Gorilla Sports treenivinkit

Vatsalihastreeni – Kuinka Saat six packin alle kuudessa kuukaudessa

Vatsalihastreeni – Kuinka Saat six packin alle kuudessa kuukaudessa

Jos tunnet, että ruokavaliossasi on kenties parantamisen varaa, kesän ja syksyn jälkeen farkut oudosti kiristävät ja vatsa oudosti pullottaa, niin eipä hätää. Jos haaveilet jo ensi kesänä olevasi rantakunnossa, vielä ei ole liian myöhäistä aloittaa. Tässä treenioppaassa kerromme kuinka sinä voit saada upeat vatsalihakset alle kuudessa kuukaudessa.
Talvikuntoon Treenivinkit

Talvikuntoon Treenivinkit

Talvi tekee tuloaan! Viima vinkuu jo nurkissa, koronapandemia hönkäilee näillä näkymin viimeisiään, mutta syysnuha alkaa jo kutittelemaan nenässä ja testaa vastustuskykyämme. On tärkeää olla mahdollisimman hyvässä fyysisessä kunnossa kun talven mahdollinen influenssa-aalto kolkuttelee ovella. Kohota siis kuntoasi ja paranna vastustuskykyäsi näillä treenivinkeillä, jotka olemme teille koonneet.
Oletko aina treenannut väärin? Treenijako lihaksen kasvatukseen 2020

Oletko aina treenannut väärin? Treenijako lihaksen kasvatukseen 2020

Moni voimaharjoittelun alkutaipaleella oleva ajattelee harjoitusohjelman lihasryhmäjaon tapahtuvan sen perusteella, kuinka monta kertaa viikossa on aikaa ja halua harjoitella. Missään nimessä kalenteriviikko ei ole se aika, jonka lihaksen pitäisi saada palautua harjoituksen jälkeen. Paras treenijako lihaksen kasvatukseen 2020.
Nyrkkeilytreeni kotona 2020

Nyrkkeilytreeni kotona 2020

Fyysinen kunto sisältää kestävyyttä, voimaa, nopeutta, ketteryyttä ja koordinointia. Nyrkkeilijät ovat hyviä jokaisessa näissä osa-alueessa. Tämän takia kannattaa tutustua siihen, miten nyrkkeilijät treenaavat. Kaikki harjoitukset voi tehdä kotona vain muutamaa kuntovälinettä käyttäen.
Paritreeni 2020 | 5 tehokasta liikettä

Paritreeni 2020 | 5 tehokasta liikettä

Harjoittelu kahdestaan kaverin kanssa on erinomainen vaihtoehto ja mukavaa vaihtelua yksin treenaamiseen. Hikoilu kumppanin kanssa on erittäin monipuolista ja tehokasta.
Tehokas rintatreeni kotona - treeniohjelma

Tehokas rintatreeni kotona - treeniohjelma

Rintalihastreeni voi olla paljon muutakin kuin vain penkkipunnerrus. Rintatreeni tuo ryhtiä yläkroppaan sekä parantaa hapenottokykyä. Täältä löytyy treeniohjelma kaiken tasoisille!
20 minuutin vastusnauhatreeni kotona

20 minuutin vastusnauhatreeni kotona

Säännölliset harjoitukset kuminauhalla edistävät lihasten joustavuutta ja vahvistavat niitä. Treeninauhalla on positiivinen vaikutus koko kehoon, ei pelkästään yksittäisiin lihasryhmiin
Plyo Box hyppy- ja voimaharjoittelu

Plyo Box hyppy- ja voimaharjoittelu

Plyo Boxilla voi tehdä lukuisia harjoituksia ja sillä treenaaminen edistää erityisesti räjähdysmäistä voimaa sekä nopeutta.
Pakaratreeni Ohjelma | 5 Vinkkiä | Vuoden 2020 Treeni

Pakaratreeni Ohjelma | 5 Vinkkiä | Vuoden 2020 Treeni

Käytitpä sitten farkkuja, shortseja, pikkumustaa tai pukua, hyvin treenatut pakarat ovat suosittuja naisten sekä miesten keskuudessa. Takapuolen optimaaliseen treenin vinkit saat tästä blogista!
Koko kropan treeni hiekkasäkillä

Koko kropan treeni hiekkasäkillä

Tehokasta, räjähtävää ja voimakasta – hiekkasäkkitreeni tarjoaa erilaisia ja hauskoja toiminnallisia harjoituksia.
MUUTTUVAN VASTUKSEN KÄYTTÖ VOIMAHARJOITTELUSSA

MUUTTUVAN VASTUKSEN KÄYTTÖ VOIMAHARJOITTELUSSA

Muuttuvan vastuksen harjoittelu saattaa monelle kuulostaa uudelta jutulta, mutta näin se ei todellakaan ole. Jokainen on varmasti nähnyt salilla jonkun treenaavaan näin. Lue lisää mistä on kyse!