Tilaukset

Kuinka muutan tilaustani?

Jos olet jo maksanut tilauksen, voit lisätä unohtuneet tuotteet tekemällä uuden tilauksen. Jos haluat vaihtaa tuotteen tilauksen maksamisen jälkeen, ota pikimmiten yhteyttä soittamalla myyntipalveluun 0341092922, tai sähköpostitse info@gorillasports.fi. Myyntipalvelumme palvelee arkipäivisin klo 12-16 ja asiakaspalvelu arkipäivisin klo 9 - 17. Jo lähetetyn tilauksen toimitusta ei ole mahdollista enää perua. Tarjoamme kuitenkin asiakkaille 30 päivän palautusoikeuden tuotteen vastaanottamisesta. Palautuksesta veloitetaan aiheutuneet kustannukset. Lisätietoa palautuksista ja näiden käsittelystä löydät kohdasta “Palautukset”. Sähköposteihin vastataan 1-2 arkipäivän kuluessa, kiireellisissä tilaukseesi liittyvissä asioissa soita myyntipalveluun 0341092922.


Kuinka muutan toimitusosoitetta? 

Toimitusosoitteen muuttaminen onnistuu soittamalla myyntipalveluumme ennen kuin tilaus on lähetetty. Jos olet jo saanut lähetysilmoituksen sähköpostitse, muutos ei ole enää mahdollinen.

Osoitteenmuutos ei ole myöskään mahdollinen, jos olet käyttänyt tilauksen maksutapana laskua tai osamaksua. Tässä tapauksessa tuotteista on tehtävä uusi tilaus sekä laskutussopimus. Laskulla tai osamaksulla tehdyt tilaukset toimitetaan ainoastaan väestörekisterin mukaiseen osoitteeseen eikä uuden tilauksen tekeminen mahdollista osoitteenmuutosta, mikäli maksutapaa ei vaihdeta.

Käsittelemme tilaukset nopeasti taataksemme mahdollisimman nopeat toimitusajat. Tästä syystä tilausten peruminen ei välttämättä ole enää mahdollista edes samana päivänä tehdyille tilauksille.


Miten teen tilauksen yritysasiakkaana? 

Jos haluat tilata tuotteita yritykselle, se onnistuu helpoiten tekemällä tilauksen normaalisti verkkokaupassamme. Valitsemalla kassan henkilötiedot kohdassa tilaajamuodoksi yrityksen, saat käyttöösi yrityksille suunnatut maksutavat.

Vaihtoehtoisesti voit tehdä tilauksen sähköpostitse joeli@gorillasports.fi tai info@gorillasports.fi Muistathan antaa meille yrityksenne nimen lisäksi y-tunnuksen, sekä mahdollisen verkkolaskutusosoitteen ja operaattoritunnuksen.

Laskutuksemme päättää yritystietojen perusteella myönnetäänkö tilaukselle ennakkolasku vai tavallinen yrityslasku. Ennakkolasku tulee maksaa ennen tuotteiden toimitusta. Laskut lähetetään sähköpostitse antamaanne sähköpostiosoitteeseen 1-2 arkipäivän kuluessa. 


Tuliko tilaus perille? 

Kun tilaus on tullut läpi järjestelmäämme, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan sähköpostisi roskapostikansion.

Jos et ole saanut tilaustavahvistusta sähköpostitse muutaman tunnin kuluessa tilauksesta, voit pyytää asiakaspalveluamme tarkistamaan tilauksen sähköpostitse info@gorillasports.fi. Ilmoita viestissä meille nimi, jolla tilaus tehty, sekä valittu maksutapa. Mikäli tilaus on esimerkiksi tililtäsi jo veloitettu, voit liittää viestiin kuvankaappauksen maksusta, joka nopeuttaa asian käsittelyä.


Jäikö sinulla kysyttävää? Ota meihin yhteyttä

Yhteystiedot

Laskutusosoite: (ei myyntiä tai tuotteita esillä) Gorilla Sports
Aleksanterinkatu 26 A
15140 Lahti
Suomi

Soita:
0341092922

Asiakaspalvelun aukioloajat:
klo 12-16

info@gorillasports.fi

Ota meihin yhteyttä

valinnainen
valinnainen