Gorilla Sports treenivinkit

Esimerkkejä Smith-laitteen treeneistä

Esimerkkejä Smith-laitteen treeneistä

Smith-laitteella treenaat monipuolisesti sekä turvallisesti. Tässä listattuna muutama hyvä perusliike. Ota smith-laite osaksi jokaviikkoista treeniäsi ja tulet taatusti huomaamaan kehitystä.
Pikatreeni Kotona 2020 - Katso Nyt

Pikatreeni Kotona 2020 - Katso Nyt

Tuntuuko että nopeaan treeniin salilla menee liikaa aikaa? Lue meidän vinkit, joilla saat treenistä enemmän irti lyhyemmässä ajassa.
Isommat Kädet 31:ssä Päivässä - Katso Nyt 2020

Isommat Kädet 31:ssä Päivässä - Katso Nyt 2020

Treenaatko kuin hullu, mutta et nää kehitystä? Näillä vinkeillä kasvatat käsiä, sekä siinä samalla muitakin kehon lihaksia. Ota vinkit talteen ja aloita tavoitteellinen treenaaminen jo tänään!
3 tapaa kehittää treeniohjelmaasi

3 tapaa kehittää treeniohjelmaasi

Katso noudatatko näitä 3 tärkeää sääntöä treeneisessä! Näillä tavoilla saat treenisi onnistumaan entistä paremmin ja kehityt.
Ryhdy Personal Traineriksi, se on helppoa!

Ryhdy Personal Traineriksi, se on helppoa!

Onko personal trainerin työ todella niin helppoa kuin miltä se vaikuttaa? Katso tästä artikkelista, mitä työhön kuuluu ja mitä asioita on hyvä pitää mielessä PT:nä.
Miten tehdä ensimmäinen leuanveto

Miten tehdä ensimmäinen leuanveto

Leuanveto: Yksi epäilyttävimmistä, vaikeimmista, mutta silti yksinkertaisimmista fyysisistä liikkeistä, joka on usean treenaajan tavoite ainakin jossain vaiheessa! Kouluaikojen liikuntatuntien muistot saattavat kummitella mielessäsi – pyrkimys tehdä jotain niin helpon näköistä monien seuratessa vieressä. Jos olet joskus tehnyt leuanvetoja, tiedät että se ei ole helppoa. Tämä artikkeli kertoo, miten saat tehtyä ensimmäisen leuanvedon!
Miten treenata kuin Gladiaattori

Miten treenata kuin Gladiaattori

Yksi nykypäivän treenauksen käytäntö, jota myös Gladiaattori Milo käytti, oli progressiivinen kuormitus jossa nostat painavampia ja painavampia painoja kehittyessäsi. Kerrotaan, että eräänä päivänä hän näki pienen vastasyntyneen sonnin, nosti sen olkapäälleen ja käveli sen kanssa ympäriinsä. Hän sai siitä niin hyvää treeniä, että päätti tehdä saman joka päivä. Kun sonni kasvoi ajan mittaan, Milokin kasvoi.
Käsitreeni 2020: 5 Vinkkiä, Jos Haluat ISOT Kädet

Käsitreeni 2020: 5 Vinkkiä, Jos Haluat ISOT Kädet

Käsitreenisi on luultavasti tällä hetkellä puutteellinen tai liian haastava. Olemme koonneet tähän viisi vinkkiä käsitreeneihin, joilla voit vihdoin saavuttaa lihaksikkaat hauikset ja ojentajat. Täydellinen käsitreeni on mahdollista silloin, kun tiedät oikeat harjoitukset, oikeat painoalueet ja sopivat treeniaikavälit, joilla näyttävät hauis- ja ojentajalihakset rakennetaan. Lue viisi ohjetta suurempiin käsivarsiin!