Treeninauha

100243-00014-0001

Tuotetta ei ole vielä arvosteltu

Lue arvostelut Kirjoita tuotearvostelu

-6€

13,95 €

Normaalisti:19,95 €

Saatavuus: Heti varastosta

Toimitus: Normaalisti 5-10pv

Toimituskulut: 14,90€ / 30kg

Maksutavat:

Osamaksu Lasku Verkkopankkimaksu Luottokorttimaksu Lasku (yrityksille)

Tuotevideo

Tiedot

Sisältää 2 kpl treeninauhoja!

Treeninauhat ovat käytännöllisiä niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin treenaajille. Niitä on saatavilla eri vastustasoilla, joka yleensä ilmaistaan eri tuotevärein, eli voit helposti valita omaan tasoosi sopivan treeninauhan. Kumiset vastukset helpottavat lihasten kasvatusta, samoin kuin käsipainot. Nauhat on helppo säilyttää esimerkiksi laatikossa tai kaapissa ja ne ovat todella kätevät ottaa mukaan matkalle.

Aluksi valitse keskitason treeninauha. Nosta vastusta taittamalla nauha kahtia tai lyhentämällä nauhan pituutta pitämällä sitä lähempänä ankkuripistettä (ankkuripiste on vakaa paikka mihin kiinnität treeninauhan). Korkeaksi ankkuriksi sopii esimerkiksi suljettu ovi. Sido nauhaan solmu ja sulje nauha oven väliin. Matalaksi ankkuriksi käy esimerkiksi raskas huonekalu kuten sohva tai kaappi. Varmista että nauha on tiukalla kun aloitat treenin.

Hallinta on tärkeintä treenatessa treeninauhoilla. Liikkeen hallinta parantaa lihasten kiinteytystä ja vähentää tapaturmariskiä. Älä päästä koskaan irti nauhasta ja pidä sitä aina tukevasti kädessäsi harjoituksen aikana. Myös esim. vetoliikkeen jälkeen nauhan löysäksi palauttaminen tulee tehdä hallitusti. Voit myös käyttää nauhoja kävellessäsi painoa pudottaaksesi, tai kokeilla kohdennettua kehonrakennus treeniä.

Treeninauhoilla tehtäviä harjoituksia

Jalkaharjoituksia

Seiso nauhan päällä jalat hieman hartialeveyttä enemmän haaralla ja pidä nauhan päitä käsissäsi. Vedä nauha kunkin olkapään yli. Pidä hetki kädet ylhäällä ja sen jälkeen laske kädet takaisin alas ja toista 8-12 kertaa.

Selkäharjoituksia

Seiso nauhan keskellä jalat hartialeveydellä auki. Taivuta polviasi hieman, pitäen lantiosi takana. Tartu kumpaankin kädensijaan kädet ulospäin polvistasi suunnattuna. Kyynärpäät taitettuna vedä nauha ylös kohti lantiotasi puristaen hartiasi yhteen kunnes kyynärpääsi muodostavat 90 asteen kulman. Laske kädet hallitusti alas ja toista 10-12 kertaa.

Rintaharjoitus

Vie tämä klassinen like uudelle tasolle. Mene lankkuasentoon ja pyötäytä harjoitusnauha yläruumiisi ympäri. Ota päistä kiinni peukaloillasi ja laita kätesi maahan aloitusasentoon. Kehosi tulee olla kasvot maahan päin. Työnnä kehosi ylös pitäen keskivartalosi jäykkänä. Liikkeen lopussa kädet ovat suorana. Laskeudu alas rinta lattiaan ja kokeile saatko 5-20 toistoa.

Tekniset tiedot:

• Sisältää 2 kpl treeninauhoja
• Kumpikin nauha on 150cm pitkä ja 15cm leveä
• Valmistettu korkealaatuisesta, liukumattomasta, kulutusta kestävävästä, ihoystävällisestä lateksista

Tuotearvostelut

Be the first to write your review !