Reklamaatiot ja takuu
Voit tehdä reklamaation jos saamasi tuote on saapunut rikkinäisenä, se ei ole tilaamasi tuotteen kaltainen tai siitä puuttuu osia. Reklamaation voi tehdä myös takuuaikana rikkoutuneista tuotteista. Voit tehdä reklamaation sivuillamme olevan chatin kautta seuraamalla chattibottimme ohjeita, jonka jälkeen asiakaspalvelumme käsittelee reklamaationne. Reklamaatiopyyntöön vaadittavat tiedot löydät sähköpostiisi tulleesta tilausvahvistuksesta.
Reklamaatiota varten tarvitsemme kuvan jossa näkyy selkeästi virheellinen tai rikkoutunut osa. Reklamaatiota tehdessäsi selitäthän myös mahdollisimman tarkasti reklamaation syyn. Jos mahdollista, lisää reklamaatioon myös rikkoutuneen osan osanumero, jonka löydät tuotteen manuaalista / kasausohjeesta.
Huolella tehty reklamaatiopyyntö nopeuttaa reklamaatioprosessia!
Älä kieltäydy vastaanottamasta pakettia, vaikka se olisi vaurioitunut. Jos pakettia toimitettaessa huomaat paketin olevan vaurioitunut, ota paketista kuva ja ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sivuillamme olevan chatin kautta.
Sisällytä viestiin tilauksen viite, sekä nimi jolla tilaus on tehty, ja laita viestin liitteeksi kuva paketista. Hoidamme tämän jälkeen mahdollisen tuotteen vaihdon tai palautuksen, mikäli tuote on vaurioitunut.
Kaikilla tuotteillamme on vuoden takuu, jota voi tuotteen arvostelemalla pidentää 2 vuoteen. Takuu kattaa valmistusvirheistä johtuvat viat sekä tuotteiden hajoamiset. Takuu ei kata käytöstä johtuvaa tuotteiden normaalia kulumista, eikä virheellisestä käytöstä tai asennuksesta aiheutuneita vaurioita.
Tuotteiden normaalia kulumista on esimerkiksi taljan vaijerin, tai kuntopyörän vetohihnan rispaantuminen käytössä.
Jäikö sinulla kysyttävää? Ota meihin yhteyttä
Tavoitat asiakaspalvelun alakulman chat-painikkeesta, josta pääset lähettämään viestin mihin tahansa aikaan.
Mikäli emme ole paikalla niin vastaamme yhteydenottoihin yleensä saman arkipäivän tai seuraavan arkipäivän aikana.
Avaa chat
Aleksanterinkatu 26 A
15140 Lahti
Suomi