Dippilaite ja vatsalaite

100294-00019-0001

-30€

59,95 €

Normaalisti:89,95 €

Saatavuus: Heti varastosta

Toimitus: Pikatoimitus 1-5pv

Toimituskulut: 7.90€

Maksutavat:

Osamaksu Lasku Verkkopankkimaksu Luottokorttimaksu Lasku (yrityksille)

Tiedot

Dippilaiteen ja vatsalaiteen tuotetiedot

Käsivarsien ja rintalihasten harjoitukset ovat loistavia. Dippilaite tarjoaa molempia. Sekä haastetta että sitä kehittymistä, jota treeniltäsi etsit. Treenatessa tällä laitteella vastuksena on kehon oma paino. Tämä dippauslaite on yhtenäinen ja kestävä; kestää treenatessa jopa 200kg, sisältäen kehonpainosi. Laite ei vie paljoa tilaa, ja tästä syystä sopiikin urheilukeskuksen lisäksi kotikuntosaleille. Käsivarsien treenamiseen tämä laite antaa sinulle vastinetta rahallesi, jopa ajan saatossa. Jos olet kokeneempi treenari, voit käyttää myös lisäpainoja kehollasi; käytä dippivyötä tai painovyötä.

Vatsalaitteella voit sensijaan tehdä jalkojen nostoja. Tämä tuntuu todella hyvin vatsalihaksissa. Jalkojennostoa varten selkänoja on pehmustettu, joten nostot eivät satuta selkää. Selkäpehmuste myös tukee selkää ja lisää ergonomiaa.

Laite on helppo kasata, ja mukana tulee hyvät kasausohjeet.

Dippilaite ja vatsalaite tuotetiedot

  • Väri: musta
  • Suurin sallittu paino 200kg
  • Mitat: 50cm * 70cm * 45-56cm
  • Kahvojen pituudet: 18-29cm
  • Ergonomiset käsikahvat
  • Kasausohjeet mukana
  • Mukaan kuuluu kaikki mitä tarvitset laitteen kokoamiseen!

 

Dippilaite ja vatsalaite treeni

Kun treenaat dippilaitteella, treenaat sekä käsivarsia, olkapäitä että rintakehääsi. Ilman näitä lihaksia dippaaminen ei ole mahdollista. Sääntö on sama kuin penkkipunnerruksessa; mitä enemmän treenaat käsiäsi, sitä treenatumpi rintakehäsikin on.

Liikkeen aloituskohdassa kehosi roikkuu kahden kepin välissä. Käsiesi pitäisi olla suorana, rintakehä ylhäällä ja olkapäät suorana käsiesi yläpuolella (ei etu- tai takakenoa). Sitten taivuta kyynärpäätäsi niin, että kätesi on suunnilleen 90 asteen kulmassa. Nosta itsesi takaisin ylös suoraksi. Toista itsellesi sopivan määrän verran. Pidä jalkasi hiukan koukussa ja jalat ristittynä; se tarjoaa paremman tasapainon kun harjoittelet. Jos haluat treenata rintalihaksiasi enemmän, keskitä tasapainosi niin eteen kuin pystyt.

Muista myös treenata alavartaloasi, älä jätä jalkapäiviä väliin!

Jos olet aloittelija, et välttämättä pääse heti alussa suoraan 90 asteen kulmaan, mutta sen ei ole väliä. Menet niin alas kuin pääset, ajan myötä alat kyllä pääsemään 90 asteen kulmaan saakka. 

Kun olet saanut tekniikan kuntoon ja pääset kunnolla 90 asteen kulmaan tarpeeksi monella toistolla, voit alkaa harkitsemaan ylimääräisen painon käyttämistä kehon painosi lisäksi. Silloin voit käyttää dippivyötä tai painovyötä. Dippien ei kuitenkaan pitäisi olla ainoa harjoitus jota teet, tarkoitus olisi saada käsivarsien kaikkiin lihaksiin tasapaino. Voit käyttää tähän apuna käsipainoja tai tankoa.

Löydät tähän useita vaihtoehtoja kuntosalivälineistämme.

Tuotearvostelut

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Dippilaite ja vatsalaite) :
(5/5

Edullinen ja toimiva tuote

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Dippilaite ja vatsalaite) :
(3/5

Helposti kiinnitettävä ja hyvin tehtäviään palveleva tuote. Hinta-laatusuhde kohdillaan

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Dippilaite ja vatsalaite) :
(5/5

Hyvä ja edullinen tuote.

Lataa