Voimaköysi 3,8cm ja 5cm

-50€

69,95 €

Normaalisti:119,95 €

Saatavuus:

Saatavuuspäivä: 17.02.2017

Toimitus: Pikatoimitus 1-5pv

Toimituskulut: 7.90€

  • VARASTON MUUTTOMYYNTI
  • ERIKOISTARJOUS
  • TARJOUS VOIMASSA NIIN KAUAN KUIN TAVARAA RIITTÄÄ

Maksutavat:

Osamaksu Lasku Verkkopankkimaksu Luottokorttimaksu Lasku (yrityksille)

Tiedot

Köydet eivät ole vain purjeveneilyyn. Ne ovat pakkotarvike jokaiselle joka haluaa laihduttaa. Niiden tehokkuuden A ja O on siinä, että ne työstävät jokaista kättä erikseen, eliminoiden voiman epätasapainon lihaksissa. Ne myös tekevät treenistä tehokkaan.

Meiltä löydät kaksi eri paksuutta. Suosittelemme aloittelijan ottamaan 3,8cm köyden ja kokeneemman treenajan 5cm köyden. Huomaa, että köysillä treenaaminen on hyvin erilaista normaaliin saliin, joten sinun kannattaa ehkä alottaa kevyemmällä köydellä.

Monipuolinen treeni

Älä vain heiluta köysiä ylös ja alas. Esimerkiksi sivulta toiselle liikkuminen painottaa lonkkaasi ja ydintäsi, rakentaen koko-vartalo-tasaisuutta. Köysien liikuttaminen ympyröinä parantaa olkapäiden liikkuvuutta ja notkeutta, edistäen atleettisuutta ja vähentäen vahingoittumisen riskiä. Vaihtelemalla eri liikkeitä treenisessioidesi aikana tulet muovaamaan itsellesi oikeaa käytännöllistä voimaa.

Käytä köysiä mahdollisimman usein

Monet ihmiset käyttävät taisteluköysiä lopetuksena tai yhtenä harjoituksena osana treenausrataa. Voisit tehdä tämän sivun harjoituksia vaikka 10 minuutin ajan, tai tehdä pelkkiä aaltoja 20 minuutin verran. Yhden asian tekeminen pitkän aikaa opettaa mielellesi keskittymiskykyä ja auttaa ruumistasi maitohappojen huuhtomisessa. Se myös pidentää aikaa jolloin lihaksesi ovat jännittyneitä, auttaen sinua voiman rakentamisessa samalla kun karistat liikakiloja.

Valitse oikea vastus

Köyden löysyys määrittää kuorman. Ankkurin luota liikkuminen vähentää harjoituksen intensiteettiä ja ankkurin luokse liikkuminen taas lisää sitä. Säädä vastusta jotta olet valmiina haastamaan itsesi hoitamaan koko setin. Jos teet taisteluköysi-treeniä, vaihtele 2 minuuttia ankkurin lähellä oloa minuutin kaukana olon kanssa. Aika jonka kulutat kauempana ankkurista on aktiivista palautumista.

Tärkeimmät köysitreenit:

1. Taisteluköysiaallot

Tämä on klassinen taisteluköysiharjoitus. Se työstää kumpaakin kättä erikseen ja pitää lihaksesi jännittyneinä pitkän ajan.

Ohjeet: Pidä köyden kumpaakin päätä käden päässä lonkastasi, kättesi ollessa olkapäiden leveyden päässä toisistaan. Tue vartalosi ja ala nostelemaan kumpaakin kättä ylös ja laskemaan niitä vuorottain, nopeasti ja tanakasti. Jatka tätä vuorottelua yhdestä 20 minuuttiin.

2. Taisteluköysisekoitukset

Sen sijaan että tekisit aaltoja, mäiskäise köysi lattiaan. Näin saat enemmän voimaa ja myös keskikropan lihakset kehittyvät.

Ohjeet: Pidä kummatkin jalat maassa samalla kun liikutat köyden päät pääsi vasemmalle yläpuolelle ja mäiskäiset ne alas oikealle, minkä jälkeen toistat toiseen suuntaan. Jatka vaihtelua minuutista 20 minuuttiin.

Tekniset tiedot:

  • Soveltuu sisä- ja ulkokäyttöön
  • 100% Nylonia
  • Päät suojattu kutisteletkulla
  • Pituus 15 metriä
  • Paino: Ø 3,8 / 13kg ja Ø 5cm / 22kg

 

Voimaköysi

Tuotearvostelut

Kirjoittaja Pvm.09.12.2017 (Voimaköysi 3,8cm ja 5cm) :
(5/5

Voimaköysi 3,8cm erinomainen lisä treeneihin. Paksuuden vuoksi sopii myös naisille

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Voimaköysi 3,8cm ja 5cm) :
(3/5

Hyvä tuote. Paksuus tuottaa ensin hankaluuksia mut siihen tottuu

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Voimaköysi 3,8cm ja 5cm) :
(5/5

Tuotteessa ei ole mitään vikaa, mutta 5cm köysi oli itselleni ehkä hieman liian raskas, joten suosittelen valitsemaan 3,5cm paksun köyden 5cm sijaan.

Olen siis 88-kiloinen, 185 senttiä pitkä, sekä hyväkuntoinen 22-vuotias mies. Köysi on rakenteellisesti aivan loistava crossfit-treeniin, sillä se taipuu erittäin hyvin, vaikka painoa ja paksuutta siitä löytyy. Jaksan tehdä köydellä maksimissaan 30 sekunnin pitkiä jaksoja, mutta uskon että jatkossa tulokseni parantuu.

Jos et ole erittäin isokokoinen ja erittäin vahva kehonrakentaja, valitse 3,5cm paksu köysi jos vähänkin epäilet kumpi olisi sinulle parempi.

Itse olen käyttänyt tuotetta noin 3 viikkoa ja tuloksia on tullut jo paljon. Tämä treeni on fyysisest erittäin raskasta ja se korvaa raskaudellaan tunnin pituisen treenin jopa mielestäni 15 minuutissa. Ja suosittelen katsomaan youtubesta ohjeita erilaisiin liikkeisiin, joilla saat hankittua monipuolisuutta treenaamiseen.

Suosittelen tuotetta niille henkilöille jotka haluavat rasvanpolttoon vaihtelua.