Voimatorni 2

100526-00029-0001

-44.83€

135,12 €

Normaalisti:179,95 €

Saatavuus: Heti varastosta

Toimitus: Pikatoimitus 1-5pv

Toimituskulut: Ilmainen toimitus!

Maksutavat:

Osamaksu Lasku Verkkopankkimaksu Luottokorttimaksu Lasku (yrityksille)

Tuotevideo

Tiedot

Voimatornissa on useita otekahvoja niin ylhäällä kuin alempanakin, jotka mahdollistavat tehokkaan ylävartalotreenin! Voimatornilla treenaamiseen et tarvitse mitään muuta, joten se on helppo esimerkiksi aloittelevalle harrastajalle.

Pelkällä omalla kehon painolla saa hyvän treenin aikaiseksi!

Sisältää:

  • Leuanvetotanko
  • Dippikahvat
  • Käsivarsipehmusteet

 

Harjoitukset:

  • Leuanveto
  • Rutistukset
  • Jalannostot
  • Dipit

 

Ominaisuudet:

  • Integroitu ratkaisu ylävartalon lihaksille
  • Paino 30 kg
  • Maksimi käyttäjän paino 115 kg
  • Väri: Harmaa / Musta / Hopea
  • Mukana asennusohjeet
  • Kokonaismitat: 112cm x 112cm x 220cm (PxSxK)
  • Laatikon mitat: 127cm x 63cm x 12 cm

 

Lue yksityiskohtaiset ohjeet leuanvetojen tekniikkaan blogistamme: Leuanveto tekniikka, osa 1.

Voimatorni - ihanteellinen vatsaharjoitteluun ja leuanvetoon

Jos etsit monitoimista harjoitusvälinettä, joka sopii erinomaisesti sekä vatsan että olkapäiden harjoitteluun, sinun kannattaa tutustua voimatorniin. Tämä voi näyttää ensisilmäyksellä hiukan mitättömältä, mutta tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden harjoitella kehonpainolla ja lisäksi parantaa ryhtiä.

Mitkä harjoitukset ovat ominaisia ​​voimatornille? Ja mitä tulisi ottaa huomioon treenin aikana?

Klassiset harjoitukset voimatornilla

Urheilija harjoittelee voimatornilla pääosin omalla kehonpainolla. Vaativan vatsatreenin lisäksi sinulla on mahdollisuus todistaa fyysinen kuntosi leuanvedoilla. Tämä saattaa kuulostaa hieman yksitoikkoiselta, mutta hienosäätämällä kyseisiä harjoituksia pystyt harjoitteleman todella monipuolisesti. Leuanvetoihin tarvitaan tilaa ja tämä tule ottaa huomioon kotikuntosalille rakennutussa voimatornissa. Kiipeämällä jalkatuille voit suorittaa leuanvetoharjoituksen monella tapaa.

Vatsalihaksia harjoitellessa käyttäjä nousee jalkatukien päälle, asettaa kätensä 90 asteen kulmaan käsituille ja ottaa kiinni käsikahvoista. Voit aloittaa vatsalihastreenin tekemisen nostamalla polvia ylös. Ole tarkkana, että voima liikkeeseen tulee vatsasta. Suorien vatsalihasten lisäksi voit harjoitella myös vinoja vatsalihaksia lisäämällä liikkeeseen pientä kiertoa.

Sekä vatsalihas- että leuanvetoharjoitukset on tärkeää aloittaa rauhallisesti muutamalla toistolla. Muutoin saat vain todella kipeät lihakset.

Harjoitukset lisäpainoilla voimatornilla

Jos "normaalista" harjoituksesta voimartornilla on tullut tylsää ja pystyt tekemään esimerkiksi 3x15 toistoa helposti voit kokeilla vaativampaa vaihtoehtoa. Tämä kuitenkin edellyttää, ettei sinulla ole fyysisiä rajoitteita. Voit ottaa harjoituksessa käyttöön lisäpainot. Lisäpainot eivät saa haitata puhdasta suoritustekniikkaa ja ne tulee voida ottaa mukaan harjoitukseen helposti.

Lisävarusteet voimatorniin

Voimatornilla harjoitteluun ei tarvita paljoa lisävarusteita. On kuitenkin hyvä käyttää mukavia treenivaatteita ja etenkin leuanvetoharjoitusten yhteydessä treenianskoista on hyötyä. Saat paremman pidon otteeseen sekä tangosta, että kahvoista. Näin voit keskittyä täysin harjoitusten suorittamiseen, eikä sinun tarvitse huolehtia käsien lipeämisestä. Onnistuneen vatsa- ja selkäharjoittelujen yhdistelmän ansiosta voimatorni on suosittu harjoituslaite kotona ja kuntosalilla.

Vai olisiko jokin näistä sopivampi?

Tuotearvostelut

Kirjoittaja Pvm.18.04.2019 (Voimatorni 2) :
(4/5

Siististi pakattu, kasaamisohjeet helpot ja laatu hämmästyttävän korkea.

Kirjoittaja Pvm.18.04.2019 (Voimatorni 2) :
(4/5

Laitteen olisi voinut rakentaa myös yksin, mutta kahdestaan siinä menee noin tunti. Kun tuut vatsalihaksia jalkoja nostaen kahvat ovat lähes liian kaukana toisistaan. Eniten minua häiritsee se, että pystysuuntaisia kahvoja ei ole suunattu alas, joten joskus ne työntyy tahdottomasti treenin aikana.

Kirjoittaja Pvm.21.11.2017 (Voimatorni 2) :
(4/5

Tilasin tuotteen leukojen vetämisen harjoitteluun (koska en halua porata reikiä vuokrakämppään eikä ovenkarmit kestä siihen tarkoitettua tankoa) ja siihen se toimii erinomaisesti, tukevalta tuntuu ainakin tällaisen 92 kiloisen ukon kanssa.
Yksi tähti lähtee pois siitä että dippikahvat ovat liian kaukana toisistaan dippien tekemiseen.
En ymmärrä mitä useampi on valittanut sittä ettei kokoaminen onnistuisi sellaisenaan, hyvin se onnistui.

Lataa