Säädettävä käsi- ja jalkalaite

100575-00049-0001

-40€

129,95 €

Normaalisti:169,95 €

Saatavuus: Heti varastosta

Toimitus: Pikatoimitus 1-5pv

Toimituskulut: 7.90€

Maksutavat:

Osamaksu Lasku Verkkopankkimaksu Luottokorttimaksu Lasku (yrityksille)

Tiedot

Säädettävä käsi- ja jalkalaite

  • 5:den asennon selkänoja (kulma)
  • 3:en asennon hauiskääntö penkki
  • Korkein sallittu paino: 250kg
  • Väri: Musta
  • Kääntötanko kiinni laitteessa

 

Tuotetiedot

Tämä säädettävä käsi- ja jalkalaite sopii lähes kaikille. Tämä sopii sekä koti- että salikäyttöön. Hyvä treeni on taattu huolimatta siitä, mikä on lähtökohtasi. Voit käyttää tätä laitetta tehdäksesi käsi- ja jalkatreenejä, jonka lisäksi voit myös varioida penkkipunnerruksia ja muita ylävartalon harjoituksia. Selkänoja on säädettävä, joten voit käyttää sitä tasaisena, alas laskettuna tai yläkulmassa. Hauiskääntölaitteessa on mukana V.n muotoinen tanko. Kääntölaite on myös säädettävä korkeutensa puolesta. Kaikki laitteessa olevat säädöt mahdollistavat parhaat mahdolliset säädöt juuri sinulle. Kun haluat treenata jalkoja, siirrä vain käsitanko pois tieltä. Laitetta voidaan käyttää myös käsipainojen ja painonnostotangon kanssa. Näitä ei tule laitteen mukana, mutta voit tilata niitä verkkokaupastamme ja tehdä treenistä juuri sinun näköisen.

Koko teline on tehty kestävästä materiaalista ja se on tukeva käyttää.

 

Treenaaminen säädettävällä käsi- ja jalkalaitteella

Säädettävää käsi- ja jalkalaitetta voidaan käyttää paljon useampaan asiaan kuin mitä voisi kuvitella. Kyse on harjoitusten löytämisestä ja mielikuvituksen käyttämisestä. Aloittelijoiden voi olla hankalaa löytää hyviä harjoituksia. Suosittelemme käyttämään internetiä apuna etsiessänne hyviä vaihtoehtoja treeniohjelmiin ja harjoituksiin.
Ohjelman valitseminen voi olla yksinkertaistakin. Monet voivat suorittaa koko vartalon ohjelman ja saada sillä ne tulokset mitä ovat toivoneet. Koko kehon ohjelma antaa sinulle joustoa, kun puhutaan treenauksesta, toisin kuin jaettu ohjelma. Jaettu ohjelma on myös käytännöllinen, mutta se on ehkä parempi jo kehittyneille treenaajille.

Saadaksesi hyviä tuloksia, kannattaa treenata 2-3 kertaa viikossa. Voit tietysti treenata myös useammin, mutta älä treenaa samaa lihasryhmää peräkkäisinä päivinä. Vaihtele harjoituksia ja ohjelmaa ajan myötä. Tätä laitetta voidaan esimerkiksi käyttää hauispenkkinä, penkkipunnerruksiin, makuullaan tehtäviin harjoituksiin, seisaallaan tehtäviin soutuihin ja jalkatreeneihin.

Treenien vaihteleminen ja se miten ne tehdään vaikuttavat tuloksiin, joten harkitse investoivasi samalla myös painonnostotankoon ja käsipainoihin. Monet harjoitteista voidaan tehdä molemmilla näistä, mutta painomäärät vaihtelevat. Ojentajakäännöt esimerkki: sama harjoitus, mutta erilaiset vaikutukset treenillä. Katso verkkokaupastamme eri vaihtoehtoja painosarjoille. Kun mietit mitä painoja sinun tulisi käyttää, mieti tarkkaan kannattaako aloittaa painavista. Muista ajatella treenissä kehittymistä.

Tuotearvostelut

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Säädettävä käsi- ja jalkalaite) :
(4/5

Hyvä laite ja erinomainen hinta/laatusuhde

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Säädettävä käsi- ja jalkalaite) :
(4/5