Harjoituspenkki Heavy Duty

100109-00045-0001

-43.92€

96,03 €

Normaalisti:139,95 €

Saatavuus: Heti varastosta

Toimitus: Normaalisti 5-10 arkipv

Toimituskulut: Ilmainen toimitus!

Maksutavat:

Osamaksu Lasku Verkkopankkimaksu Luottokorttimaksu Lasku (yrityksille)

Tuotevideo

Tiedot

Harjoituspenkki Heavy-Duty

  • Korkein sallittu paino: 400kg
  • Väri: harmaa runko, mustat pehmusteet
  • Kumitassut jaloissa antamassa lisävakautta
  • Penkin paino: 13kg
  • Penkin mitat: 105cm * 60cm * 48cm
  • Pehmusteen mitat: 110cm * 22,5cm  * 7,5cm

 

Harjoituspenkin tuotetiedot

Oletko etsinyt harjoituspenkkiä kovempaan treenaamiseen? Heavy-Duty harjoituspenkki antaa sinulle mahdollisuuden tehdä todella useita erilaisia treenejä eri lihasryhmille. Tätä penkkiä voidaan käyttää lähes kaikkien tankojen ja käsipainojen kanssa. Penkin runko on yhtenäinen, ja se kestää jopa 400kg painoa treenatessa. Rungon väri on neutraalin harmaa, mustilla pehmusteilla. Kokonaisuudessaan penkki ei paina kuin 25kg. Jalkojen alla on kumitassut, jotka lisää penkin vakautta. Mitat ovat 105cm * 60cm * 48cm; tarpeeksi suuri harjoittelua varten, mutta ei vie paljon tilaa kotona. 

Treenaaminen harjoituspenkin kanssa

Heavy-Duty harjoituspenkki antaa rajattomat mahdollisuudet treenien varioimiseen. Sitä voidaan käyttää erilaisten tankojen ja käsipainojen kanssa, tai voit myös harjoitella niin, että käytät vastuksena omaa kehonpainoasi. Näiden yhdistelmä on tietysti paras, ja sinulle sopiva treeniohjelma muovautuu ajan kanssa. Monimuotoisuutensa vuoksi tämä treenipenkki on hyvä lisä jokaiseen kotikuntosaliin.
Suosittelemme myös hankkimaan hyppynarun, joogamaton ja useita eri painoja jolloin kotikuntosalisi on lähellä täydellinen.
Löydät kaiken tarvittavan verkkokaupastamme.

Penkillä voi treenata maaten, istuen tai seisten. Tyypillisiä istualtaan tehtyjä harjoituskia on ojentajaharjoitukset tai hauiskäännöt. Maaten voit tehdä esimerkiksi penkkipunnerruksia. Käytä penkkiä tukenasi kun teet soutuliikkeitä. Kokeile ja hae itsellesi sopivat tavat, ja ne treenit jotka kohtaavat sinun päämäärät.

 

Myös omaa kehonpainoa on mahdollista käyttää vastuksena. Tällä penkillä voit tehdä useita eri liikkeitä esim. jalkatreeneistä tai vatsalihastreeneistä. 

 

Tässä on esimerkki kuntopiiristä, joka sisältää treeniä sekä sydämelle että lihaksille. Tarvitset tangon (joko EZ-tanko tai suora tanko) ja parin käsipainoja, penkin lisäksi. 4 harjoitusta, 8-12 toistoa per harjoitus. Tee tämä 3-4 kertaa. Pidä taukoa ainoastaan harjoitusten välissä välissä. Harjoitukset, joita voit tehdä on deadliftit tangon kanssa ja olkaharjoitukset käsipainoilla. Nosta yksi jalka penkin päälle, nosta myös toinen (Seisot penkillä) ja tule takaisin alas. Viimeiseksi vielä istumaannousuja.

Tämän tyyppinen kuntopiiri on äkkiä kasattu ja voit myös varioida tätä vaihtamalla harjoituksia toisiin omien tarpeiden ja päämäärien mukaisiksi.

Vai olisiko jokin näistä sopivampi?

Tuotearvostelut

Kirjoittaja Pvm.18.04.2019 (Harjoituspenkki Heavy Duty) :
(5/5

Hyvää materiaalia, täällä myös iso valikoima. Hinta- laatu suhde kunnossa. Hyvä ostos!

Kirjoittaja Pvm.18.04.2019 (Harjoituspenkki Heavy Duty) :
(4/5

Jalkojen kiinnitys hieman hankalaa, mutta Jos käännät kiaikki ruuvit riittävän tiukalle pysyy hyvin kasassa.

Kirjoittaja Pvm.05.11.2017 (Harjoituspenkki Heavy Duty) :
(2/5

Tukeva jalka ja tukeva penkkilevy, mutta jalan kiinnitys levyyn muutamalla hassulla pultilla ja kaikki samassa rivissä. Taisi vääntyä vähän jo ensimmäisellä kertaa, kun kokeilin lantion nostoa tangon kanssa. Painoa käyttäjällä 90kg ja tangossa oli vain 40kg. Eli kestää liikkeissä jossa paino tulee keskelle penkkiä.

Lataa