Tilaukset
Jos olet jo maksanut tilauksen, voit lisätä unohtuneet tuotteet tekemällä uuden tilauksen. Jos haluat vaihtaa tuotteen tilauksen maksamisen jälkeen, ota pikimmiten yhteyttä soittamalla myyntipalveluun 0341092922, tai sivuillamme olevan chatin kautta. Myyntipalvelumme palvelee arkipäivisin klo 12 - 16 ja asiakaspalvelu arkipäivisin klo 9 - 17.
Jo käsitellyn tai lähetetyn tilauksen toimitusta ei ole mahdollista enää perua. Tarjoamme kuitenkin asiakkaille 30 päivän palautusoikeuden tuotteen vastaanottamisesta. Palautuksesta veloitetaan aiheutuneet kustannukset sivuillamme olevan palautushinnaston mukaisesti. Lisätietoa palautuksista ja näiden käsittelystä löydät kohdasta UKK-osiosta “Palautukset”. Vastaamme viesteihin n. 1-2 arkipäivän kuluessa, kiireellisissä tilaukseesi liittyvissä asioissa soita myyntipalveluumme 0341092922.
Jos haluat tilata tuotteita yritykselle, se onnistuu helpoiten tekemällä tilauksen normaalisti verkkokaupassamme. Valitsemalla kassan henkilötiedot kohdassa tilaajamuodoksi yrityksen, saat käyttöösi yrityksille suunnatut maksutavat.
Vaihtoehtoisesti voit tehdä tilauksen sähköpostitse joeli@gorillasports.fi. Muistathan antaa meille yrityksenne nimen lisäksi y-tunnuksen, sekä mahdollisen verkkolaskutusosoitteen ja operaattoritunnuksen.
Yritysmyyntimme päättää yritystietojen perusteella myönnetäänkö tilaukselle ennakkolasku vai lasku maksuehdolla. Ennakkolasku tulee maksaa ennen tuotteiden toimitusta.
Valitettavasti tällä hetkellä toimitamme tuotteita ainoastaan Manner-Suomeen. Mikäli asutte ulkomailla, suosittelemme tarkistamaan täältä löytyykö kotimaastanne mahdollisesti paikallista Gorilla Sports -verkkokauppaa.
Alennuskoodin tai lahjakortin voi käyttää kassalla kohdassa “Onko sinulla alennuskoodia?”. Tekstiä klikkaamalla avautuu tekstikenttä johon voit syöttää koodin.
Jos olet käyttänyt alennuskoodin tilaukseesi ja haluat palauttaa tuotteen, huomioimme alennuksen määrän palautettavassa summassa. Tilauksesta alennuskoodilla vähennettyä rahasummaa ei palauteta. Voit käyttää tilausta kohden yhden alennuskoodin ellei kampanja- tai alennuskoodin ehdoissa muuta mainita.
Lahjakortteja ei ole mahdollista vaihtaa rahaksi.
Jäikö sinulla kysyttävää? Ota meihin yhteyttä
Tavoitat asiakaspalvelun alakulman chat-painikkeesta, josta pääset lähettämään viestin mihin tahansa aikaan.
Mikäli emme ole paikalla niin vastaamme yhteydenottoihin yleensä saman arkipäivän tai seuraavan arkipäivän aikana.
Avaa chat
Vesijärvenkatu 11 A
c/o Tevi Office, 2krs
15140 Lahti
Suomi