Voimapyörä

100487-00019-0001

-7€

12,95 €

Normaalisti:19,95 €

Saatavuus: Heti varastosta

Toimitus: Pikatoimitus 1-5pv

Toimituskulut: 4.90€

Maksutavat:

Osamaksu Lasku Verkkopankkimaksu Luottokorttimaksu Lasku (yrityksille)

Tiedot

Voimapyörän tekniset tiedot:

 

Lisätietoja voimapyörästä ja sillä treenaamisesta:

Vatsalihasten treenaaminen antaa sinulle mahdollisuuden seksikkääseen rantavartaloon! Voimakkaat vatsalihakset auttavat myös ehkäisemään alaselkäkipuja ja parantavat urheilusuorituksia. Vatsapyörä on halpa ja  helppo käyttää ja sen avulla saa nopeita tuloksia. Aloita rauhallisesti voimapyörän kanssa kun treenaat syviä lihaksiasi.

Treenivälineenä    

Voimapyörä, jota kutsutaan myös ab wheeliksi, on yksinkertanen treeniväline. Se on myös melko turvallinen, sillä kyseessä on vain rengas, jonka läpi menee tanko. Vatsapyörän pitää kestää sinun painosi kun rullaat sillä edes takaisin. Mikäli keskusta ei ole oikein tehty, rengas saattaa painua itsetehtyä kahvaasi vasten, jolloin renkaan on mahdotonta kääntyä.

Aloittaminen

Kun ensimmäisen kerran käytät voimapyörää, aloita asennosta, jossa olet polvien päällä oppiaksesi tekniikan. Polvien avustuksella opit tuntemaan, miten paljon harjoitteet antavat rasitetta vatsalihaksille, selälle ja käsille. Laita rengas eteesi, rintakehäsi alle kohtaan, jossa tunnet olevasi tasapainossa. Liikuta itseäsi eteenpäin antaen pyörän pyöriä eteenpäin samalla kun kätesi ja vartalosi suoristuvat. Käytä syviä lihaksiasi työntääksesi itseäsi eteenpäin ja taas taaksepäin. Älä rullaa niin eteen, että kätesi menevät liian pitkälle, sillä silloin saattaa olla liian hankalaa päästä liikkumaan takaisin taaksepäin. Kokeile eri pituisia rullauksia löytääksesi kohdan jossa joudut käyttämään vain vatsalihaksiasi rullataksesi takaisin. Rullaa hitaasti, pysähdy, ja rullaa takaisin. Toista sarja 10 kertaa ja pidä tauko.

Lihasten kasvattaminen

Kun rullaus alkaa tuntumaan helpommalta, ala rullaamaan vähän pidemmälle. Tämä vaatii enemmän lihasvoimaa ja auttaa kasvattamaan lihasmassaasi. Kun pystyt tekemään pidempiä rullauksia ilman että epäonnistut, koita tehdä rullausta lankutusasennosta, eli polvet irti maasta ja vain varpaat maassa tukemassa vartaloa; samanlainen asento kuin punnerruksia tehtäessä. Kun ensimmäisen kerran vaihdat tähän asentoon, tee lyhyitä rullauksia, lisäten pituutta sitä mukaa kun lihaksesi kehittyvät. Pidä selkä suorassa linjassa sen sijaan että nostaisit takamustasi ylös, näin vältät selkäsärkyä.

Seuraava askel                 

Kun pystyt tekemään pitkiä rullauksia lankutusasennosta, lisää siihen käännökset. Eli sen sijaan että rullaisit edes takaisin, ala rullaamaan eteenpäin, käännä vasemmalle ja vie rullaus loppuun tässä asennossa. Rullaa takaisin, ja toista sama oikealle puolelle. Tämä treenaa vinoja vatsalihaksia. Kun olet rakentanut tarpeeksi lihasmassaa siihen, että rullaukset alkavat olemaan vähän liian helppoja, lisää treeniin ylösnouseminen rullausten välissä.

 

Tuotearvostelut

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Voimapyörä) :
(3/5

Tullessaan toinen pyörän puolikas oli aivan mutkalla, mutta pari päivää 50kg painojen alla oikaisi sitä riittävästi, että meni suoraan. Aika pehmeää materiaalia oli, mutta ajanee asian.

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Voimapyörä) :
(5/5

Hinta-laatu-suhteeltaan hyvä tuote.

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Voimapyörä) :
(4/5

Hinta-laatu-suhteeltaan hyvä.