Gorilla Sports treenivinkit

Blogistamme löydät ammattilaisten kirjoittamia vinkkejä treenaamiseen

Harjoittelu kahdestaan kaverin kanssa on erinomainen vaihtoehto ja mukavaa vaihtelua yksin treenaamiseen. Hikoilu kumppanin kanssa on erittäin monipuolista ja tehokasta.
Jos haluat vaikuttaa lihasten kasvuun, tarvitset ravintoosi enemmän proteiinia. Ilman tarpeellista proteiinia lihakset eivät kasva.
Rintalihastreeni voi olla paljon muutakin kuin vain penkkipunnerrus. Rintatreeni tuo ryhtiä yläkroppaan sekä parantaa hapenottokykyä. Täältä löytyy treeniohjelma kaiken tasoisille!
Säännölliset harjoitukset kuminauhalla edistävät lihasten joustavuutta ja vahvistavat niitä. Treeninauhalla on positiivinen vaikutus koko kehoon, ei pelkästään yksittäisiin lihasryhmiin
Plyo Boxilla voi tehdä lukuisia harjoituksia ja sillä treenaaminen edistää erityisesti räjähdysmäistä voimaa sekä nopeutta.
Urheilufysioterapeutti Aki kertoo miten saat treeniin lisää urheilullisuutta.
Käytitpä sitten farkkuja, shortseja, pikkumustaa tai pukua, hyvin treenatut pakarat ovat suosittuja naisten sekä miesten keskuudessa. Takapuolen optimaaliseen treenin vinkit saat tästä blogista!
Tehokasta, räjähtävää ja voimakasta – hiekkasäkkitreeni tarjoaa erilaisia ja hauskoja toiminnallisia harjoituksia.
Selkäharjoitukset eivät ainoastaan muodosta upean näköisiä lihaksia. Ne ehkäisevät myös selän kiputiloja.
Jokainen, joka haluaa urheilullisen ja hyväkuntoisen kropan ei voi välttää kahvakuulaa. Tässä parhaat vinkit treenaamiseen kahvakuulalla kotona.
Showing 1 to 10 of 50 (1 Pages)