Gorilla Sports treenivinkit

Blogistamme löydät ammattilaisten kirjoittamia vinkkejä treenaamiseen

Nämä kolme tekijää ovat vastuussa palautumisestasi. Lue miten saat maksimoitua palautumisen harjoittelun jälkeen.
Treenaatko kuin hullu, mutta et nää kehitystä? Näillä vinkeillä kasvatat käsiä, sekä siinä samalla muitakin kehon lihaksia. Ota vinkit talteen ja aloita tavoitteellinen treenaaminen jo tänään!
Katso noudatatko näitä 3 tärkeää sääntöä treeneisessä! Näillä tavoilla saat treenisi onnistumaan entistä paremmin ja kehityt.
Onko personal trainerin työ todella niin helppoa kuin miltä se vaikuttaa? Katso tästä artikkelista, mitä työhön kuuluu ja mitä asioita on hyvä pitää mielessä PT:nä.
Leuanveto: Yksi epäilyttävimmistä, vaikeimmista, mutta silti yksinkertaisimmista fyysisistä liikkeistä, joka on usean treenaajan tavoite ainakin jossain vaiheessa! Kouluaikojen liikuntatuntien muistot saattavat kummitella mielessäsi – pyrkimys tehdä jotain niin helpon näköistä monien seuratessa vieressä. Jos olet joskus tehnyt leuanvetoja, tiedät että se ei ole helppoa. Tämä artikkeli kertoo, miten saat tehtyä ensimmäisen leuanvedon!
Yksi nykypäivän treenauksen käytäntö, jota myös Gladiaattori Milo käytti, oli progressiivinen kuormitus jossa nostat painavampia ja painavampia painoja kehittyessäsi. Kerrotaan, että eräänä päivänä hän näki pienen vastasyntyneen sonnin, nosti sen olkapäälleen ja käveli sen kanssa ympäriinsä. Hän sai siitä niin hyvää treeniä, että päätti tehdä saman joka päivä. Kun sonni kasvoi ajan mittaan, Milokin kasvoi.
Käsitreenisi on luultavasti tällä hetkellä puutteellinen tai liian haastava. Olemme koonneet tähän viisi vinkkiä käsitreeneihin, joilla voit vihdoin saavuttaa lihaksikkaat hauikset ja ojentajat. Täydellinen käsitreeni on mahdollista silloin, kun tiedät oikeat harjoitukset, oikeat painoalueet ja sopivat treeniaikavälit, joilla näyttävät hauis- ja ojentajalihakset rakennetaan. Lue viisi ohjetta suurempiin käsivarsiin!
Painonnostaja, jolla on tangossa neljä kiekkoa kummallakin puolella on vaikuttava ilmestys salilla. Turhan usein nähdään seuraavaksi kuitenkin joko epäonnistunut neljänneskyykky, tai epämääräinen pyllistys. Takakyykyt ovat mahtava harjoitus, mutta aivan liian usein siinä käytetään liian isoja painoja ja liike tehdään epäpuhtaasti. Parempi vaihtoehto voisikin olla valita etukyykky, joka kehittää ryhtiä, jalkoja ja keskikroppaa.
Voimanosto on voimaa vaativa urheilulaji, joka koostuu kolmesta osasta: jalkakyykky, penkkipunnerrus ja maastaveto. Näiden kolmen liikkeen maksimipainot lasketaan yhteen, ja tästä koostuu voimanostotuloksesi. Vaikka liikkeet ovat kaikille salillakävijöille varmasti tuttuja, on niiiden suoritustekniikasta olemassa viralliset säännöt, jotka määrittelevät hyväksytyn noston voimanostokisoissa. Joten jos alat treenaamaan voimanostoa, noudata näitä
Edellinen blogikirjoituksemme supersarjatreeneistä tai ”kompleksitreeneistä” kiinnosti monia, mutta herätti myös paljon lisäkysymyksiä. Päätimme selventää asiaa hieman lisää ja lisätä muutamia treeniesimerkkejä, joista voimannostoliikkeitä osaamaton harrastajakin voi aloittaa. Parhaimmillaan kompleksitreenit voidaan suorittaa alle puoleen tuntiin ja niistä saadaan kaikki monijakoisemman ohjelman lihaskasvu- ja rasvanpolttohyödyt.
Showing 1 to 10 of 21 (1 Pages)