiakassuhde yksipuolisten väärinkäytösten, jatkuvien palautusten, maksamatta ja peruuttamatta jätettyjen tilausten, tai toistuvien peruutusten vuoksi ilman eri perustelua tai ilmoitusta.
b) Laskuttaa asiakkaalta toistuvista peruutuksista /maksamattomista tilauksista aiheutuneet ylimääräisen työn kulut (Kuluttajansuojalaki 5. 28§).
c) Peruuttaa tilauksen ja palauttaa tilatut tuotteet takaisin verkkokauppaan laskun ollessa maksamatta 15. päivänä laskuun merkityn eräpäivän jälkeen ilman eri ilmoitusta.
Tilaus
Lähetämme sinulle hyväksytyn tilauksen jälkeen tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen tunnin sisään tilauksen vastaanotosta. Jos et saanut tilausvahvistusta, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi tilausvahvistuksen. Jos tilausvahvistuksessa ilmoittamasi tiedot eroavat oikeista, niin ota välittömästi yhteys asiakaspalveluumme, jotta tiedot saadaan korjattua järjestelmäämme. Tilauksen vastaanottamisen jälkeen tuotteet toimitetaan sillä hinnalla ja niillä ehdoilla, jotka verkkokaupassa oli nähtävillä tilauksen tekohetkellä. Mikäli esimerkiksi tuotteen hinta on ollut virheestä johtuen ilmeisen väärä, voidaan tilaus perua ennen sen toimitusta.
Toimitus
Toimitamme tuotteemme kaikkialle Manner-Suomeen. Noutopistetoimitukset tehdään toimitusosoitetta lähimmälle vapaana olevalle DB Schenkerin noutopisteelle. Noutopistetoimituksen hinta on 9,95€. Mikäli tilauksen tuotteiden yhteissumma ylittää 69€, tarjoamme toimituksen noutopisteelle ilmaiseksi. Tuotteille on mahdollista ostaa myös erikseen kotiinkuljetus, jonka hinta on 19,95€ (sis. alv:n 25,5%) riippumatta tilauksen loppusummasta. Isommat tuotteet/paketit saatetaan toimittaa automaattisesti myös toimitusvaihtoehdosta riippumatta suoraan toimitusosoitteeseen.
Saat lähetyksesi seurantatunnukset sähköpostiisi, kun tilaus on lähtenyt. Tarkistahan myös roskapostisi seurantatunnusten varalta. Mikäli seurantatunnuksia et ole saanut 7 päivän kuluessa tilauksen tekemistä (pl. ennakkotilaukset tai muusta syystä myöhemmin lähetettävät tilaukset), olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Jos tavara lähetetään useammassa kuin yhdessä paketissa, niin lähetykset saattavat karata toisiltaan matkan aikana ja saapua näin ollen useamman päivän aikana. Jos saat vain yhden paketin, joka ei sisällä kaikkea tilaamaasi, ovat loput tavarat todennäköisesti vielä matkalla erillisessä paketissa. Jos kaikki paketit eivät ole saapuneet viikon sisällä perille, niin pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi.
Toimitus noutopisteeseen (DB Schenker)
Valittaessa "Toimitus Schenker noutopisteeseen", toimitetaan ne noudettavaksi toimitusosoitetta lähimpään DB Schenker noutopisteeseen. Lähimmän noutopisteesi voit tarkistaa täältä: https://www.myschenker.fi/noutopistehaku/
Paketit voidaan noutaa lähimmästä vapaasta noutopisteestä viikon ajan niiden saapumisesta. Tuotteiden saapumisesta lähetetään ilmoitus tekstiviestillä tai sähköpostitse.
Suurin osa tuotteista lähetetään Saksan keskusvarastoltamme. Toimitusaika Saksasta lähetettäville tuotteille on noin 5-14 päivää.
Suomesta lähetettävät pikatoimitustuotteet on merkitty pikatoimitus-tekstillä. Pikatoimitustuotteiden toimitusaika on noin 1-3 arkipäivää.
Toimituskulut ovat 9,95€ jokaiselta alle 69€ tilaukselta.
Huom. DB Schenker kuljettaa paketteja 20kg painoon asti noutopisteille, jonka jälkeen paketit toimitetaan suoraan vastaanottajan toimitusosoitteeseen toimitustapavalinnasta huolimatta.
Schenkerin noutoaika noutopistelähetyksille on 7 arkipäivää, jonka jälkeen lähetys palautuu takaisin varastollemme. Valitettavasti noutoaikaa ei ole mahdollista pidentää. Mikäli lähetystä ei ehdi itse noutamaanl, on mahdollista ladata ja tulostaa valtakirja toiselle henkilölle noutoa varten alla olevan linkin kautta:
Kotiinkuljetus (DB Schenker tai Matkahuolto)
Valittaessa "Kotiinkuljetus" toimitamme tilauksen DB Schenkerin tai Matkahuollon kautta suoraan asiakkaan kotiovelle/rapun ovelle. Toimituksia tehdään arkipäivisn klo 8:00-16:00 välillä. Vastaanottajaan ollaan kuljetuspalvelun toimesta puhelimitse yhteydessä ennen toimitusta ja sovitaan toimitusaika. Huom! Kerrostaloissa paketit kannetaan talon ulko-ovelle. Sisällekanto kerroksiin ei kuulu palveluun.
Suomesta lähetettävät pikatoimitustuotteet on merkitty pikatoimitus-tekstillä. Pikatoimitustuotteiden toimitusaika on normaalisti 1-3 arkipäivää
Suomen varastosta lopussa olevat tuotteet lähetetään Saksan keskusvarastoltamme. Toimitusaika Saksan keskusvarastoltamme on noin 5-14 päivää.
Kotiinkuljetuksesta peritään kiinteä 19,95€ maksu tilauksen summasta riippumatta.
Kotiinkuljetuksena toimitettavat paketit voi sopia Schenkerin tai Matkahuollon kanssa jätettäväksi toimitusosoitteen mukaisesti esimerkiksi ulko-ovelle tai kerrostalon rappuun myös ilman kuittausta. Emme vastaa näissä tapauksissa lähetyksen katoamisesta, vähenemisestä tai vahingoittumisesta, mikäli lähetys on vastaanottajan pyynnöstä sovittu toimitettavaksi ilman vastaanottajan läsnäoloa.
Emme vastaa Gorillasports -verkkokaupasta riippumattomista viivästyksistä toimituksissa.
Ennakkotilaukset
Jos tuote on tilapäisesti loppu varastosta, ilmoitetaan uuden erän saapumispäivämäärä tuotesivulla. Tilauksen voi tehdä, vaikka tuotetta ei juuri sillä hetkellä ole varastossa. Mikäli tilauksessa on myös muita tuotteita, lähetetään koko tilaus vasta, kun kaikkia tilattuja tuotteita on saatavilla.
Useampi paketti
Jos tavara lähetetään useammassa kuin yhdessä laatikossa, laatikot saattavat karata toisiltaan matkan aikana ja saapua näin ollen useamman päivän aikana. Jos saat vain yhden paketin, joka ei sisällä kaikkea tilaamaasi, ovat loput tavarat varmastikin vielä matkalla erillisessä tai useammassa erillisessä paketissa.
Mikäli tilauksesi sisältää tuotteita sekä Hollolan, että Saksan keskusvarastoltamme, tulevat nämä aina erillisissä toimituksissa ja eri seurantakoodeilla.
Huom. Maxxus-tuotteiden toimitustapa ja kuljetusyhtiö voivat poiketa yllämainituista.
Maksutavat
Verkkomaksu
Verkkomaksu on mahdollista OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin, S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille.
Maksaminen tapahtuu pankin sivuilla ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.
Korttimaksu
Korttimaksu on mahdollista Visa, Visa Electron, Maestro sekä MasterCard -korteilla.
Korttimaksun yhteydessä sinut ohjataan Netsin maksupalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti.
Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.
Gorilla Sports Lasku ja Tili
Gorilla Sports - Lasku
- Joustava ja turvallinen maksutapa
- Maksat vasta saatuasi tuotteen
- Laskutusmaksu 2,95 €
- Korotonta maksuaikaa aina 30 päivää
- Laskun saatuasi voit itse päättää, maksatko useammassa erässä
Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii Avarda. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon. Kampanjaehtoja, kuten luoton perustamismaksua, korotonta ja kulutonta maksuaikaa tai muuta kampanjaan liittyvää erityistä ehtoa sovelletaan, kun Luotonsaaja on oston yhteydessä valinnut maksaa kampanjaehtojen mukaisesti. Kampanjaehtoja sovelletaan ainoastaan kyseessä olevaan ostoon. Tarkemmat kampanjaehdot esitetään ostoksen teon yhteydessä.
Luottoehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot.
Gorilla Sports - Tili
- Joustava ja turvallinen maksutapa
- Kaikki laskutuskuukauden aikana tehdyt tilaukset kootaan yhdelle laskulle
- Maksuaikaa jopa 48 kuukautta
- Valitset itse, kuinka paljon maksat kuukaudessa. Laskulla kerrotaan maksettava vähimmäiserä.
- Ei tilinavausmaksua
- Tilinhoitomaksu 3,95 € / kk (riippumatta kuukauden ostomäärästä)
- Lasku lähetetään kuukauden 17. päivä ja eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä
Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittain tilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jonka yhteydessä voidaan tarkistaa osoite- ja luottotietosi. Luoton myöntäjänä toimii Avarda. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon. Kampanjaehtoja, kuten luoton perustamismaksua, korotonta ja kulutonta maksuaikaa tai muuta kampanjaan liittyvää erityistä ehtoa sovelletaan, kun Luotonsaaja on oston yhteydessä valinnut maksaa kampanjaehtojen mukaisesti. Kampanjaehtoja sovelletaan ainoastaan kyseessä olevaan ostoon. Tarkemmat kampanjaehdot esitetään ostoksen teon yhteydessä
Luottoehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot.
Luottoesimerkki:
Jatkuva luotto maks. 36 kk maksuajalla. Luottoraja alkaen 1 300 €. Korko 15 % + korkolain mukainen viitekorko, tilinhoitomaksu 3,95 €/kk. Luottoesimerkki: 1 300 € luottorajalla ja 12 kk:n takaisinmaksuajalla kk-erä on 124,06 € ja kuluttajasuojalain mukainen todellinen vuosikorko 29,08 %. Kokonaisluottokustannus on 188,77 € ja maksettava kokonaissumma on 1 488,77 €.
MobilePay
Mobilepay on korttimaksuun perustuva maksu, jossa maksu viimeistellään Mobilepay-sovelluksessa. Valitsemalla Mobilepayn, sinut ohjataan Netsin maksukorttipalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Netsin maksukorttipalvelussa annat puhelinnumerosi, avaat Mobilepay-sovelluksen matkapuhelimeltasi, jossa voit hyväksyä ja viimeistellä maksun. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.
Avarda yrityslasku
Yrityslaskulla maksuaikaa 30 päivää. Käsittelymaksu 6,95 €.
Edellytämme Y-tunnusta ja tarkistamme henkilöllisyytesi vahvan tunnistautumisen avulla.
Luotonmyöntäjä Avarda auttaa sinua kaikissa ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa
Svea yrityslasku (vain puhelimitse)
Svea Payments tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 21 päivän maksuajalla.
Luotonantajana toimii Svea Bank Ab filial i Finland.
Huomioithan seuraavat asiat:
Yrityslaskun voi valita maksutavaksi, kun ostoksen arvo ylittää 5 euroa ja on enintään 3000 euroa.
Laskutuslisä 0 euroa.
Kun valitset maksutavaksi Yrityslaskun, yrityksen tiedot tarkistetaan y-tunnuksen perusteella. Toimitus tapahtuu ainoastaan yrityksen viralliseen osoitteeseen.
Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa.
Tilauksen tekijän tulee olla täyttänyt 18 vuotta.
Maksujenvälittäjä Svean yhteystiedot:
Svea Payments Oy (2121703-0)
Mechelininkatu 1 A
00180 Helsinki
Puhelin: 09 4241 7040 (arkisin klo 8:00-16:00)
Sähköposti: asiakaspalvelu.payments@svea.fi
https://www.svea.com/fi/fi/kuluttajat/maksuratkaisut/
Ennakkolasku yrityksille
Mikäli Svealta tai Avardalta ei pystytä todentamaan yrityksen maksukykyä, on maksutapavaihtoehtona lasku ennakkomaksulla. Asiakas on sitoutunut ja velvollinen maksamaan laskun vaikka maksutavan perusteena on ennakkomaksu.
Hinnat, sisältö ja tuotetiedot
Kaupassamme on yli 1 000 tuotetta ja näin ollen tuotekuvauksissa, saatavuuksissa, loppuunmyynnissä, saapumispäivämäärissä, hinnoissa, mainoksissa, sisällössä ja kuvissa saattaa olla virheitä, tämä on äärimmäisen harvinaista, mutta sellaista saattaa tapahtua. Näin ollen pidätämme oikeuden korjata täitä tietoja tarvittaessa myöhemmin ja tarvittaessa peruuttaa tilaus, mikäli se on tehty väärän hintatiedon tai saatavuuden vallitessa.
Painotoleranssi
Ei kisakäyttöön tarkoitetuissa tuotteissa (esim. levypainot, tangot tai kahvakuulat) saattaa ilmetä pientä heittoa ilmoitetusta painosta. Yleisesti ottaen 0-5% painotoleranssi on vielä täysin normaalia. Joissain materiaaleissa, kuten esimerkiksi valurautaisissa tämä voi olla jopa 10% asti.
Kisakäyttöön tarkoitetuissa tuotteissa painot ovat virallisesti ja tarkemmin kalibroitu sekä tarkistettu, jolloin heitot ovat vain kymmeniä grammoja tai jopa vähemmän. Mikäli tuote on kisäkäyttöön sopiva, mainitaan tästä tuotesivulla.
Tilauksen peruminen ennen lähetystä ja muutoksien tekeminen tilaukseen
Tilauksen peruminen on mahdollista vain, jos tilausta ei ole vielä ehditty ottamaan käsittelyyn ja lähettämään. Jos tilaus on lähetetty, tarjoamme kuluttaja-asiakkaille 30 päivän palautusoikeuden tuotteen vastaanottamisesta. Kts. tarkemmat ohjeet palautuksiin kohdasta "Palautukset".
Muutokset tilaukseen ovat mahdollisia, mikäli tilausta ei ole vielä otettu käsittelyyn. Tilausten eteneminen ja käsittely on automatisoitua, josta syystä muutokset saattavat olla mahdollisia vain saman päivän aikana tehtyihin tilauksiin. Tilaajan velvollisuus on aina tarkistaa tilauksensa sisältö huolellisesti ennen tilauksen vahvistamista verkkokaupan kassalla. Lähetämme tilaajalle tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen. Tilaajan velvollisuus on tarkistaa tilauksen jättämisen jälkeen, että vahvistus vastaa sisällöltään jättämäänsä tilausta. Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Tarkistathan kuitenkin ensin myös sähköpostisi roskapostikansion.
Palautukset
Yksityisasiakkaalla on 30 päivän palautusoikeus, joka koskee vain vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja virheettömiä tuotteita.
Palautuksesta on aina ensin ilmoitettava sivuillamme olevan chatin kautta ja viestissä ilmoitettava:
- Nimi, osoite ja puhelinnumero
- Lopio tilauksen kuitista/laskusta
- Palautuksen syy
Palautusohjeet löydätte suoraan UKK / FAQ -osiostamme. Ilmoittakaa palautuksesta asiakaspalveluumme, ja odottakaa aina asiakaspalvelumme kuittausta palautuksesta ennen palautuksen tekemistä Postiin tai Schenkerille.
Emme vastaanota yli 30 päivän jälkeen tehtyjä palautuksia.
Palautuksista perimme posti- ja käsittelykustannukset asiakkaalta lähetyksen painon mukaan. Palautuksesta aiheutuvat kustannukset peritään asiakkaalta pidättämällä summa palautettavasta rahamäärästä/jättämällä palautuskustannukset laskutettavaksi. Emme palauta mahdollisia alkuperäisiä toimituskuluja tai muiden lisäpalvelujen hintaa.
Palautuksen käsitteleminen
Palautukset pyrimme käsittelemään mahdollisimman pikaisesti. Kun tuote saapuu asianmukaisessa kunnossa perille, tuote tarkastetaan, jonka jälkeen palautamme rahat samalle tilille/maksukortille/laskulle, joka oli tilauksen maksutapana. Saat ilmoituksen sähköpostiisi kun palautuksesi on käsitelty. Jos et ole saanut mitään ilmoitusta 14 päivän sisällä palautuksen lähettämisestä, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Jos palautettava tuote tai alkuperäispakkaus on asiakkaan toimesta menettänyt myyntiarvoaan, niin asiakas on velvollinen korvaamaan tuotteen myyntihinnan ja arvonalentumisen välisen erotuksen. Tuotteen arvon aleneminen käsitellään tapauskohtaisesti. Jos palautettu tuote osoittautuu kokonaan myyntikelvottomaksi, niin tuotteesta ei palauteta asiakkaan maksamaa hintaa, vaan arvonalentuminen on 100 prosenttia asiakkaan maksamasta tuotteen hinnasta.
Noutamaton lähetys tai kieltäytyminen lähetyksen vastaanottamisesta
Noutamaton lähetys tai kieltäytyminen lähetyksen vastaanottamisesta ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus, vaan se katsotaan sopimusrikkomukseksi ostajan puolelta. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 15,00€ posti- ja käsittelykuluja per palautunut paketti. Verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvauksia aiheutuneista kuluista sopimusrikkomuksen johdosta. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28 §).
Mainittuja 15€ posti- ja käsittelykuluja emme veloita, mikäli asiakaspalvelumme kanssa on palautuksesta ja sen mahdollisista kuluista sovittu erikseen yllä mainituilla tavoilla.
Vaurioitunut paketti
Jos pakettia toimitettaessa huomaat paketin olevan vaurioitunut, ota paketti vastaan ja ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalvelumme sivuillamme olevan chatin kautta. Hoidamme tämän jälkeen mahdollisen tuotteen vaihdon tai palautuksen. Älä kieltäydy vastaanottamasta pakettia.
Reklamaatio
Asiakkaan tulee tarkastaa toimitus välittömästi vastaanotettuaan sen. Pakkaus on säilytettävä mahdollista palautusta varten. Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sivuillamme olevan chatin kautta. Mikäli tuote/paketti on vaurioitunut kuljetuksen aikana, asiakkaan on välittömästi tehtävä reklamaatio postille, tai ko. kuljetusfirmalle.
Paketin sisältö tulee aina tarkastaa osalistasta ennen tuotteen käyttöönottoa. Jos toimituksesta puuttuu osia, tulee puuttuvista osista reklamoida ennen tuotteen mahdollista kokoamista.
Reklamaatiot tulee toimittaa sivuillamme olevan chatin kautta heti kun vika on havaittu.
Kirjoita sähköpostin aiheeksi "Reklamaatio" ja tilausnumerosi, eli esimerkiksi "Reklamaatio AAABBBCCC".
Jotta reklamaatiosi saadaan käsiteltyä mahdollisimman nopeasti, viestin tulee sisältää seuraavat tiedot:
Henkilötiedot:
Tilausnumero (AAABBBCCC)
Etu- ja sukunimi
Puhelinnumero
Reklamaatiotiedot:
Tuote
Tuotemäärä
Reklamaation syy
Jos reklamaatio koskee rikkoutunutta tai puuttuvaa osaa:
Kuva rikkinäisestä osasta (sähköpostin liitteenä)
Osan osanumero (löytyy manuaalista)
Kaikki tiedot ovat pakollisia reklamaation käsittelyä varten. Mikäli tietoja puuttuu, joudutaan reklamaatio hylkäämään.
OUTLET-tuotteet
OUTLET -tuotteet ovat asiakaspalautuksia, valikoimasta poistuvia, viallisia taikka puutteellisia 2-laatuisia tuotteita, joilla on huomattavasti edullisempi hinta kuin uusilla tuotteilla. OUTLET -tuotteita tilatessa lue tuotetiedot aina tarkasti. Tuotteissa voi olla vikaa sekä puutteita, jolloin tuotteen viat ja epäkohdat on ilmoitettuna tuoteteksteissä. OUTLET -valikoimasta löytyy myös vauriollisia tuotteita, jotka vaativat korjausta ennen käyttöönottoa. Varaosia voi tiedustella sähköpostitse osoitteesta sivuillamme olevan chatin kautta.
OUTLET-tuotteet ovat pääosin yksittäiskappaleita ja niitä on saatavilla rajoitetusti. OUTLET merkityillä tuotteilla ei ole takuuta.
Jos sinulla on mitään kysyttävää näihin ehtoihin, tai tilaukseesi liittyen, otathan meihin yhteyttä ennen tilauksen tekemistä.
Pidätämme oikeuden muuttaa palveluehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin palveluehtoihin.
Tietosuojaseloste
9.5.2018
Rekisterinpitäjä:
Preeco Trading Oy
2465546-6
Aleksanterinkatu 26 A
15140 Lahti
Preeco Trading Oy tallentaa ja käsittelee asiakkaidensa henkilötietoja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR, 2016/679) sekä nykyisen henkilötietolain (523/1999) mukaisesti. Asiakkaan on hyväksyttävä tämän tietosuojaselosteen ehdot ennen verkkokaupasta tilaamista. Henkilötietojen antaminen on edellytys tilaamiselle. Verkkokaupastamme ei voi tilata tuotteita antamatta henkilötietoja.
Rekisterin käyttötarkoituksia ovat
• Asiakkuuden ylläpito, kuten tilausten käsittely, toimitus, takuuasiat ja laskutus
• Asiakkuuteen liittyvä viestintä, esim. erilaiset kampanjat
• Käyttökokemuksen parantamiseksi, tuotesuositusten antamiseen ja markkinoinnin kohdennukseen
Henkilötietojen käsittelyssä ja käsittelyn suunnittelussa noudatamme hyviä tietosuojakäytäntöjä. Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimukset.
Preeco Trading Oy:n asiakasrekisteri sisältää seuraavat tiedot:
• Etu- ja sukunimi
• Sähköposti
• Puhelinnumero
• Postiosoite
• Maksutiedot, mukaan lukien luottosopimukset ja muut laskutustiedot
• Tilaushistoria
Säilytämme henkilökohtaisia tietojasi vain tarvittavan ajan, jotta voimme täyttää tässä tietosuojaselosteessa kuvatut käyttötarkoitukset. Suomen kirjanpitolaki asettaa velvoitteita tiedon pidempiaikaiselle tallentamiselle.
Henkilötietoja vastaanottavat:
• Yrityksemme ja sen työntekijät
• Maksunvälittäjä, joka vastaanottaa maksut
• Kuljetusyritys, joka kuljettaa tavaran asiakkaale
Rekisterin tiedot koostuvat asiakkaan itse ilmoittamista tiedoista verkkokaupassamme tai muutoin ja erilaisin sähköisin lomakkein kerättävistä tiedoista.
Käytämme luotettuja sopimuskumppaneita, jolloin tietoa voidaan siirtää kolmannelle osapuolelle. Kaikkien kumppanien kanssa on sopimuksissa huomioitu EU:n tietosuoja-asetuksen ja muun lainsäädännön asettamat vaatimukset.
Rekisteröidyillä on seuraavat oikeudet:
• Oikeus tarkastaa itseä koskevat henkilötiedot
• Oikeus tietojen oikaisemiseen
• Oikeus käsittelyn rajoittamiseen (esimerkiksi oikeus kieltää markkinoinnin)
• Oikeus vastustaa käsittelyä
• Oikeus peruuttaa suostumus (esimerkiksi oikeus peruuttaa suostumus markkinointiin)
• Oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle
Muutoksista tulee ilmoittaa sähköpostitse asiakaspalveluumme info@preeco.fi.
Evästeiden käyttö
Eväste (Cookie) on pieni tekstitiedosto, jonka selain tallentaa käyttäjän päätelaitteelle. Evästeet sisältävät yksilöllisen tunnisteen, jonka avulla käyttäjiä voidaan tunnistaa. Preeco Trading Oy käyttää verkkopalvelussaan evästeitä palvelujen toteuttamiseksi ja helpottamaan palvelujen käyttöä. Käyttäjää ei voida tunnistaa pelkkien evästeiden avulla. Käyttäjä voi antaa suostumuksensa evästeiden käytölle tai kieltää sen selaimensa asetuksista.