×

gorillasports logo

Tilaa uutiskirjeemme, niin saat sähköpostiisi tiedon vaihtuvista erikoistarjouksista ja tuoteuutuuksista!

×
OK

Kategoriat

  • 0447961114

  • info@gorillasports.fi

  • 2 vuoden takuu

  • Toimitus kotiovelle

  • Hauispenkit

    Pikatoimitus alennettuun hintaan! Lue lisää

    TOP 3 hauispenkit

    1. Hauispenkki

    Gorilla Sportsin suosituin penkki hauisten treenaamiseen. Tätä penkkiä käytetään niin yritysten kuntosaleilla kuin hotelleissa ja kotisaleillakin. Se on tehty muita penkkejä tukevammasta raudasta ja se on muita hivenen tukevampi.

    1. Hauispenkki E

    Tämä on meidän edullisin hauispenkkimalli. Se  on tehty erityisesti kotioloihin, jonka takia monet kotisalin rakentajat sen ostavatkin. Huomaa kuitenkin, että jos teet hauiskääntöjä yli 60kg painoilla kannattaa sinun katsoa meidän tukevampaa vaihtoehtoa.

    1. Monitoimipenkki 5in1

    Nimensä mukaisesti tämä on monitoimipenkki, jossa on myös hauispenkki. Penkin tangonkiinnitys ei ole yhtä tukeva kuin muilla penkeillä, mutta sen korvaa laitteen monipuolisuus!

    Gorilla Sportsin hauispenkit

    Keskity muokkaamaan ja vahvistamaan käsiesi lihaksia Gorilla Sportsin hauispenkeillä.  Penkki on valmistettu paksusta teräksestä ja laadukkaasta vaahtomuovisista pehmusteesta. Nämä seikat saavat aikaan toimivan ja kestävän muotoilun. Penkin alaosassa olevat kumipehmusteet suojaavat lattiaasi.

    Hauispenkeissämme on monipuoliset säätömahdollisuudet, jotta saat mahdollisimman ergonomisen asennon hauiksiesi treenaamiseen! Voit säätää käsinojaa, tangonpaikkaa ja istuimen korkeutta. Jokaisella on omat säätövivut. Painolevyt ja tangot myydään erikseen.

    Lihaksikkaat kädet ovat yksi halutuimmista asioista, joita treenaajat haluavat. Vahvista ja kasvata käsiäsi käyttämällä penkkiä. Tämä penkki karsii pois mahdollisuuden huijata toistoissa ja aiheuttaa vähemmän rasitusta kyynärpäille. Penkki on täysin säädettävissä, jotta saisit yksilöllisen sopivuuden. Hanki lihaksikkaat kädet, jotka olet aina halunnut.

    Hauispenkki vinkit:

    1. Kokoaminen on helppoa ja se vie vain noin 15 minuuttia.

    2. Muista lämmitellä ennen treenauksen aloittamista välttääksesi vammojen syntymisen.

    Suurin virhe, jonka ihmiset tekevät on, että he pyöristävät selkäänsä liikaa ja antavat käsien levätä suorina pehmusteita vasten. Voit kyllä treenata hauiksiasi myös tällä tavalla, mutta tällöin rajoitat nostettavien painojen määrää. Myös liikkeen liikerata pienenee. Hauiskäännössä hauista ei pitäisi päästää toistojen aikana venytykseen.

    Lisäksi, jos pidät rintasi korkealla ja pidät kyynärpääsi hieman reunan yli, saat aikaan paljon paremman lihaksen ojennuksen. Tämän jälkeen voit huomata pystyväsi nostamaan enemmän painoja paremmalla tyylillä!

    Hauispenkki

    Hyödynnä vaihtuvat erikoistarjoukset