Vetoremmit ja rannetuet

5 tuotetta
Näytetään 1-5 yht. 5 tuotteesta

Aktiiviset suodattimet

TARJOUS
TÄNÄÄN -42%
Vetoremmit

Vetoremmit

12,34 € (21,47 €)

Alkaen 2.95 €/kk

(2)

Heti varastosta

TARJOUS
TÄNÄÄN -34%
Wrist wraps rannetuet

Wrist wraps rannetuet

9,42 € (14,32 €)

Alkaen 2.95 €/kk

(1)

date_range Ennakkotilaus

TARJOUS
TÄNÄÄN -32%
Vetoremmit koukuilla

Vetoremmit koukuilla

25,14 € (37,14 €)

Alkaen 3.95 €/kk

Loppu varastosta

Vetoremmit mitä ja milloin?

Käytä vetoremmejä oikelle liikkeille! Jos olet kehittämässä lihaskokoa ja selkäsi voimaa, selkää taikka reisiäsi, vetoremmit voivat olla hyvät sinulle. Ne sallivat suurempien painojen nostoja näiden lihasten kehittämistä varten, kuin normaalilla puristuksella. Ne ovat erittäin hyvät seuraaville harjoituksille:

  • Käsipainotreeni
  • Niskaliikkeille
  • Maastavedolle
  • Romanialaisille maastavedolle

vetoremmi

Vältä vetoremmien käyttöä väärille liikkeille. Ensimmäisenä, on tärkeää huomioida että vetoremmit eivät ole sallittuja voimannostokilpailuissa. Jos olet harjoittelemassa maastavetoa, älä käytä vetoremmejä aina, koska tarvitsen vahvan puristusvoiman.

  • Varmista että teet välillä toistoja ilman vetoremmejä, vaikka et silloin voisi nostaa isoja painoja.
  • Lisäksi, vetoremmit ovat ainoastaan hyödylliset liikkeille joissa painovoima vetää painoja käsistäsi pois. Ne eivät ole hyödyllisiä esimerkiksi penkkipunnerruksessa.

Valitse oikeat vetoremmit

Vetoremmejä saa sekä puuvillaisina, nylonisina taikka nahkaisina. Materiaalien erot tuovat erilaisia etuja eri henkilöille.

  • Varmista että vetoremmit ovat ommeltu.
  • Puuvilla ja nylon remmit ovat kovempia kuin nahkaiset remmit ja ne eivät muotoudu niin helposti. Nahkaiset remmit antavat hieman periksi.
  • Nylonremmit ovat nopeimmat käyttää
  • Olympia/pikavetoremmit ovat lyhyempiä. Nämä antavat mahdollisuuden nopealle ja helpolle irroitukselle, mutta pito ei ole niin hyvä.

Vetoremmit harjoittelun tukena

Moni kuntoilija ja ammatikseen urheileva on ottanut käyttöönsä vetoremmit, joiden avulla harjoitteleminen onnistuu mutkattomammin. Vetoremmi on erinomainen myös silloin, kun treeniä on jo takanapäin ja voimat alkavat loppua. Niistä saa hieman tukea harjoittelun avuksi. Monesti kuntosalilla treenatessa sormista voi loppua pito ja painot alkavat lipsua käsistä. Varsinkin sormien kohdalla tilanne on tämä, sillä sormien lihakset ovat paljon heikommat kuin esimerkiksi käsivarren lihakset. Pahimmillaan otteen lipsuminen voi aiheuttaa vaaratilanteen, mikäli kuntoilija harjoittelee laitteessa, jossa esimerkiksi painotanko voi tippua kuntoilijan päälle.

Vetoremmi on siis hyvä keino panostaa sekä omaan turvallisuuteen että treenien tehokkuuteen. Hyvät vetoremmit takaavat sen, että treeneistä saa kaiken ilon irti. Treenit jaksaa suorittaa loppuun myös väsyneenä, sillä ote on tukeva, eikä lipsu. Näin vetoremmit antavat tukea kuntoilijalle. Maailmassa on kuitenkin monia erilaisia vetoremmejä, eikä niiden käyttäminen aina ole kovin helppoa. Sen vuoksi onkin järkevää tutustua vetoremmeihin ammattilaisen avustuksella. Esimerkiksi personal trainer osaa avustaa siinä, miten vetoremmit kiinnitetään oikeaoppisesti ja mihin niitä käytetään. Oikeaoppinen kiinnitys takaa myös sen, että vetoremmit tuntuvat mukavilta, eivätkä hierrä mistään kohdasta.

Vetoremmit auttavat työstämään lihaksia

Kun vetoremmit ottaa avuksi kuntosaliharjoitteluun jo harjoittelun alkuvaiheessa, niiden käytöstä tulee ikään kuin normaalia. Vetoremmi antaa mahdollisuuden vähentää puristusvoimaa, mikä takaa sen, että keskittyminen kohdistuu tärkeämpiin asioihin. Tärkeintä kuntosaliharjoittelussa on lihasten vahvistaminen. Se onnistuu kaikkein helpoiten silloin, kun teho saadaan ohjattua juuri sinne, missä sitä tarvitaan. Vetoremmit takaavat siis sen, että kuntoilija voi treenata suuremmilla painoilla ja pitempiä sarjoja. Sen lisäksi myös tekniikkaan voi kiinnittää huomiota erityisellä tavalla, kun vetoremmi varmistaa otteen pysymisen. Vetoremmi on siis todella oiva apu niin aloittelijalle kuin jo pidempään treenanneelle.

Hyvät vetoremmit sisältävät aina leveän ja pehmeän ranneosan, jonka avulla vetoremmi saadaan istumaan käteen mukavasti. Nahkaiset vetoremmit eivät ole kovinkaan monen kuntoilijan suosiossa, sillä niiden materiaali tuntuu hankaavalta, kun treeniä on jo enemmän takana. Sen sijaan kankaiset vetoremmit tuntuvat hyviltä ja saavat käteen mukavan tunteen. Kankaisten vetoremmien avulla myös isojen painojen nostaminen käy helposti, eikä käsiin tule hiertymiä.

vetoremmi tarjous

Liikkeitä, joihin vetoremmejä käytetään

Vetoremmit soveltuvat monenlaiseen harjoitteluun ja niitä käytetäänkin yleisesti kaiken tasoisten kuntoilijoiden keskuudessa. Vetoremmejä käytetään yleisesti esimerkiksi painonnostossa. Mitä isommat painot ovat kyseessä, sitä enemmän tarvitaan vetoremmien tuomaa varmuutta. Vetoremmit auttavat treenaajaa pääsemään treenissä eteenpäin siten, että painoja voi hiljalleen lisätä enemmän ja enemmän. Vetoremmit soveltuvat erinomaisesti myös leuanvetoon, maastavetoon, kulmasoutuun ja ala- ja ylätaljaliikkeisiin. Vetoremmien avulla voikin saada monipuolisen treeniohjelman, jonka pystyy suorittamaan maksimaalisella teholla. Vain harva kuntoilun apulaite pystyy tarjoamaan sellaisen hyödyn kuin vetoremmit.

Vetoremmit tulevat kysymykseen kaikenlaisten kuntoilijoiden kohdalla. Kenenkään ei siis pitäisi luottaa toisten sanaan, vaan vetoremmejä on hyvä kokeilla itse, jolloin niiden hyödyn voi huomata parhaiten.

Vetoremmien käyttöohjeet

Vetoremmien käyttäminen on helppoa. Vetoremmiä käytetään periaatteessa siten, että peukalo pujotetaan lenkin läpi ja sen jälkeen vetoremmiä kierretään, jolloin se ikään kuin lukittautuu. Vetoremmien kiristäminen sopivan tiukalle on tärkeää, sillä ainoastaan silloin vetoremmeistä saa kaiken hyödyn irti. Vetoremmit eivät kuitenkaan saa olla myöskään liian tiukalla. Silloin ne voivat kiristää ja aiheuttaa jopa hiertymiä kämmeniin. Koska vetoremmit toimivat tarrakiinnityksellä, tulee tarrojen kunto varmistaa ennen harjoittelua. Tarrojen tulee pystyä pitämään vetoremmit kiinni, sillä se vaikuttaa merkittävästi kuntoilijan turvallisuuteen.

Vetoremmien kohdalla on myös tärkeää huomioida, että vetoremmit kuluvat ajan kanssa. Vetoremmit eivät siis kestä ikuisesti, vaan ne tulee uusia. Uusimiselle ei ole määrätty mitään tiettyä aikarajaa, vaan remmien kuluminen riippuu siitä, kuinka usein niitä käytetään treeneissä. Usein treenaavat joutuvat uusimaan vetoremmin useammin kuin satunnaiset kuntoilijat. Jos vetoremmien kunto vaikuttaa oikein huonolta, ei niitä kannata käyttää treeneissä. Huonokuntoiset remmit lisäävät onnettomuuksien riskiä, eivätkä myöskään tuo treeniin kaivattua tehoa. Huonokuntoiset remmit tulisi siis uusia mahdollisimman nopeasti, jotta treeneistä saa jälleen kaiken parhaimman edun irti. Vetoremmien kohdalla on tärkeää panostaa heti kerralla hyvälaatuisiin remmeihin, jotka kestävät aikaa ja käyttöä. 

vetoremmi hinta

Harjoitusta tehostavat vetoremmit

Pehmustetut vetoremmit tuovat iloa tehokkaaseen liikuntaharjoitteluun ennen ja jälkeen liikuntatreenien. Tehokkaat vetoremmit auttavat liikkujaa nostamaan suurempia painoja lukitsemalla käyttäjän otteen napakasti tankoon kiinni. Käytännössä treenaajan oma paino ei ole enää kokonaan käsiin kohdistuvan puristusvoiman varassa, vaan treenaaja pystyy harjoittelemaan myös suurempien painojen avulla. Tiesitkö, että tehokkaat ja treenaajaystävälliset vetoremmit sopivat hyvin myös moniin vetoharjoituksiin ja painojen nostamiseen.

Vetoremmi on ihanteellinen harjoitteluväline, jota on erittäin helppoa käyttää. Vetoremmi täydentää tehokkaasti liikunnallisia harjoituksia, joten sitä voi käyttää päivittäiseen liikuntaharjoitteluun. Vetoremmi on treenaajan ystävä myös mukavuutensa vuoksi, sillä se tarjoaa yksinkertaisen kiinnityksen ja helpon käytettävyyden. Vetoremmi kuormittaa myös tasaisesti lihaksistoa, sillä paino ei ole enää pelkästään puristusvoiman varassa. Muistathan, että vetoremmi tarjoaa sinulle hyötyä jokaiseen treenikertaan. Nykyaikaiset vetoremmit ovat optimaalisesti suunniteltuja, jotta ne antavat käyttäjälleen hyvän tuen eivätkä purista rannetta käytön aikana.

Miten olisi tyylikkäät vetoremmit koukuilla? Sinusta tuntuu, että voimaa olisi vaikka muille jakaa. Erityisesti lihaksissa on voimaa, mutta käsistä sitä ei vain tunnu aina tarpeeksi löytyvän, mikä siis neuvoksi? Miksi et hankkisi käteviä teräskoukullisia vetoremmejä verkosta? Tiesitkö, että mukavat, käyttäjäystävälliset ja teräskoukuilla varustetut vetoremmit auttavat suorittamaan huikeita leuanvetoja ja maastavetoja. Tehokkaat vetoremmit auttavat saamaan hyvän tuntuman lihakseen ja pitävän otteen tangosta. Huikeiden voimailutreenien jälkeen on mukavaa rentouttaa lihaksia hierontarullien avulla. Hierontarullat nopeuttavat kätevästi myös treeneistä palautumista. Voimailu on viime vuosina lisännyt suosiotaan kaiken ikäisten keskuudessa, joten markkinoilla on nykyään todella runsaasti tehokkaita apuvälineitä treenaajan hyödyksi. Treeneissä erilaiset työntöliikkeet onnistuvat, kun hankit esimerkiksi suositut ja kätevät vetoremmit netistä.

Tehokkaat vetoremmit ovat kasvattaneet suosiotaan paitsi Suomessa myös kaikkialla maailmassa. Ota vetoremmit säännöllisesti treenikerroille mukaan, jolloin maksimoit kaikki harjoittelun hyödyt yhdellä kertaa.

Panosta treeneissä siis säännölliseen harjoitteluun, jotta voit harjoitellessasi ottaa kaiken ilon irti kustakin treenikerrasta. Hanki vetoremmit! Vetoremmit ovat helppo, edullinen ja erittäin mukava tapa lisätä harjoittelun tehoa. Tiesitkö, että vetoremmit ovat todellinen käytännön apu, kun puristusvoimaa tarvitaan lisää. Vetoremmit antavat treenaajalle lisää voimia harjoitettavien lihasten käyttöön, jolloin voit tehdä pidempiä sarjoja ja käyttää isompia painoja. Suomalainen suosii suomalaisia tuotteita, joten hanki seuraavaa treenikertaa varten Tafferin vetoremmit. Taffer-vetoremmien yksi koko sopii jokaiselle treenaajalle, joten kaikki sujuu kuin leikiten. Vetoremmit auttavat erityisesti kulmasoudussa, leuanvedossa, maastovedossa sekä ala- että ylätaljaliikkeissä. Oikeiden välineiden avulla liikunnan ilo kasvaa, harjoittelu tulee mielekkääksi ja palautuminen nopeutuu, joten ei muuta kuin kokeilemaan rentouttavia hierontarullia ja voimaa tasaisesti luovuttavia vetoremmejä.

  • Vetoremmit kannattaa aina ottaa mukaan jokaiselle treenikerralle
  • Vetoremmit ovat loistava yhdistelmä rannetukea, treenihanskaa ja vetoremmiä
  • Parhaat vetoremmit löytyvät verkosta