Tuotearvostelut
Hiekkasäkit
(3,6/5)

Perustuu 9 tuotearvosteluun

Hiekkasäkit 

Hiekkasäkki osto-opasHiekkasäkki

Aloita siten, että hiekkasäkki on lattialla edessäsi sivuttaissuuntaisesti. Aseta jalkasi hartioiden leveyteen sekä eteenpäin, kyykistä alas kunnes saat hiekkasäkistä kiinni; selkäsi pitäisi pysyä suoraka koko liikkeen aikana, joten taivuta polviasi sekä lantiotasi.

Ota tiukka ote hiekkasäkistä jommasta kummasta päädystä ja kiskaise sitä ylöspäin. Kätesi pitäisi osoittaa eteenpäin kämmeniesi osoittaen sivuille. Nosta hiekkasäkkiä siihen asti, että olet aloitusasennossa pitäen hiekkasäkkiä hartioitesi korkeudella. Laske takaisin alas ja toista uudelleen.

Miksi hiekkasäkki

Parempi lihasvoima
Saatat pystyä nostamaan joitain suuria painoja tangoilla, mutta se vain vaikuttaa tiettyihin lihaksiin. Hiekkasäkkin tarkoituksena on pakottaa kehosi käyttämään lihaksia, joita normaalit kuntosalilaitteet eivät pysty kehittämään. Näiden lihasten kehittäminen vähentää loukkaantumisvaaraa kaikissa liikkeissä, mikä auttaa sinua tekemään parempia tuloksia säännöllisissä liikkeissäsi.

Parempi otelujuus
Mikään toisto hiekkasäkillä ei ole samanlainen; säkki muuttuu jatkuvasti sitä käytettäessä, jolloin se treenaa myös käsiäsi. Hiekkasäkkän dynaaminen luonne pakottaa kehon käyttämään erilaisia ​​otteita nostossa.

Parempi yläkropan liikkuvuus ja voima
Olet ehkä tehnyt 2000 vatsalihasliikettä päivässä lämmittelyksi, mutta tarvitset lisää toiminnallisia liikkeitä vatsalihasten kehittämiseen. Yleinen joustavuus voi suuresti hyöytyä hiekkasäkien käytöstä, koska voit luoda loistavia pyöriviä liikkeitä sekä luoda erilaisia ​​liikkeitä, joita tyypilliset kuntosalilaitteet eivät voi tarjota.

Miellyttävämpi harjoittelu

Hiekkasäkillä harjoittelu tarjoaa hieman vaihtelua kuntoiluusi. Luovuus ja omaperäisyys ovat hyvä tapa välttää kuntosalikäyntejä. Jos et ole innoissaan harjoittelusta, et vaivaudu yrittämään. Jopa yleisten harjoitusten kuten kyykkyjen tekeminen hiekkasäkillä voi tuntua siltä, että teet liikettä ensimmäistä kertaa