Vinopenkki ja vatsapenkki

100328-00049-0001

-30€

109,95 €

Normaalisti:139,95 €

Saatavuus: Heti varastosta

Toimitus: Normaalisti 5-10pv

Toimituskulut: 14,90€ / 30kg

Maksutavat:

Osamaksu Lasku Verkkopankkimaksu Luottokorttimaksu Lasku (yrityksille)

Tiedot

Kaikki penkit yhdessä paketissa!

Treenaamisen helpottamiseksi, on kehitetty erilaisia monitoimipenkkejä, jotta voisit treenata mahdollisimman monia lihasryhmiä.

Ohessa on hiukan kerrottu erilaisia treenimuotoja, joita voit tällä säädettävällä penkillä tehdä.

vatsalihakset:

  1. Lannenostot

Nosta lantiosi niin korkealle kuin saat. Mitä korkeammalle kehosi nostat, sitä paremman jännityksen saat aikaiseksi. Jalkasi pitää venyä ja pysyä suorassa. Älä heilu. Tee liike käyttäen ainoastaan vatsalihaksiasi.

 

  1. Lannenostot yhdistettynä jalkanostoihin

Sama kuin yllä, mutta nosta samalla myös jalkojasi.

 

  1. Istumaannousut

Muista pitää selkäsi suorassa ja hyvässä ryhdissä. Kun lasket jalat alas, laske ne hitaasti saadaksesi parhaan mahdollisen tuloksen.

 

Rintalihakset:

Rintalihasharjoitteet penkin kanssa pääsääntöisesti vaativat myös käsipainoja tai tankoa. Oheiset vinkit tarvitsevat molempia.

  1. Tankoharjoite vinopenkissä

Käytä sellaisia painoja jotka ovat sinulle sopivia. Muista aina varmistaa, että apu on lähellä mikäli tanko pääsee putoamaan.

 

  1. Käsipainopunnerrukset

Näihin tarvitset itsellesi sopivat käsipainot, riippuen sinun kuntotasostasi. Ajattele nämä kuin tekisit punnerruksia ”väärään suuntaan”, eli kun makaat selkä penkkiä vasten, ja nostat painoja ylöspäin, se on sama asento kuin mitä tekisit peruspunnerruksia maata vasten.

 

  1. Käsipainoharjoite ”perhonen”

Makaa penkissä kuten aiemminkin, selkä suorana, pidä painoja rintakehäsi päällä. Nosta kätesi ylös suoraksi niin, että kyynäresi ovat hiukan taivutettuna. Hengitä sisään samalla kun lasket kätesi alaspäin ja sivuille niin, että kyynäresi jäävät 45 asteen kulmaan. Hengitä ulos kun nostat kätesi samalla liikeradalla ylös ja takaisin keskelle rintakehäsi päälle.

 Selkälihakset:

  1. Selkäsoutu

Makaa penkissä vatsallasi, painot käsissäsi. Pidä painoista kiinni normaalilla otteella, älä purista liikaa. Aloita kädet suorana. Käytä lapojasi nostaaksesi painot ylös kuin soutaisit. Pidä asento hetken ylhäällä, ja palaa takaisin alkuasentoon. Toista.

 

  1. Lepakonsiivet

Ota sama alkuasento kuin yllämainitussa. Nosta kätesi ylös lapojen avulla niin, että jätät kädet sivuille suorina. Pidä asento hetken aikaa, ja palaa takaisin alkuasentoon. Toista.

 

  1. Käsipainon nostot

Aseta penkki vaakatasoon. Aseta penkin päälle oikea jalkasi koukkuun niin, että polvesi ja sääresi on penkin päällä, jalkaterä penkin ulkopuolella. Aseta vasen jalka penkin viereen suoraksi. Aseta oikea kätesi penkille niin, että sivusta katsottuna näytät olevasi puoliksi kontallaan. Vasemmassa kädessäsi on paino. Aloitusasennossa anna painon roikkua lähes maassa asti. Lähde hitaasti nostamaan kättäsi ylöspäin siihen asentoon, että kätesi on samassa linjassa selkäsi kanssa. Toista sama myös toiselle puolelle.

 

Tuotetiedot:

 

  • Asento säädettävissä lukituspultilla
  • Selkänoja on säädettävissä 8 eri asentoon
  • Max. kulma -30 astetta 


Tekniset tiedot:

  • Mitat L:138cm K:20-100cm S:55cm
  • Selkätyynyn mitat: L 83cm, S 38 cm, K 4,5 cm
  • Istuintyynyn mitat: L 39cm, S 37cm, K 4,5 cm
  • Suurin kuorma: 113 kg
  • Vankka runko ja kumijalat
  • Paino: 20 kg

 

Tuotearvostelut

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Vinopenkki ja vatsapenkki) :
(3/5

Hintalaatu kohdallaan, eli halpa ja hieman rempula

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Vinopenkki ja vatsapenkki) :
(5/5

Pääasiassa käyttänyt vinopenkkinä ja yllättävän tukeva! Pojille ostin vatsalihaspenkiksi jossa se toimii hyvin.

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Vinopenkki ja vatsapenkki) :
(3/5

Istuinosan alle on tehtävä kolmiotuenta. Alle 80kg kaveri ja ensimmäisen treenin aikana murtunut hitsisauma. Varmaan kevyessä käytössä menettelee noinkin. Hintansa puolesta ihan ok.