Vatsalihaspenkki

100121-00019-0001

-20€

44,95 €

Normaalisti:64,95 €

Saatavuus: Heti varastosta

Toimitus: Normaalisti 5-10pv

Toimituskulut: 14,90€ / 30kg

Maksutavat:

Osamaksu Lasku Verkkopankkimaksu Luottokorttimaksu Lasku (yrityksille)

Tuotevideo

Tiedot

Vatsalihaspenkki kallistettuja istumaannousuja varten.

Kohdistetut lihakset: vatsalihasrutistukset kohdistuvat vatsalihaksiin (musculi abdominis). Samalla työskentelet toissijaisesti lonkankoukistajilla.

Vatsalihasrutistukset vatsapenkillä ovat mahtava ja toimiva liike voiman ja lihasten kasvattamiseen. Jos tarkoituksenasi on parantaa keskivartalon lihaksia ja päästä lähemmäs six-packia, on tämä siihen täydellinen väline. Voit tehdä suorien rutistusten lisäksi myös vinoja vatsalihasrutistuksia. Nämä ovat huomattavasti vaativampia kuin normaalit istumaannousut.

Harjoitteluohjeet: Asetu penkille niin, että jalkasi lukittuvat penkin yläosaan. Aseta kätesi pään korkeudelle joko korvien tasalle, tai ristiin pään taakse. Nosta vartaloasi hitaasti samalla kun jännität vatsalihaksiasi. Rutista itsesi ylös, tuoden olkapääsi reisiesi sivuille. Kun pääset liikkeen loppuun, jännitä lyhyesti vatsalihaksiasi ja laske sen jälkeen hitaasti vartalosi takaisin aloitusasentoon. Varmista, että pidät muutaman sentin raon selkäsi ja penkin välissä liikkeen alkuvaiheessa, pitäen kokoajan kevyen jännityksen yllä. Lisätäksesi harjoituksen intensiteettiä, voit pitää painolevyä käsilläsi rintaasi vasten, jolloin liikkeen vastus kasvaa.

Tärkeää on, että puristat vatsalihaksiasi liikkeen yläosassa niin paljon kuin pystyt, koska sen avulla saat aikaan maksimaalisen lihassupistuksen. Jos harjoitus alkaa tuntua liian helpolta, voit ottaa käyttöön lisäpainot.

Asioita, joita tulisi välttää: hyvin monet harjoittelijat käyttävät kehonsa liikevoimaa suorittaessaan vatsalihasrutistuksia. Sen sijaan, sinun tulisi nostaa ja laskea ylävartalosi käyttämällä vain vatsalihaksiasi. Säädä vatsapenkki sellaiselle korkeudelle, että saat tehtyä liikkeen puhtaasti ja tunnet vatsalihasten supistuksen koko liikkeen ajan. Hengitä ulos kun nostat kehoasi ylös ja hengitä sisään laskeutuessasi alas.

• Kallistuskulma on säädettävissä 3 eri tasoon
• Mitat: 120cm x 32cm x 60cm
• Pehmuste: 110cm x 26cm x 4cm
• Paino: 8kg
• Väri: Musta

 

Tuotearvostelut

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Vatsalihaspenkki) :
(5/5

Sen sokan kun poistaa niin saa jalan taitettua penkin alle..

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Vatsalihaspenkki) :
(3/5

kestää ainakin 125 kilosen äijjän, tolla rahalla on ihan jees

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Vatsalihaspenkki) :
(4/5

Vain pienikokoisille henkilöille. Työn jälki on yleensä ottaen erinomaista ja laite on tukevan oloinen. Tyylikäs ja kompakti.

Lataa