Asiakastyytyväisyys:

4.2 / 5

Perustuu 6695 arvosteluun

Tuoteryhmät

Suosituimmat tuotteet juuri nyt

Leuanveto Tekniikka & Harjoittelu 2019: Osa 1/3 Perusteet

Leuanveto Tekniikka & Harjoittelu 2019: Osa 1/3 Perusteet

Artikkelisarjassa käydään yksityiskohtaisesti läpi leuanvedon tekniikkaa ja yleisimpiä virheitä. Leuanveto on yksi kuntoilun perusliikkeistä ja todella tehokas yläkropan voiman kasvatukseen. Yksinkertaisen liikkeen suorittamiseen tarvitset vain leuanvetotangon. Helpossa liikkeessä on kuitenkin yllättävän monta asiaa, jotka tulee suorituksessa huomioida. Lue tästä ykstyiskohtaiset ohjeet oikeaoppiseen leuanvetoon!

Etukyykky vs Takakyykky Tekniikka | Vuoden 2019 ohjeet

Etukyykky vs Takakyykky Tekniikka | Vuoden 2019 ohjeet

Painonnostaja, jolla on tangossa neljä kiekkoa kummallakin puolella on vaikuttava ilmestys salilla. Turhan usein nähdään seuraavaksi kuitenkin joko epäonnistunut neljänneskyykky, tai epämääräinen pyllistys. Takakyykyt ovat mahtava harjoitus, mutta aivan liian usein siinä käytetään liian isoja painoja ja liike tehdään epäpuhtaasti. Parempi vaihtoehto voisikin olla valita etukyykky, joka kehittää ryhtiä, jalkoja ja keskikroppaa.

Isot Kädet & Otevoima 2019: 6 Harjoitusta Riittää

Isot Kädet & Otevoima 2019: 6 Harjoitusta Riittää

Tuntuuko siltä, että treenien edetessä miltei kaikki lihaksesi ovat kasvaneet edes jonkin verran, paitsi käsivarret? Useilla treenaajilla vuosienkin harjoittelun jälkeen kädet ovat edelleen hädin tuskin suuremmat kuin aloittaessa, joka aiheuttaa ymmärrettävästi hämmennystä. Osalla treenaajista käsivarret vaativatkin erityistä huomiota ja erikoisliikkeeitä kasvaakseen. Näillä kuudella harjoituksella saat näyttävät käsivarret!