Kysytyimmät kysymykset
Gorilla Sportsilla ei ole kivijalkamyymälää vaan toimimme ainoastaan verkkokauppana. Kaikki tuotteemme sijaitsevat pakattuina varastollamme Hollolassa, sekä päävarastollamme Saksassa, joten tuotteita ei pääse katsomaan paikan päälle.
Tuotteilla on kuitenkin aina 30 vuorokauden palautusoikeus, joten tilaaminen on turvallista.
Jos haluat lisätietoa tuotteesta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sivuillamme olevan chatin kautta, tai myyntipalveluumme puhelimitse numerosta 0341092922. Asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisin klo 9-17 ja myyntipalvelumme arkisin klo 12-16.
Suuret tuotteet lähetetään usein useassa laatikossa, sillä ne eivät mahdu yhteen laatikkoon. Jos tilaus lähetetään useana lähetyksenä on mahdollista että paketit erkanevat toisistaan kuljetuksessa. Tästä syystä emme voi taata että paketit saapuvat teille yhtäaikaa.
Jos tilauksesi sisältää pikatoimitustuotteita sekä päävarastoltamme lähetettäviä tuotteita, lähetetään ne eri varastoilta suoraan sinulle. Päävarastoltamme lähetettävien tuotteiden toimitusaika on 1-3 viikkoa, pikatoimitustuotteet toimitetaan perille pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän kuluessa.
Saat kaikille lähetyksille seurantakoodit sähköpostitse sitä mukaa, kun paketteja lähetetään varastoltamme. Päävarastoltamme lähetettyjen pakettien seurantakoodit alkavat toimimaan vasta, kun paketit saapuvat Suomeen (n. 7-14 päivää). Ennen tätä seurannassa ei näy tietoja, tai siellä näkyy pelkkä ennakkotieto lähetyksestä. Lähetysilmoituksesta löydät tarkemmat ohjeet lähetysten seuraamiselle.
Jos tilauksesi sisältää tuotteita jotka ovat olleet ennakkotilauksessa, voidaan varastosta löytyviä tuotteita lähettää jo ennen ennakkotilaustuotteita. Tarkastathan puuttuvan tuotteen tilan tuotteen tuotesivulta.
Kun tilaus on tullut läpi järjestelmäämme, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan sähköpostisi roskapostikansion.
Jos et ole saanut tilaustavahvistusta sähköpostitse muutaman tunnin kuluessa tilauksesta, voit pyytää asiakaspalveluamme tarkistamaan tilauksen sivuillamme olevan chatin kautta. Ilmoita viestissä meille nimi, jolla tilaus tehty, sekä valittu maksutapa. Mikäli tilaus on esimerkiksi tililtäsi jo veloitettu, voit liittää viestiin kuvankaappauksen maksusta, joka nopeuttaa asian käsittelyä.
Jäikö sinulla kysyttävää? Ota meihin yhteyttä
Tavoitat asiakaspalvelun alakulman chat-painikkeesta, josta pääset lähettämään viestin mihin tahansa aikaan.
Mikäli emme ole paikalla niin vastaamme yhteydenottoihin yleensä saman arkipäivän tai seuraavan arkipäivän aikana.
Avaa chat
Vesijärvenkatu 11 A
c/o Tevi Office, 2krs
15140 Lahti
Suomi