Tuotearvostelut
Harjoittelusäkit
(3,6/5)

Perustuu 9 tuotearvosteluun

Harjoittelusäkit 

Oppaan sisältö

  1. → Osto-opas
  2. → Treenivinkit

Harjoittelusäkki osto-opasHiekkasäkki

Aloita siten, että harjoittelusäkki on lattialla edessäsi sivuttaissuuntaisesti. Aseta jalkasi hartioiden leveyteen sekä eteenpäin, kyykistä alas kunnes saat hiekkasäkistä kiinni; selkäsi pitäisi pysyä suoraka koko liikkeen aikana, joten taivuta polviasi sekä lantiotasi.

Ota tiukka ote hiekkasäkistä jommasta kummasta päädystä ja kiskaise sitä ylöspäin. Kätesi pitäisi osoittaa eteenpäin kämmeniesi osoittaen sivuille. Nosta harjoittelusäkkiä siihen asti, että olet aloitusasennossa pitäen harjoittelusäkkiä hartioitesi korkeudella. Laske takaisin alas ja toista uudelleen.

Miksi harjoittelusäkki

Parempi lihasvoima
Saatat pystyä nostamaan joitain suuria painoja tangoilla, mutta se vain vaikuttaa tiettyihin lihaksiin. Harjoittelusäkkin tarkoituksena on pakottaa kehosi käyttämään lihaksia, joita normaalit kuntosalilaitteet eivät pysty kehittämään. Näiden lihasten kehittäminen vähentää loukkaantumisvaaraa kaikissa liikkeissä, mikä auttaa sinua tekemään parempia tuloksia säännöllisissä liikkeissäsi.

Parempi otelujuus
Mikään toisto hiekkasäkillä ei ole samanlainen; harjoittelusäkki muuttuu jatkuvasti sitä käytettäessä, jolloin se treenaa myös käsiäsi. Harjoittelusäkin dynaaminen luonne pakottaa kehon käyttämään erilaisia ​​otteita nostossa.

Parempi yläkropan liikkuvuus ja voima
Olet ehkä tehnyt 2000 vatsalihasliikettä päivässä lämmittelyksi, mutta tarvitset lisää toiminnallisia liikkeitä vatsalihasten kehittämiseen. Yleinen joustavuus voi suuresti hyöytyä hiekkasäkien käytöstä, koska voit luoda loistavia pyöriviä liikkeitä sekä luoda erilaisia ​​liikkeitä, joita tyypilliset kuntosalilaitteet eivät voi tarjota.

Miellyttävämpi harjoittelu

Hiekkasäkillä harjoittelu tarjoaa hieman vaihtelua kuntoiluusi. Luovuus ja omaperäisyys ovat hyvä tapa välttää kuntosalikäyntejä. Jos et ole innoissaan harjoittelusta, et vaivaudu yrittämään. Jopa yleisten harjoitusten kuten kyykkyjen tekeminen hiekkasäkillä voi tuntua siltä, että teet liikettä ensimmäistä kertaa

Ota hiekkasäkin seuraksi myös nämä!

  1. → Hierontarulla
  2. → Hierontapallo
  3. → Aerobic käsipainot