Gorilla Sports treenivinkit

Oletko aina treenannut väärin? Treenijako lihaksen kasvatukseen 2020

Oletko aina treenannut väärin? Treenijako lihaksen kasvatukseen 2020

Moni voimaharjoittelun alkutaipaleella oleva ajattelee harjoitusohjelman lihasryhmäjaon tapahtuvan sen perusteella, kuinka monta kertaa viikossa on aikaa ja halua harjoitella. Missään nimessä kalenteriviikko ei ole se aika, jonka lihaksen pitäisi saada palautua harjoituksen jälkeen. Paras treenijako lihaksen kasvatukseen 2020.
Nyrkkeilytreeni kotona 2020

Nyrkkeilytreeni kotona 2020

Fyysinen kunto sisältää kestävyyttä, voimaa, nopeutta, ketteryyttä ja koordinointia. Nyrkkeilijät ovat hyviä jokaisessa näissä osa-alueessa. Tämän takia kannattaa tutustua siihen, miten nyrkkeilijät treenaavat. Kaikki harjoitukset voi tehdä kotona vain muutamaa kuntovälinettä käyttäen.
Paritreeni 2020 | 5 tehokasta liikettä

Paritreeni 2020 | 5 tehokasta liikettä

Harjoittelu kahdestaan kaverin kanssa on erinomainen vaihtoehto ja mukavaa vaihtelua yksin treenaamiseen. Hikoilu kumppanin kanssa on erittäin monipuolista ja tehokasta.
Tehokas rintatreeni kotona - treeniohjelma

Tehokas rintatreeni kotona - treeniohjelma

Rintalihastreeni voi olla paljon muutakin kuin vain penkkipunnerrus. Rintatreeni tuo ryhtiä yläkroppaan sekä parantaa hapenottokykyä. Täältä löytyy treeniohjelma kaiken tasoisille!
20 minuutin vastusnauhatreeni kotona

20 minuutin vastusnauhatreeni kotona

Säännölliset harjoitukset kuminauhalla edistävät lihasten joustavuutta ja vahvistavat niitä. Treeninauhalla on positiivinen vaikutus koko kehoon, ei pelkästään yksittäisiin lihasryhmiin
Plyo Box hyppy- ja voimaharjoittelu

Plyo Box hyppy- ja voimaharjoittelu

Plyo Boxilla voi tehdä lukuisia harjoituksia ja sillä treenaaminen edistää erityisesti räjähdysmäistä voimaa sekä nopeutta.
Koko kropan treeni hiekkasäkillä

Koko kropan treeni hiekkasäkillä

Tehokasta, räjähtävää ja voimakasta – hiekkasäkkitreeni tarjoaa erilaisia ja hauskoja toiminnallisia harjoituksia.
MUUTTUVAN VASTUKSEN KÄYTTÖ VOIMAHARJOITTELUSSA

MUUTTUVAN VASTUKSEN KÄYTTÖ VOIMAHARJOITTELUSSA

Muuttuvan vastuksen harjoittelu saattaa monelle kuulostaa uudelta jutulta, mutta näin se ei todellakaan ole. Jokainen on varmasti nähnyt salilla jonkun treenaavaan näin. Lue lisää mistä on kyse!
30 Min Treeni Kotona! Hiit & Cardio: Tehokas ja Helppo

30 Min Treeni Kotona! Hiit & Cardio: Tehokas ja Helppo

Kesällä ja lomalla ei ole aina aikaa tuntien mittaiseen treeniin, eikä ehkä mielenkiintoakaan. Peppi on laatinut teidän iloksi 30minuutin pikatreenin, jonka suoritat vaikka rannalla auringonoton lomassa. Vinkit talteen ja rannalle!