Vatsapenkki taitettava

100481-00019-0001

-15€

38,95 €

Normaalisti:53,95 €

Saatavuus: Heti varastosta

Toimitus: Normaalisti 5-10pv

Toimituskulut: 14,90€ / 30kg

Maksutavat:

Osamaksu Lasku Verkkopankkimaksu Luottokorttimaksu Lasku (yrityksille)

Tuotevideo

Tiedot

Vatsapenkki tuotetiedot

Kokoontaitettavat apuvälineet eivät vie paljoa tilaa ja ne on helppo pistää pois tieltä treenin loputtua. Vahvat vatsalihakset ovat iso plussa joka päiväisessä elämässä sekä muussa treenaamisessa. Vatsalihaslaitteen käyttäminen tarjoaa haasteita ja mahdollistaa vahvat vatsalihakset. Normaalit vatsapenkit ovat aluksi riittäviä, mutta ajan myötä ne lakkaavat antamasta sitä haastetta mitä keho tarvitsee. Tämä taitettava penkki tarjoaa sen. Selkänoja voidaan säätää 10 eri asentoon. Se tarjoaa mukautuvuutta kun tulet vahvemmaksi. Jalkatuet ovat pehmustettu ja ne avustavat sinua pysymään paikallaan kun treenaat. Penkki on tehty yhtenäisestä palasesta ja kestää jopa 100kg painoa. Voit käyttää penkkiä pelkän kehonpainosi avulla, tai voit lisätä ylimääräistä painoa (esimerkiksi pitele painolevyä käsissäsi).

Koko penkki on musta, ja alla on kumiset tassut jolloin laite pysyy paremmin paikallaan treenatessasi.

 

Vatsapenkki taitettava

  • Korkein sallittu paino, sisältäen kehonpainon: 100kg
  • Mitat: 116cm * 30cm * 53-73cm
  • Mitat taitettuna: 81cm * 29cm * 27cm
  • Rakenteen paino 8kg
  • 10 mahdollista säätöä
  • Pehmeät jalkatuet
  • Väri: musta

 

Treenaaminen taitettavalla vatsapenkillä

Tässä taitettavassa vatsalihaspenkissä on 10 eri säätöä. Tämä tarkoittaa, että voit vaihtaa selkänojan kulmaa, aina lähes vaakatasosta todella korkeaan kulmaan. Penkistä löytyvät säädöt lukitaan lukkopulteilla, joita on helppo ja turvallinen käyttää.

Penkillä treenaminen on simppeliä. Liikkeet ovat itsessään helppoja – paino ei. Kun käytät penkkiä, on ensimmäinen perusasento maaten penkin päällä ja jalat tuissa. Jalkasi lukittuvat jalkatukeen kiinni. Tästä asennosta nosta vartaloa ylös jalkoja kohden aina istuma-asentoon saakka. Voit pitää käsiäsi ristissä rintakehän päällä tai pistää sormen päät korviisi kiinni. Koko liike tulisi olla kontrolloitu alusta loppuun. Ole erityisen varovainen kun lasket itseäsi takaisin alas. Käytä avuksi vatsalihaksiasi, älä tiputtaudu alas. Painolevyn pitäminen rintaa vasten tekee harjoituksesta vielä voimakkaamman.

Vinoihin vatsalihaksiin saa tehtyä todella suuren vaikutuksen vaihtamalla eri harjoitusten välillä. Sama juttu toimii myös suoriin vatsalihaksiin. Kun nouset istuma-asentoon ylhäällä, käännä vartaloasi toiselle sivulle. Tee joko toista sivua kerralla tai vaihtele joka toinen oikealle ja joka toinen vasemmalle.

Penkkiä voidaan käyttää myös ”väärin päin”. Makaa penkillä selällään pää jalkatukea kohden. Pidä käsilläsi kiinni jalkatuesta. Nosta polviasi vastaasi kohden. Koita saada asentosi niin, että selkäsi ja lantiosikin ovat irti penkistä. Saattaa viedä muutamien harjoitusten ajan että pystyt tähän, mutta älä anna periksi. Jos sinulla on vahvat vatsalihakset, voit venyttää jalkojasi ilmaan ja tämän jälkeen nostaa selkäsi irti penkistä. Tee niin monta kertaa kuin haluat.

Tuotearvostelut

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Vatsapenkki taitettava) :
(3/5

Riittävän pitkä penkki. Helppo ja nopea käyttää.

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Vatsapenkki taitettava) :
(5/5

Hyvä vatsalihaspenkki. Käytän kaksi kertaa viikossa eikä ole ongelmia tullut vastaan!

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Vatsapenkki taitettava) :
(1/5

Max. käyttäjän paino 150kg? Vähäisellä käytöllä puolen vuoden jälkeen taitekohdasta poikki, 80kg elopainolla. Muuten ihan hyvä :)

Lataa