Tuotearvostelut
Kuntoiluvälineet
(4,4/5)

Perustuu 105 tuotearvosteluun

Kuntoiluvälineet

Suosituimmat Kuntoiluvälineet:

Mihin tarvitset kuntoiluvälineitä?

Kuntoiluvälineillä voit treenata oman kodin yksityisyydessä ja saavuttaa tavoitteesi, menemättä yleisille saleille. Usein asiakkaamme huomaavatkin, että treenikertoja tulee enemmän ja treenit ovat pidempi kestoisia, kun he käyvät kotisalilla.

Jotta treenisi kattaisi kuntoilun kaikki tärkeät osa-alueet, suosittelemme sinua hankkimaan tuotteita, sekä kestävyys että voimaharjoitteluun. Juoksumatot, crosstrainerit, kuntopyörät sekä soutulaitteet ovat kaikki mainioita kestävyysharjoittelulaitteita. Harjoittelun tulisi olla mahdollisimman säännöllistä. Tämän vuoksi kannattaa pyrkiä hankkimaan laitteita, jotka vastaavat lempi aktiviteettejasi. Esimerkiksi valitse kuntopyörä, jos pidät pyöräilystä tai juoksumatto, jos pidät lenkkeilystä tai kävelystä. Vapaat painot ovat klassinen valinta voimaharjoitteluun. Mikäli tavoittelet kokonaisvaltaista kuntoa, kotisali on hyvä investointi. Jos tavoitteenasi on laihtua ja kiinteyttää vyötärölinjaasi, harkitse vatsalihaslaitteita. Tasapainoa tai notkeutta kehittääksesi panosta joogavarusteisiin.

Kuntoiluvälineet kaikille kuntoilusta kiinnostuneille

Kuntoile kuten haluat. Hanki käyttöösi suorituskykyä parantava fitness- ja treenausvälineistö Gorilla Sportsilta ja ponnista terveempään elämään.

Aloita painonnosto oikeilla välineillä kehosi treenaamiseksi. Riko rajoja kestävyysharjoitteluvälineillä, jotka on suunniteltu kotisaliin tai mukaan otettavaksi. Oli kyseessä painot, penkit, käsipainot tai jumppapallo.

Pidä homma yksinkertaisena ja kulje kohti terveempää elämää metri metriltä. Hanki juoksuvälineet urheiluliikkeestä tai treenaa askel askeleelta askelmittarin kanssa, sykemittarin tai muiden mittalaitteiden kanssa, jotka tuovat terveyden käsiesi ulottuville.

Hio vatsalihaksesi kuntoon vatsalihaslaitteilla ja välineillä treenin maksimoimiseksi. Esimerkiksi jumppapallot, -matot, kuminauhat, hyppynarut ja muut.

Kuntoiluvälineet kotisalille

1. Voimistelurenkaat

Voimistelurenkaiden avulla voit treenata kehoasi rajattomasti! Voit katsoa voimistelurenkaiden tuotekuvauksesta lisätietoa treenivinkeistä.

2. Tasapainolauta

Kokeile kyykkyjä ja muita liikkeitä XXL -tasapainolaudalla parantaaksesi tasapainoa ja keskivartaloasi jokaisella liikkeellä. Hinta vain 9,95€.

3.Käsipainot

Käsipainot ovat varmasti suosituin kuntosaliväline treeneihin. Ne ovat kaiken lisäksi edullinen vaihtoehto. Niiden hinnat alkavat 2,95€.

Vinkki: Käsipainoilla treenatessa sääntönä kannattaa pitää, että jos pystyt tekemään enemmän kuin 8 liikettä, lisää painoja.

4. Kuntolaitteet

Vaihda polkupyöräsi tai maastopyöräsi kuntolaitteisiin. Kuntolaitteet ovat vakaa vaihtoehto, joten et huoju polkiessasi. Vastusta on helppo vaihdella kädensijaan asennetulla säätökahvalla. Kuntolaitteet ovat hinnaltaan alkaen 149,95€.

Vinkki: lisää polkuvauhtia sykäyksittäin polttaaksesi paljon kaloreita pyöräillessäsi. Tee kolmen minuutin lämmittely, sitten 30 sekuntia täysillä polkemista, jonka jälkeen polje rauhallisesti 60 sekuntia. Toista harjoitus yhdeksän kertaa sen jälkeen pitäen kolmen minuutin tauon.

5. Painoliivit

Painoliivi on loistava apu kehonpainoharjoitteluun sekä lenkkeilyyn. Valitse itsellesi sopiva painoliivi oman voimatasosi mukaan. Ei kannata yliarvioida oman kehon mahdollisuuksia, liian painava painoliivi saattaa rasittaa niveliä liikaa. Joten aloita kevyemmästä liivistä ja lisää painoa, sen mukaan kun voimatasot kasvavat. Painoliivin painoa voi säätää nollasta kilosta aina 30kg asti kätevästi painolevyjen avulla.

6. Nyrkkeilysäkit

Nyrkkeilysäkki on erinomainen valinta kun haluat polttaa rasvaa, lisätä kestävyyttä sekä kiinteyttää kroppaa. Nyrkkeily on erittäin monipuolinen liikuntamuoto, jossa koko kroppa joutuu töihin. Eikä pelkästään lihakset, vaan myös mieli! Nyrkkeillessä joudut olemaan koko ajan liikkeessä, joten koordinaatiokyky paranee samalla kun karistat ylimääräiset kilot kropastasi. Ei ole merkitystä oletko mies vai nainen, nuori tai vanha, laiha tai lihava - nyrkkeily on koko kansan laji!

7. Punnerruskahvat

Punnerruskahvojen avulla saat perinteisiin punnerruksiin kaivattua vaihtelua sekä monipuolisuutta. Punnerrukahvojen käyttö myös vähentää ranteisiin kohdistuvaa rasitusta, joten nillä on myös terveydellistä hyötyä. Punnertamalla punnerruskahvoilla saat harjoitteeseen paljon luonnollisemman asennon, joten saat tehtyä entistä enemmän punnerruksia kasvattaen voimaa.

8. Sormipuristimet

Sormipuristimet ovat yksi harvoista välineistä, joilla voit vahvistaa puristusvoimaa kasvattamalla kyynervarsien eli forkkujen lihaksia. Mikään muu laite ei vahvista näitä pieniä, mutta sitäkin tärkeämpiä, lihaksia niinkuin puristimet. Puristimia saatavilla monella eri jäykkyydellä, joten jokaiselle käyttäjälle löytyy varmasti omansa.

9. Kuntopallot

Kuntopalloja on monenlaisia erilaisia eri käyttötarkoitukseen. On olemassa kahvallisia sekä pyöreitä kuntopalloja, näillä saat lisäpainoa esim. kyykkyihin tai vatsarutistuksiin. Kumiset slamball -pallot soveltuvat heitettäviksi seinään tai lattiaan, huom. nämä pallot pomppaavat takaisin. Pehmeämpi wall ball sen sijaan ei pomppaa takaisin, vaan sen joudut nostamaan joka kerta uudelleen lattialta ylös - joka on erittäin tehokas treeni ihan itsessään. Palloilla treenatessa lisähaastetta tuo pallojen pyörä muoto, jolloin joudut käyttämään molempia käsiä käsitellessäsi näitä.

Kardioharjoittelu kuntolaitteella: crosstrainer, ergometri, sisäpyörä, juoksumatto ja soutulaite

Kun ajattelet sydämen terveyttä, kardioharjoittelu kuntolaitteella parantaa sydämen suorituskykyä - ja ennen kaikkea varmistaa, että olet täysin kunnossa! Säännöllisellä harjoittelulla lisäät keuhkojesi kapasiteettia, optimoit hengityksesi ja saat vähitellen paremman kestävyyden. Fyysisen kunnon kasvun lisäksi stressi vähenää liikunnan aikanaja rasva palaa. Näin laihdut samalla kun vaalit terveyttäsi ja saat ihannevartalon. Löydät sopivat kuntolaitteet salille ja kotiin suoraan verkkokauppamme laajasta valikomasta.

Kuntolaite: aerobinen harjoittelu rasvan polttamiseen ja kestävyyden lisäämiseen

Aerobisen harjoituksen tavoitteena on sulattaa rasvavarannot kohtalaisen nopeuden avulla. Tämä antaa keholle mahdollisuuden ottaa riittävästi happea, joka tarvitaan rasvanpolttoon. Anaerobinen tarkoittaa sitä, että lihakset toimivat ilman happea ja siksi organismi käyttää hiilihydraatteja tai glukoosia, eikä polta rasvaa. Joten harjoitustietokoneilla varustetuilla kuntolaitteilla tiedät aina tarkalleen milla alueella olet harjoituksen aikana. Voit tarkkailla missä olet tällä hetkellä ja muuttaa kestoa ja kuormitusta sen mukaan. Jos etsit toiminnallista kuntopyörää tai uutta crosstraineria, napsauta vain tarjoustamme!

Pyöräily vai juoksu? Kädet vai jalat? Rakennatko kuntoasi leikkauksen jälkeen vai harjoitteletko maratonille? Henkilökohtaisista tavoitteistasi riippuen, sinun ei tulisi tehdä liikaa aerobistaharjoittelua, mutta sitä ei kannata myöskään jättää tekemättä. Älä aloita liian motivoituneena ja sitten lopeta, anna kehollesi tarpeeksi aikaa uudistua ja säädä harjoittelu oman kuntotasosi mukaan. On suositeltavaa asettaa säännölliset tapaamiset valmentajan kanssa joka viikko. Suunnitelma auttaa sinua löytämään rutiinin harjoitteluun.

Kun kuntolaite on kotonasi, voit milloin tahansa, säästä riippumatta, harjoitella ja parantaa terveyttäsi. Sinun ei tarvitse oppia monimutkaisia ​​harjoituksia tai rakentaa laitetta uudestaan ​​ja uudestaan: kuntolaite voi olla kiinteässä paikassa kotona ja samalla muistuttaa sinua jatkamaan harjoitteluasi. Kuntopyörät, crosstrainet ja soutulaitteet ovat optimaalinen ratkaisu tehdä jotain terveytesi ja kuntosi eteen omassa kodissasi. Tutustu verkkokauppaamme nyt ja löydä oma kuntolaitteesi!

Kuntoiluvalineet