×

gorillasports logo

Tilaa uutiskirjeemme, niin saat sähköpostiisi tiedon vaihtuvista erikoistarjouksista ja tuoteuutuuksista!

×
OK

Kategoriat

  • 0447961114

  • info@gorillasports.fi

  • 2 vuoden takuu

  • Toimitus kotiovelle

  • Toimitus- ja käyttöehdot

    Lähettämällä tilauksen sitoudut noudattamaan näitä ehtoja

    1. Tilaajana ja maksajana voi toimia vain yli 18-vuotias. Alle 18-vuotiaan tilaukset tulee tehdä huoltajan nimellä ja suostumuksella

    2. Asiakas vastaa antamiensa henkilötietojen oikeellisuudesta.

    3. Asiakas vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan tehdyistä tilauksista. Asiakas on yksin vastuussa käyttäjätunnuksensa ja salasanansa salassapidosta.

    4. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

    5. Tilauksen lähettäminen on aina sitovaa.

    6. Tilattu tuote/tuotteet ovat myyjän omaisuutta, kunnes kauppahinta on kokonaisuudessaan suoritettu.

    7. Kaupan peruminen: Yksityisasiakkaalla on 14 päivän peruutusoikeus.

    8. Tuotteiden hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Oikeus hintojen muutokseen ilman eri ilmoitusta pidätetään

    9. Asiakas suostuu vastaanottamaan yrityksen uutiskirjeitä. Asiakkaan sähköpostiosoite poistetaan uutiskirjelistalta sitä pyydettäessä.

    10. Preeco Trading Oy pidättää oikeuden:

    a) Katkaista asiakassuhde yksipuolisten väärinkäytösten, jatkuvien palautusten, maksamatta ja peruuttamatta jätettyjen tilausten, tai toistuvien peruutusten vuoksi ilman eri perustelua tai ilmoitusta.
    b) Laskuttaa asiakkaalta toistuvista peruutuksista /maksamattomista tilauksista aiheutuneet ylimääräisen työn kulut (Kuluttajansuojalaki 5. 28§). 
    c) Peruuttaa tilauksen ja palauttaa tilatut tuotteet takaisin verkkokauppaan laskun ollessa maksamatta 15. päivänä laskuun merkityn eräpäivän jälkeen ilman eri ilmoitusta.


    Toimitus DPD:n kautta 

    Tuotteet toimitetaan kuriiripalvelu DPD:n kautta suoraan asiakkaan kotiovelle asti. Mikäli asiakkas ei ole paikalla tai tuotteita ei saada toimitettua, viedään tuote säilytettäväksi DPD:n toimipisteeseen, josta sen voi noutaa seitsemän vuorokauden ajan.

    Jos tuote on tilapäisesti loppu varastosta, uuden erän saapumispäivämäärä ilmoitetaan tuotesivulla. Tilauksen voi tehdä vaikkei tuotetta ole varastossa, mutta tällöin koko tilaus lähetetään vasta kun kaikkia tilattuja tuotteita on saatavilla. 

    Toimitusaika on 5-14 arkipäivää maksun rekisteröitymisestä. 

    Toimituskulut ovat 14,90€ jokaiselta alkavalta 31,5kg:lta ja ne määräytyvät kokonaistilauksen painon mukaan.

    HUOM! Jos tavara lähetetään useammassa kuin yhdessä laatikossa, laatikot saattavat karata toisiltaan matkan aikana ja saapua näin ollen useamman päivän aikana. Jos saat vain yhden paketin, joka ei sisällä kaikkea tilaamaasi, ovat loput tavarat vielä matkalla erillisessä paketissa.

    Toimitus Itellan kautta

    Osa tuotteista voidaan lähettää myös suoraan Suomesta Itellan kautta. Tavarat lähetetään noudettavaksi lähimmästä postitoimipisteestä. Halutessaan asiakas voi ostaa myös erillisin kotiinkuljetuspalvelun, jonka hinta on kiinteä 9,95€ tilauksen suuruudesta riippumatta.

    Rikkoutunut paketti

    Jos pakettia toimitettaessa huomaat paketin olevan vaurioitunut, tulee se silti ottaa vastaan. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme info@gorillasports.fi niin hoidamme mahdollisen tuotteen vaihdon tai palautuksen. Pakettia ei tule kieltäytyä ottamasta vastaan sen vuoksi, että se on rikkoutunut, koska paketti palautuu tällöin saksan varastollemme, joka on todella pitkäkestoinen prosessi.

    Maksutavat

    Tuotteet maksetaan ennakkomaksuna tilisiirrolla, taikka verkkomaksuna.

    Palautukset

    Yksityisasiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus, joka koskee vain vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja virheettömiä, myyntikelpoisia tuotteita.

    Palautukseen on aina ensin ilmoitettava sähköpostitse osoitteeseen info@gorillasports.fi ja viestissä ilmoitettava:

    - nimi, osoite ja puhelinnumero

    - pankkitilinumero 

    - kopio tilauksen kuitista/laskusta

    - palautuksen syy

    PREECO Trading Oy pidättää oikeuden periä posti- ja käsittelykustannukset asiakkaalta, jos asiakaspalautus on tehty aiheetta, tai toimitusehtojen vastaisesti. Emme vastaanota yli 14 päivän jälkeen tehtyjä palautuksia. 

    Teemme palautukselle pakettikortin, jolla paketin voi palauttaa postin kautta. Pidätämme oikeuden periä palautuksesta aiheutuvat kustannukset. Tuotteen palautuksesta tulee ensin ilmoittaa sähköpostitse osoitteeseen info@gorillasports.fi

    Noutamaton lähetys

    Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus, vaan se katsotaan sopimusrikkomukseksi ostajan puolelta. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 15,00€ posti- ja käsittelykuluja per palautunut paketti. Verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvauksia aiheutuneista kuluista sopimusrikkomuksen johdosta. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28 §).

    Reklamaatio

    Asiakkaan tulee tarkastaa toimitus välittömästi vastaanotettuaan sen. Pakkaus on säilytettävä mahdollista palautusta varten. Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@gorillasports.fi. Mikäli tuote/paketti on vaurioitunut kuljetuksen aikana, asiakkaan on välittömästi tehtävä reklamaatio postille, tai ko. kuljetusfirmalle.

    Tuoteen paketti tulee aina avata varoen ja pakkausta vaurioittamatta. Palautettavan tuotteen tulee olla uutta vastaavassa kunnossa ja se tulee lähettää takaisin alkuperäisessä pakkauksessa. 

    Paketin sisältö tulee aina tarkastaa osalistasta ennen tuotteen käyttöönottoa. Jos toimituksesta puuttuu osia, tulee puuttuvista osista reklamoida ennen tuotteen mahdollista kokoamista.

    Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Reklamaatiot tulee toimittaa kirjallisena sähköpostitse osoitteeseen info@gorillasports.fi heti kun vika on havaittu.

    Ilmoitathan kaikki seuraavat seuraavat tiedot, jotta reklamaatiosi saadaan käsiteltyä mahdollisimman nopeasti.

    • Kirjoita sähköpostin aiheeksi "Reklamaatio" ja tilausnumerosi, eli esimerkiksi "Reklamaatio AAABBBCCC".


    Viestin tulee sisältää seuraavat tiedot:

    Henkilötiedot:

    • Tilausnumero (AAABBBCCC)
    • Etu- ja sukumimi
    • Osoitetiedot
    • Puhelinnumero
    • Pankkitiedot. (Tilaus hyvitetään samalle tilille / kortille, kuin mistä maksu on tapahtunut mikäli maksutapana on käytetty checkout verkkomaksua)


    Reklamaatiotiedot:

    • Tuote
    • Väri / koko / paino
    • Reklamaation syy


    Jos reklamaatio koskee rikkoutunutta tai puuttuvaa osaa, lisäksi

    • Kuva rikkinäisestä osasta (sähköpostin liitteenä)
    • Osan osanumero (löytyy manuaalista)


    Kaikki tiedot ovat pakollisia reklamaation käsittelyä varten. Mikäli tietoja puuttuu, joudutaan reklamaatio hylkäämään.

    Jos sinulla on mitään kysyttävää näihin ehtoihin, tai tilaukseesi liittyen, otathan meihin yhteyttä ennen tilauksen tekemistä.


    Hyödynnä vaihtuvat erikoistarjoukset