Leuanvetolaite 3in1

100127-00022-0001

-50€

129,95 €

Normaalisti:179,95 €

Saatavuus: Heti varastosta

Toimitus: Normaalisti 5-10pv

Toimituskulut: 14,90€ / 30kg

Maksutavat:

Osamaksu Lasku Verkkopankkimaksu Luottokorttimaksu Lasku (yrityksille)

Tuotevideo

Tiedot

Leuanvetolaite

Tämä leuanvetolaite ei ole ainoastaan leuanvetoihin tarkoitettu. Voit tehdä myös dippejä, ylösvetoja tai jalan nostoja. Yksinkertaisuudessaan treenaamista kehonpainolla, mutta voit myös lisätä painoa. Tämän laitteen hyödyt perustuvat siihen miten käytät lihaksiasi. Harjoitukset vaikuttavat useisiin niveliin ja jänteisiin sekä lihasryhmiin. Laite on vakaa ja pystyy kantamaan jopa 90kg painoa. Laite itsessään ei ole painava, ainoastaan 32kg, eli pystyt siirtämään sitä paikasta toiseen suhteellisen helposti. Tämä laite on loistava tuki treeniohjelmaasi.

Tämä leuanvetolaite sopii loistavasti kotikuntosalille tai kuntoilukeskukseen.

Leuanvetolaite tekniset tiedot

  • Paino 32kg
  • Mitat 100cm * 65cm * 212cm
  • Selkäpehmuste: 50cm * 22cm
  • Dippikahvojen etäisyys n. 65cm
  • Leuanvetotanko n. 102cm leveä
  • Suurin sallittu paino käyttäessä: 90kg
  • Kahva ja selkämys pehmustettu
  • Kokoamisohjeet mukana
  • Väri: musta/valkoinen

 

 

Treenaaminen leuanvetotangon kanssa

Kaksi esimerkkitreeniä, joita voit tehdä leuanvetotangon kanssa ovat ylösnostot ja leuanvedot. Nämä liikkeet saattavat näyttää melko samanlaisilta, mutta niissä on ero; se miten otetaan tangosta kiinni. Leuanvedot tehdään niin, että kämmenselkä on kasvoja kohden. Toisin päin tehtynä kyseessä on ylösnostot. Pieni ero ulkoisesti, mutta vaikuttaa todella paljon siihen miten lihakset rasittuvat.

Otetta lukuun ottamatta liikkeet tehdään samalla tavalla. Kun roikut, pitäisi olkapäidesi olla alhaalla ja takana. Se tekee oikeiden selkälihasten aktivoimisesta helpompaa. Samanaikaisesti olkapäiden pitäisi liikkua mahdollisimman luonnollisesti käsien kanssa. Hengitä sisään ja pidätä kunnes olet ylhäällä. Ulos hengittäessä menet takaisin alas. Muista, että oikeanlainen tekniikka on tärkeä osa treenaamista.

Koko liike tulisi pitää vakaana. Käytä energiasi selkään ja vatsalihaksiin. Pidä polvesi hiukan koukussa ja risti jalat. Vältä jalkojen ja lantion turhaa käyttämistä. Niiden tulisi vain tulla mukana liikkeen aikana. Liike on valmis vasta kun olet saanut leuan tangon ylitse. Tämän jälkeen, laske itsesi takaisin alas.

Liiku rauhallisesti ja keskity, se antaa sinulle paremmin voimaa nostaa itsesi ylös. Jos olet aloittelija, suosittelemme aloittamaan avustetuista leuanvedoista. Tämä tarkoittaa sitä, että sinulla on kuminauha apuna jaloissasi auttaakseen liikettäsi. Ajan myötä opit oikean taktiikan ja pystyt tekemään leuanvetoja ilman avustustakin.

Tuotearvostelut

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Leuanvetolaite 3in1) :
(4/5

Kyseessä kunnon laatu tuote jolla onnistuu yläkropan tehokas treenaaminen, tulee osissa mutta jos räikkäsarja löytyy kotoa niin kokoaminen onnistuu puolesta tunnista - tuntiin.
Yllättävän tukeva vaikka videolla näyttää heiluvan ja huojuvan mutta omassa 77kg käytössä pysyy hyvin paikallaan.

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Leuanvetolaite 3in1) :
(4/5

Hyvä lisäys kotikuntosaliin. Jos ei kattoon/seinään halua kiinnittää mitään ja haluaa välillä vaihtaa paikkaa, niin tämä on hyvä laite. Tosin painavammille kavereille vähän hutera. Sekkupojan yli 100kg alla huojui jonkin verran, mutta minulle 78kg ihan passeli.

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Leuanvetolaite 3in1) :
(4/5

Hyvä vehje - tukeva on ja toimii naisellekin. Vähän korkealla minulle tuo leuanvetotaso (164 cm olen itse) mutta onpahan haastetta.

Lataa