Crosstrainer

100528-00029-0001

-30€

169,95 €

Normaalisti:199,95 €

Saatavuus: Heti varastosta

Toimitus: Normaalisti 5-10pv

Toimituskulut: 14,90€ / 30kg


Maksutavat:

Osamaksu Lasku Verkkopankkimaksu Luottokorttimaksu Lasku (yrityksille)

Tiedot

Monipuolinen crosstrainer

Tässä crosstrainerissa on kaikki mitä tarvitset. Siinä on muun muassa harjoitustietokone harjoituksen seuraamisen avuksi. Sen avulla voit mitata sykkeen treenin ajan, joka on todella tärkeää, oli sitten tavoitteesi rasvanpoltto tai peruskestävyyden parantaminen! Siinä on sykemittarin lisäksi nopeuden, ajan ja tietenkin kaloreiden kulutuksen näyttö.

Crosstrainer on ergonomisin kuntolaite. Se ei rasita niveliä ja sopii hyvin jokaiselle kuntoilijalle, niin aloittelijalle kuin kokeneellekin.  Tässä crosstrainerissa on mietitty ratkaisut niin, että se olisi mahdollisimman ergonominen ja tehokas. Crosstrainerissa on myös istuin, joten voit helpottaa treeniäsi tarvittaessa.

  • Ergonominen
  • Harjoitustietokone 5 toimintoa
  • Voidaan käyttää samanaikaisesti käsiä ja jalkoja
  • Korkeussäädettävä  istuin
  • Säädettävä vastus
  • Pehmeä tyyny
  • Käyttäjän maksimipaino: 110 kg
  • Väri : hopean harmaa
  • Mitat: 86,5cm x 51cm x 146cm (PxLxK)
  • Istuimen korkeus: 82cm - 94cm
  • Sis. : Asennus-ja käyttöohjeet

 

Miten saat kaiken irti crosstraineristasi?

Kaikista cardiolaitteista, crosstrainer jää eniten huomiotta. Ihmiset tuntuvat ajattelevan, että se on tylsä ja tehoton treeniväline. Tutkimukset kuitenkin todistavat, että crosstrainerilla on ylitsepääsemättömiä terveyshyötyjä, kuten crosstrainerharjoittelu nostaa sykettä enemmän kuin juoksumatto. Se myös parantaa kuntoa yhtä hyvin kuin juoksumatto tai stepperi.

On olemassa sekä oikea että väärä tapa käyttää crosstraineria. Oikealla tavalla voit tehdä kovan ja tehokkaan treenin kyseisellä laitteella. Tässä meidän asiantuntijoidemme vinkit parhaaseen ja tehokkaimpaan crosstrainer treeniin, sekä 20 minuutin treeniohjelmaan:

Tee suunnitelma ennen crosstrainer treenin alkua

Ennen kuin astut jalallasi laitteelle, aseta treenillesi selvät tavoitteet. Kysy itseltäsi: Mitä haluan tänään saavuttaa? Seuraa haluttua rasitustasoa koko treenin ajan: nollan vastatessa sunnuntaikävelyä ja kympin vastatessa läkähtymispistettä. Jos sinusta tuntuu, ettet tee töitä treenisi eteen, asia todennäköisesti on niin, ja treenin teho jää vähäiseksi.

Tavoitteen puuttuminen on crosstrainer treenin suurin virhe. Ihmiset vain hyppäävät laitteelle, ja kuvittelevat, että jos liikun, se auttaa. Sinulla on oltava suunnitelma.

Laahustaminen

Treenatessa on helppoa vain tarttua kahvoista kiinni ja nojata eteen jättäen kaikki työ jaloille. Tämä niin sanottu laahustaminen tekee treenistä helpomman tuntuista, mutta se ei auta tai kehitä kuntoasi mitenkään. Pysy ryhdissä. Huono ryhti on tehotonta ja voi johtaa alaselän kipeytymiseen ja lihasten tasapainottomuuksiin.

Kahvojen ei ole tarkoitus tehdä treenistä helpon tuntuista. Älä nojaa kahvoihin tai kannattele itseäsi niillä. Jos kannattelet painoasi kahvoilla, laite väittää poltettujen kalorien määrän suuremmaksi kuin mitä se oikeasti onkaan.

Käytä kahvoja tehokkaan treenin aikaansaamiseksi

Voima jakaantuu ylemmän ja alemman kehon alueelle crosstrainerissa. Tehokkaimman treenin saat kun aktiivisesti sekä työnnät, että vedät kahvoja käsilläsi, säilyttäen ryhtisi suorana (pidä hartiat takana ja vatsa sisällä). Muussa tapauksessa kädet vain roikkuvat mukana ja jäävät ilman omaa osaansa. Treeni ilman käsiä on toinen vaihtoehto. Tässä tapauksessa suurin osa voimasta keskittyy alakehon alueelle, vaatien enemmän ydinlihasten aktivointia ja tasapainoa. Pysyttele pystyssä, pidä vatsalihakset mukana ja pumppaa käsilläsi eteenpäin 90 asteen kulmassa, niin kuin tekisit juostessasi.

ÄLÄ: Toista rutiinia.

Saman treenin toistaminen päivästä toiseen saattaa olla tehokasta aluksi, mutta johtaa lopulta kehon ja mielen tylsistymiseen. Kehomme on ohjelmoitu sopeutumaan uusiin stressitekijöihin neljän-kuuden viikon välillä, siksi on tärkeää saada treeniin vaihtelua.

Saadaksesi maksimaalisen hyödyn fitnesstreenistäsi, intervalliharjoitukset ovat paras tapa tehdä töitä. Näin saat enemmän vaihtelua. Yksi crosstrainerin positiivisia puolia on treenin muuntelu helposti, jolloin se ei jää polkemaan paikoilleen. Mahdollista on säätää esimerkiksi vastusta, askeltiheyttä ja mäkivastusta.

Vaihteleva treeni ei pelkästään pidä kehoasi huippukunnossa, vaan se on myös hauskaa! Tässä ideoita treenin piristykseen:

  • Tee 5-minuutin intervalleja lisäten vastusta joka kerralla
  • Aloita ja pysy tasaisessa tahdissa, ja säädä treenin tehoa korkeus- tai nopeussäädöllä.
  • Liiku perustahtiin 2 minuuttia, sitten tuplaa vauhti 2 minuutiksi, ja palaudu 1 minuutti. Toista tämä kuvio niin monta kertaa kuin haluat.

Luovuus ehkäisee tylsistymiseltä. Kilpaile itseäsi vastaan tullaksesi vahvemmaksi ja solakammaksi.

Älä tee muuta

Jätä lehti, ipadi tai tv pois. Ne ovat tehokkaan treenin tappajia. Keskity treeniisi.

Tuotearvostelut

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Crosstrainer) :
(4/5

Loistava laite jokaiselle kotikuntosalille.

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Crosstrainer) :
(2/5

Ilmeisesti kiinalaista tekoa, natisee kovaäänisesti ja ruuveja pitää kiristellä kerran viikossa. Parin kuukauden käytöllä vastuksena toimiva hihna on miltei kulunut poikki (tässä ei ole magneettivastusta, kuten kunnon laitteissa) - tuskin kestää takuuajan loppuun käyttökunnossa. Käyttötarkoituksessaan kyllä toimiva laite, lasten painoa kestää natisematta, mutta ei 60-90 kiloisia aikuisia.

Kirjoittaja Pvm.11.05.2017 (Crosstrainer) :
(4/5

Sopii hyvin kotikuntoilulaite.