Tuotearvostelut
Vetoremmit ja rannetuet
(4/5)

Perustuu 1 tuotearvosteluun

Vetoremmit ja rannetuet 

  • 8,77 € 17,89 € -51% Heti varastosta

    8,77 € 17,89 € -51%
    Heti varastosta
  • 11,06 € 15,95 € -31% Heti varastosta

    11,06 € 15,95 € -31%
    Heti varastosta

Vetoremmit mitä ja milloin?

Käytä vetoremmejä oikelle liikkeille! Jos olet kehittämässä lihaskokoa ja selkäsi voimaa, selkää taikka reisiäsi, vetoremmit voivat olla hyvät sinulle. Ne sallivat suurempien painojen nostoja näiden lihasten kehittämistä varten, kuin normaalilla puristuksella. Ne ovat erittäin hyvät seuraaville harjoituksille:

  • Käsipainotreeni
  • Niskaliikkeille
  • Maastavedolle
  • Romanialaisille maastavedolle

Vältä vetoremmien käyttöä väärille liikkeille. Ensimmäisenä, on tärkeää huomioida että vetoremmit eivät ole sallittuja voimannostokilpailuissa. Jos olet harjoittelemassa maastavetoa, älä käytä vetoremmejä aina, koska tarvitsen vahvan puristusvoiman.

  • Varmista että teet välillä toistoja ilman vetoremmejä, vaikka et silloin voisi nostaa isoja painoja.
  • Lisäksi, vetoremmit ovat ainoastaan hyödylliset liikkeille joissa painovoima vetää painoja käsistäsi pois. Ne eivät ole hyödyllisiä esimerkiksi penkkipunnerruksessa.

Valitse oikeat vetoremmit

Vetoremmejä saa sekä puuvillaisina, nylonisina taikka nahkaisina. Materiaalien erot tuovat erilaisia etuja eri henkilöille.

  • Varmista että vetoremmit ovat ommeltu.
  • Puuvilla ja nylon remmit ovat kovempia kuin nahkaiset remmit ja ne eivät muotoudu niin helposti. Nahkaiset remmit antavat hieman periksi.
  • Nylonremmit ovat nopeimmat käyttää
  • Olympia/pikavetoremmit ovat lyhyempiä. Nämä antavat mahdollisuuden nopealle ja helpolle irroitukselle, mutta pito ei ole niin hyvä.