Reklamaatiot ja takuu
Voit tehdä reklamaation jos saamasi tuote on saapunut rikkinäisenä, se ei ole tilaamasi tuotteen kaltainen tai siitä puuttuu osia. Reklamaation voi tehdä myös takuuaikana rikkoutuneista tuotteista. Reklamaatiopyyntöön vaadittavat tiedot löydät sähköpostiisi tulleesta tilausvahvistuksesta.
Voit tehdä reklamaation sivuillamme olevan chatin kautta seuraamalla Asiakaspalvelubottimme ohjeita, jonka jälkeen asiakaspalvelumme käsittelee reklamaationne. Asiakaspalvelubottimme on käytettävissä 24/7 ja opastaa sinua jokaisen vaiheen läpi, varmistaen, että kaikki tarvittavat tiedot tulevat mukaan. Myyntipalvelumme myyjät eivät pysty käsittelemään reklamaatioita suoraan puhelimitse myyntipalvelussa tai WhatsApp-kanavan tuotekysymyksien kautta, vaan yhteydenotto tulee tehdä aina kirjalisesti suoraan asiakaspalveluun. Myyntipalvelusta saat tarvittaessa yleistä apua reklamaation tekemiseen.
Pyydämme sinua kuvailemaan ongelman tarkasti: mikä on vialla, milloin vika havaittiin ja missä tilanteessa se ilmeni. Jos reklamaatiosi liittyy viallisiin osiin, ilmoita niiden nimet ja määrä. Mahdollinen mukana tullut ohjekirjan osaluettelo auttaa osien tunnistamisessa.
Reklamaatioon tulee aina liittää selkeät kuvat tai videot, joista reklamoitu vika tai puute näkyy. Tämä nopeuttaa käsittelyä huomattavasti. Jos reklamaatiosi liittyy puutteelliseen tai väärään toimitukseen, liitä mukaan kuvat saamastasi tuotteesta ja sen pakkauksesta, etenkin jos pakkaus on vaurioitunut. Usein tuotteiden artikkelitiedot ovat painettuna pakkaukseen, joten myös niiden kuvaaminen voi olla hyödyllistä.
Kun olemme vastaanottaneet kaikki tarvittavat tiedot, asiakaspalvelumme käsittelee reklamaationne ja olemme teihin yhteydessä mahdollisimman pian. Tavoitteenamme on ratkaista ongelma nopeasti ja sujuvasti. Asiakaspalvelumme käsittelee reklamaatiot saapumisjärjestyksessä.
Huolella tehty reklamaatiopyyntö nopeuttaa reklamaatioprosessia!
Älä kieltäydy vastaanottamasta pakettia, vaikka se olisi vaurioitunut. Jos pakettia toimitettaessa huomaat paketin olevan vaurioitunut, ota paketista kuva ja ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sivuillamme olevan chatin kautta.
Sisällytä viestiin tilauksen viite, sekä nimi jolla tilaus on tehty, ja laita viestin liitteeksi kuva paketista. Hoidamme tämän jälkeen mahdollisen tuotteen vaihdon tai palautuksen, mikäli tuote on vaurioitunut.
Kaikilla tuotteillamme on vuoden takuu, jota voi tuotteen arvostelemalla pidentää 2 vuoteen. Takuu kattaa valmistusvirheistä johtuvat viat sekä tuotteiden hajoamiset. Takuu ei kata käytöstä johtuvaa tuotteiden normaalia kulumista, eikä virheellisestä käytöstä tai asennuksesta aiheutuneita vaurioita.
Tuotteiden normaalia kulumista on esimerkiksi taljan vaijerin, tai kuntopyörän vetohihnan rispaantuminen käytössä.
Jäikö sinulla kysyttävää? Ota meihin yhteyttä
Voit olla yhteydessä meihin alakulman keskustelu- tai alla olevasta "OTA YHTEYTTÄ" -painikkeesta, josta pääset lähettämään viestin asiakaspalveluumme asiakaspalvelubottimme kautta.
Vastaamme yhteydenottoosi keskimäärin 1-3 arkipäivän kuluessa. Lähetäthän vain yhden yhteydenoton samasta aiheesta.
OTA YHTEYTTÄ
Vesijärvenkatu 11 A
c/o Tevi Office, 2krs
15140 Lahti
Suomi