Penkkipunnerruspenkki Heavy Duty

100128-00045-0001

-50€

219,95 €

Normaalisti:269,95 €

Saatavuus: Heti varastosta

Toimitus: Normaalisti 5-10pv

Toimituskulut: 14,90€ / 30kg

Maksutavat:

Osamaksu Lasku Verkkopankkimaksu Luottokorttimaksu Lasku (yrityksille)

Tuotevideo

Tiedot

Tekniset tiedot


• Mitat: 120cm x 140cm x 130cm (LxPxK)
• Pehmusteen mitat: 27,5 cm x 120 cm x 7,5 cm
• Etäisyys penkistä painotelineisiin: 24cm (1.) 39cm (2.)
• Etäisyys lattiasta tyynyyn 47cm
• Teräsputkien paksuus 5-7cm
• Suurin kuorma: 350kg
• Väri: Harmaa / musta
• Paino: 28kg
• Gorilla Sports logo
• Runko yhtenäistä metallia

Tuotetiedot

Tukeva, yhtenäinen penkki joka antaa treeneillesi ammattimaisen otteen. Penkkipunnerrukset ovat erittäin käytetty harjoitus monissa eri urheilulajeissa ja treeniohjelmissa. Harjoitukset voi tehdä myös lattialla, mutta suosittelemme käyttämään penkkiä. Mikäli teet harjoitukset lattialla tai ilman telinettä, tarvitset aina kaverin joka ojentaa tangon sinulle.
Voit myös treenata muitakin lihasryhmiä rintalihasten lisäksi. Penkille on useita käyttötarkoituksia, mikäli niin vain haluat. Sitä on mahdollista käyttää suoran tangon, EZ-tangon (joihinkin harjoituksiin) tai käsipainojen kera. Tästä syystä voit räätälöidä treenisi juuri sellaiseksi kuin itse haluat. Katso tätä varten myös verkkokauppamme muita tuotteita.

Treenaaminen penkkipunnerruspenkin avulla

Voit treenata tällä penkillä useita eri lihasryhmiä, mutta keskitytään nyt penkkipunnerruksiin. Oikea tekniikka on erittäin tärkeä, jotta et vahingoittaisi itseäsi. Makaa selälläsi ja pidä tankoa hiukan leveämmällä otteella kuin mitä olkapääsi ovat. Jalkasi pitäisi olla tukevasti lattiaa vasten. Et voi tehdä nostoja oikein, mikäli jalkasi eivät ole kokonaan lattiaa vasten tukevasti. Nosta tankoa ja pidä sitä tukevasti rintakehäsi yllä. Laske tankoa alas lähemmäs rintakehää ja nosta rauhallisesti takaisin ylös.
Monissa urheilulajeissa penkkipunnerrus nostaa suorituskykyä. Se johtuu siitä, että penkkipunnerrukset antavat paremman tasapainon eri nivelille ja jänteille, joka antaa muun muassa kovemman lyöntivoiman. Mutta tästä liikkeestä hyötyy myös muut kuin ammattiurheilijat. Se auttaa sinua myös muokkaamaan kehosi kuntoon, kuten päivittäin käytettäviä lihaksia.
On monia asioita joita teet päivittäin, jotka hyötyvät penkkipunnerrusten tekemisestä. Tämä harjoitus auttaa tasapainottamaan voiman niin, että käytät käsivarsiesi voimia etkä rasita selkääsi liikaa.
Näiden lihasten kehittyminen voidaan saavuttaa tekemällä penkkipunnerruksia. Niitä tehdessä kehittyy rintalihasten lisäksi olkalihakset ja käsivarsien lihakset. Kaikki tämä yhdessä parantaa voimaa, notkeutta ja koordinaatiota. Joten todellakin treeniohjelmaan lisäämisen arvoinen harjoitus. Hyvä voimatreeni tietysti sisältää myös paljon muuta.

 

Huom. meiltä saatava 170cm tanko ei sovi penkkiin!

Tuotearvostelut

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Penkkipunnerruspenkki Heavy Duty) :
(4/5

Kestää isältä pojalle!

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Penkkipunnerruspenkki Heavy Duty) :
(1/5

Jos haluaa penkata niin tämä tuote ei ole sinulle. kapeaa penkkiä pystyy tehdä ja siinäpä se. Hartioita leveämpi ote ja molemmat tolpat ovat juuri siinä missä käsien pitäisi olla. Pitää itse hitsata tolpat leveämmällle jos huolii oikeasti jotain tehdä.

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Penkkipunnerruspenkki Heavy Duty) :
(4/5

Taitaa olla aikaisemmalla kommentoijalla leveämmät hartiat, kun itse saan tehtyä hyvin myös leveämmällä otteella :) Tukeva penkki isommillekin painoille. Tyytyväinen! Itselle myös tuo korkeampi painojen "pitopaikka" on sopivalla korkeudella mutta säädettävä olisi tietysti parempi. Kuitenkin hintaisekseen hyvä!