Voimatorni 1

100601-00049-0001

Tuotetta ei ole vielä arvosteltu

Lue arvostelut Kirjoita tuotearvostelu

-50€

199,95 €

Normaalisti:249,95 €

Saatavuus: Heti varastosta

Toimitus: Normaalisti 5-10pv

Toimituskulut: 14,90€ / 30kg

Maksutavat:

Osamaksu Lasku Verkkopankkimaksu Luottokorttimaksu Lasku (yrityksille)

Tiedot

Voimatorni on loistava kuntosalilaite, jolla pystyt tekemään montaa erilaista liikesarjaa monille eri ylävartalon lihaksille. Voimatorneista löytyy erilaisia variaatioita, toisissa on enemmän ja toisissa vähemmän toimintoja.

Voimatorni 1:stä löytyy kattavasti jokaiseen makuun jotain ja se sopii myös erinomaisesti aloittelijoille. Tämä voimatorni on myös kätevä siitä, että se seisoo omilla jaloillaan eikä tarvetta seinään poraamiselle ole.

Voimatorni on erittäin hyvä investointi kotikuntosalille sen monipuolisuuden vuoksi. Pääset pitkälle treenauksessasi jo pelkästään tämän laitteen avulla.

Tuotetiedot:

  • Vakaa rakenne
  • Sopii aloittelijoille sekä enemmän treenanneille
  • Pystyt treenaamaan koko kehoasi tällä laitteella käyttäen vastuksena oman kehosi painoa
  • Seisoo itsenäisesti, joten seinään poraamiselle ei ole tarvetta
  • Laite on 10% kulmassa pystysuoraan nähden, helpottaen liikkeiden suorittamista
  • Sisältää leuanvetotelineen, dippikahvat sekä punnerruskahvat
  • Pehmustetut käsinojat ja selkänoja
  • Koko: 85cm x 120cm x 235cm (P x S x K), katso kuvasta muut mitat
  • Näyttävä punamusta väritys
  • Painoraja 120kg

 

Näitä erilaisia variaatiota voit tehdä voimatornilla

Punnerruskahvat

Näillä kahvoilla voit siis tehdä erilaisia punnerrusvariaatiota, jotka kehittävät rintalihaksiasi, olkapäitäsi, ojentajia sekä selkälihaksiasi. Kahvoja tarvitset punnerrusten tekemisen tehokkaammin kuin lattialla. Kahvojen kanssa pääset vielä syvempään venytykseen, kun maavara on alempana.

Pystyt tekemään treenistä vielä vaativamman lisäämällä painoa kehollesi käyttämällä esimerkiksi painovyötä.

Leuanvetotanko

Leuanvetokahvoilla voit suorittaa todella montaa erilaista variaatiota selkätreenistä. Pääsääntöisesti kahvoja käytetään leuanvetojen eri variaatioihin, jotka ovat loistavia kun haluat kehittää selkää, käsivarsia, olkapäitä ja hauiksia. Nämä harjoitteet myös kehittävät otevoimaasi.

Voit myös käyttää näitä kahvoja tehdäksesi vatsalihasliikkeitä; jalkojen ja nilkkojen nostaminen on erinomainen keino kehittää myös vatsalihaksia.

Dippikahvat

Dipit ovat hyvä treeni, jossa käytät omaa kehoasi vastuksena. Dipit kehittävät rintaasi, ojentajia sekä olkapäitä.

Dipeistä on monia erilaisia variaatioita, joista varmasti löytyy jokaiselle sopiva tyyli. Tällä kyseisellä voimatornilla on myös helppo tehdä jalkanostoja, sillä dippitangot on pehmustettu, jolloin pystyt pitämään kätesi vertikaalisessa asennossa.

Hyvä kokonaisvaltainen treeniohjelma aloittelijalle;

  • Punnerrukset, 10 kertaa.
  • Leveän otteen leuanvedot, 5 kertaa.
  • Dipit, 5 kertaa.
  • Leuanvedot vastaotteella, 5 kertaa.
  • Kyykyt kehonpainolla, 10 kertaa.
  • Vatsarutistukset roikkuen, 10kertaa.


Toista tämä sarja kolme kertaa, lepää sarjojen välissä maksimissaan 2 minuuttia.

Kun alat oppimaan liikkeet ja alat tekemään niitä oikein, nosta toistojen ja settien määriä. Voit myös yrittää variaatiota, jossa teet kutakin liikettä 30 sekunnin ajan niin monta kertaa kuin pystyt.

Tuotearvostelut

Be the first to write your review !

Lataa