×

gorillasports logo

Tilaa uutiskirjeemme, niin saat sähköpostiisi tiedon vaihtuvista erikoistarjouksista ja tuoteuutuuksista!

×
OK

Kategoriat

  • 0447961114

  • info@gorillasports.fi

  • 2 vuoden takuu

  • Toimitus kotiovelle

  • Sormipuristimet

    Pikatoimitus alennettuun hintaan! Lue lisää

    Miten sormipuristimet parantavat otevoimaa. Mitkä ovat parhaita käytettäväksi?

    Otevoimaa, kuten sanottu monessa voimaharjoittelu artikkelissa ja kirjoissa, voidaan parantaa laajalla määrällä erilaisia liikkeitä.

    Tämän lisäksi, saadaksesi parempi otevoiman, nämä liikkeet auttavat parantamaan ranteiden ja käsivarsien lihaksia. Mutta, mikäli tarkoituksena on maksimoida otevoima parhaaseen mahdolliseen potentiaaliinsa, on viisainta tehdä strategia ja suunnitelma. Sellainen suunnitelma, jossa käytetään hyödyksi koko oteliikkeessä tapahtuvaa skaalaa joka antaa parhaan mahdollisen voiman ja koon.

    Käsipuristin on laite, jolla voit saavuttaa molempia näitä asioita. Sormipuristimen treenitapa on ”murskaava puristus”.

    Tämän tyyppinen ote on silloin, kun kaksi henkilöä kättelee tai kun avaat purkin kantta. Luonnollisestikin siis, tällainen ote on tärkeä joka päiväisessä elämässä. Se on myös tärkeä osuus valmistellessasi itseäsi nostamaan painoja.

    Tämänkin tyylinen treenaaminen olisi hyvä sisällyttää päivittäisiin rutiineihin, vaikka se onkin hiukan aliarvostettua. Tämä auttaa saavuttamaan lihasvoiman suurimman mahdollisen potentiaalin.

    Jatka lukemista saadaksesi tietää, miksi otevoiman vahvistaminen pitäisi priorisoida tärkeäksi asiaksi, minkä tyyppiset sormipuristimet ovat parhaimpia, miten niitä käytetään vahvistaakseen voimaa ja kokoa ja millaista ohjelmaa kannattaa seurata saavuttaakseen parhaat mahdolliset tulokset.

    1. Päivittäin suoritettavat asiat

    Moni asia, joita teemme päivittäisissä rutiineissamme sisältää jonkinasteista otevoiman käyttämistä. Tavaroiden nostaminen, purkin, oven tai pullon avaaminen, auton ajaminen ja tietysti joidenkin urheilulajien harrastaminen – esimerkiksi golf, pesäpallo ja tennis – kaikki sisältävät jonkinlaista otevoiman käyttöä, enemmän tai vähemmän.

    2. Yhdistä painotreenaamiseen.

    Nostaessasi painon määrää treenistä saattaa tulla liian hankalaa ja todennäköisesti otevoimasi estää kehittymisen. Esimerkiksi deadliftejä tehdessä, otevoiman käyttö on erittäin tärkeää. Tietysti voit käyttää liinoja apunasi, mutta ajansaatossa tämä vain vesittää painoilla treenaamisesi.

    3. Pystyt rakentamaan huomiota herättävät käsilihakset.

    Sen lisäksi, että käsipuristin jo itsessään vaikuttaa käsivarsiesi lihaksiin, niin sen käyttäminen myös tekee käsivarsien lihaksista mahtavan näköiset. Sormipuristiminen käyttö vaikuttaa niihin suoraan. Ei varmasti ole liioiteltua sanoa, että kuka tahansa kehonrakentaja on onnellinen hyvistä, kauniista, kehittyneistä käsivarsista.

     

    Sormipuristin

    Hyödynnä vaihtuvat erikoistarjoukset